search
menu

هتل Utopia World Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Utopia World Alanya
امکانات عمومی هتل اتوپیا ورلد آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اتوپیا ورلد آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Utopia World Alanya


هتل اتوپیا ورلد از هتل های ۵ ستاره در منطقه آلانیا ترکیه است. این هتل زیبا چشم انداز بی نظیری رو به دریای مدیترانه دارد. موقعیت قرارگیری این هتل در محدوده شهر قدیمی سیدرا است و امکانات ارائه شده در این هتل به قدری خوب هستند که اقامتی به یاد ماندنی و خوش برای مسافران رقم می زند. از جاذبه های مشهور و دیدنی نزدیک این هتل می توان به غار داملاتاش اشاره کرد که ۱۸ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. برخی از جاذبه های دیگر نیز عبارتند از قلعه آلانیا، برج سرخ و چندین موزه دیدنی. مرکز خرید کیکوبات نیز در نزدیکی هتل Utopia World Alanya واقع شده و برای دوستداران خرید یکی از گزینه های بسیار مناسب به شمار می رود. فرودگاه آلانیا مارینا نیز ۲۲ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است. از جمله امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به ۳ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز در همه اتاقها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اتوپیا ورلد آلانیا


اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می توانید به صرافی موجود در لابی سربزنید و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. با توجه به قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. در محوطه هتل دسترسی آسانی به ساحل اختصاصی خواهید داشت و لحظات خوشی برای خود و خانواده تان را رقم خواهیم زد. پرسنل مجرب و کارآزموده در هتل Utopia World Alanya به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. لابی هتل شامل اتاق چمدان، میز تور بلیط و گردشگری است. همچنین امکاناتی برای نگهداری از کودکان کوچک در این هتل فراهم گشته است و برای کودکان دیگر نیز زمین بازی سرپوشیده و روباز وجود دارد تا برای ساعت ها سرگرم شوند. اگر در حین اقامت به خدماتی نظیر خشکشویی و لباسشویی، اتو و واکس کفش نیاز داشته باشید، به راحتی می توانید با مراجعه به بخش مربوطه در لابی هتل از این امکانات بهره مند شوید. حال ممکن است با خرید بلیط هواپیما سفر کاری به منطقه آلانیا داشته باشید که در این صورت می توانید جلسات و کنفرانس های خود را در مرکز بیزینس برگزار کنید.

امکانات تفریحی هتل


استخرهای روباز همراه با پارک آبی، سالن اسپا و حمام ترکی جزو امکانات تفریحی در این هتل به شمار می روند. استخر های موجود در این هتل رو باز بوده و استفاده از استخر ها رایگان است. توجه داشته باشید که همه استخرها مخصوص بزرگسالان هستند و ساعت کاری شان نیز از ۷ صبح تا ۶ عصر و از ۸ صبح تا ۴ عصر است. کلاس های یوگا، باشگاه بدنسازی، صندلی های ماساژ، اتاق بخار و خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو، پدیکور مانیکور، حمام عمومی و مرکز اسپا و سلامتی و سونا جزو خدمات مورد توجه در این هتل به شمار می روند. ورزش های آبی برای سرگرمی در این هتل فراهم گردیده اند، همچنین موج‌سواری، پاراسل، اسکی روی آب جزو تفریحات دیگر در هتل Utopia World Alanya هستند که هر یک از این تفریحات شامل هزینه جداگانه هستند. البته لازم به ذکر است، موج سواری به صورت رایگان در این هتل ارائه می شود و چترهای آفتاب گیری و صندلی‌های آفتاب گیری به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. از امکانات دیگر در این هتل می توان به ایروبیک، تنیس، پارک آبی و کلوپ های کودکان اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های مخصوص هتل اتوپیا ورلد با وسایل مدرن چیده شده‌اند و همگی دارای بالکن‌های اختصاصی هستند. اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اسپا به‌صورت جداگانه هستند. همچنین همه اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی روبه‌دریا و کوه دارند و انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق ویلایی استاندارد، اتاق ویلایی تریپل استاندارد، اتاق با ساختمان اصلی استاندارد، سوئیت کورنر، سوئیت جونیور با ظرفیت ۴ نفر، سوئیت جونیور با ظرفیت ۳ نفر، اتاق ماه‌عسل، اتاق سینگل استاندارد و اتاق سینگل. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از جکوزی داغ، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، کاناپه، کتری برقی، یخچال و بالکن.

رستوران هتل


در هتل اتوپیا ورلد ۴ رستوران دایر گردیده است، رستوران Tugra انواع غذاهای مدیترانه‌ای، پیتزا، دریایی، سوشی، ترکی، محلی و گریل به‌صورت بوفه‌ای ارائه می‌دهد. در رستوران La Monte نیز انواع غذاهای ایتالیایی به‌صورت منوی سرو می‌شود، این رستوران دارای معماری دوره عثمانی است و لحظات خوشی برای میهمانان رقم می‌زند. در رستوران Tuamانواع غذاهای محلی و خوشمزه به‌صورت منویی سرو می‌شود و درنهایت رستوران Turkuazمخصوص غذاهای دریایی است، مطمئناً از طعم این غذاها سیر نخواهید شد. همچنین در این هتل انواع دسر و بستنی یا خوراکی‌های سنتی و محلی سرو می‌شود.

فاصله هتل اتوپیا ورلد آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی کوناک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پلاژ سیتی گلف: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کلوب ساحلی اوشن کارگیجاک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا غار دیم: ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۱۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است