search
menu

هتل Wasa Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wasa Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل واسا آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل واسا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wasa Hotel Alanya


هتل واسا از هتل‌های آلانیای ترکیه است. این هتل سه ستاره بی‌نظیر دارای ساحل اختصاصی بوده و با چشم‌انداز دلربا از دریا توجه مسافران زیادی را به‌سوی خود جلب می‌کند که با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند. همچنین اینجا یکی از هتل‌های مشهور آلانیا است که برای سفرهای دونفره بسیار شهرت یافته است. هتل واسا دارای موقعیت قرارگیری خوبی بوده و به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید در این منطقه بسیار نزدیک است، با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل حدوداً ۳۰۰ متر تا ساحل مشهور کلئوپاترا فاصله دارد که در عرض چند دقیقه پیاده‌روی به این ساحل دسترسی خواهید داشت. از میان جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به قلعه آلانیا اشاره کرد که ۳ کیلومتر فاصله دارد و سایر جاذبه‌های دیدنی موجود در این منطقه عبارت‌اند از غار داملاتاش، برج سرخ آلانیا و موزه‌های آلانیا که با اقامت در هتل Wasa Hotel Alanya به‌راحتی می‌توانید به هر یک از این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به فرودگاه آنتالیا نیز باید ۱۲۳ کیلومتر مسافت طی کنید که برای این کار شاتل فرودگاهی تعبیه‌شده است؛ تنها کافی است با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل واسا آلانیا


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که در تمام قسمت‌های آن به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. در رابطه با پارکینگ این مجموعه می‌توان گفت که پارکینگ عمومی به‌صورت رایگان در این هتل دایر گردیده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. بخش بیزینس نیز شامل فکس و کپی بوده که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در لابی هتل Wasa Hotel Alanya می‌توانید از پذیرش ۲۴ ساعته و تبدیل ارز بهره‌مند شوید. در رابطه با خدمات مربوط به شستشو نیز قسمت لباسشویی دایر شده و شامل هزینه جداگانه است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان با انتخاب این هتل می‌توانند به برای شنا به ساحل بروند یا اینکه در کنار ساحل بر روی صندلی‌های آفتاب‌گیری استراحت کنند. از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی و استخر شنای روباز اشاره کرد. این استخر به‌صورت فصلی دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. توجه داشته باشید که استفاده از این استخر رایگان است و ساعت کاری‌شان نیز همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر است. ازجمله سرگرمی‌های ارائه‌شده در هتل Wasa Hotel Alanya می‌توان به میز تنیس اشاره کرد و اینکه حمام عمومی ترکی، مرکز سلامتی و اسپا و سونا با هزینه مجزا در این هتل دایر شده‌اند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هنگام رزرو هتل واسا بهتر است به نوع اتاق دقت کنید. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد شامل یک تخت خواب دونفره یا دو تخت خواب تک‌نفره، اتاق تریپل استاندارد شامل یک تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره یا سه تخت خواب تک‌نفره و اتاق سینگل استاندارد شامل یک تخت خواب تک‌نفره و اتاق خانواده شامل چهار تخت خواب تک‌نفره یا دو تختخواب دونفره است. بنابراین شما می‌توانید بر اساس تعداد نفراتتان اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامت خوشی را تجربه کنید. البته در میان اتاق‌های ذکرشده اتاق خانواده از طرفداران زیادی برخوردار است و معمولاً اکثر مسافران این هتل را خانواده‌ها تشکیل می‌دهند.
اتاق‌های موجود در داخل هتل Wasa Hotel Alanya چشم‌انداز زیبایی رو به استخر، کوه، محوطه اطراف و شهر دارند. بدون شک با اقامت در این هتل احساس بهتری خواهید داشت و لحظات خوشی در انتظار شماست. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از امکانات اتوکشی، یخچال، ماکروویو، فضای نشیمن و کمد لباس. توجه داشته باشد که همه اتاق‌های این مجموعه از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل دیگر مراجعه کنند. علاوه بر این‌ها، در داخل اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است، همچنین تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن اختصاصی در داخل همه اتاق‌ها وجود دارند. علاوه بر موارد ذکرشده می‌توانید از مینی بار و حمام اختصاصی در داخل هر یک از اتاق‌ها بهره‌مند شوید. درنهایت، گاوصندوق جزو اقلام ضروری موجود در اتاق‌ها به شمار می‌رود که در هنگام گشت‌وگذار با خیال راحت می‌توانید وسایل گران‌بها و ارزشمندتان را داخل آن قرار دهید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل واسا وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه ارائه می‌دهد. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید از منوی رستوران غذای موردنظر را انتخاب کنید. همچنین قسمت بار در این هتل دایر گردیده است که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید.

فاصله هتل واسا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا غار داملاتاش: ۳۰۰ متر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۶۵۰ متر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است