search
menu

هتل Tac Premier Hotel & Spa Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tac Premier Hotel & Spa Alanya
امکانات کلی تاچ پریمیر هتل اند اسپا آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله تاچ پریمیر هتل اند اسپا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tac Premier Hotel & Spa Alanya


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس تاچ پریمیر اند اسپا برای سفرهای کاری و تفریحی طراحی شده است و در یکی از محبوب ترین مناطق شهر آلانیا و موقعیتی ایده آل قرار دارد. هتل خیلی دور از مرکز شهر نیست و معمولا حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا به فرودگاه قاضی پاشا برسید. دسترسی آسان هتل به جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی بی ‌شمار شهر، مانند باغ‌های آلانیا، ساحل کلئوپاترا، برج سرخ و قلعه آلانیا موجب جذب گردشگران و مسافران بسیاری به این منطقه شده است. با خرید بلیط هواپیمای خارجی از طریق تورهای گردشگری و اقامت در هتل Tac Premier Hotel & Spa Alanya سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی تاچ پریمیر هتل اند اسپا آلانیا


در هتل تاچ پریمیر اند اسپا آلانیا تمام تلاش بر این است که میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می‌دهد. هنگام اقامت در این ملک فوق العاده، میهمانان می‌توانند از Wi-Fi در همه اتاق‌ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، فروشگاه رفاه، تحویل مواد غذایی و درمانگاه لذت ببرند. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.
برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول، طلا و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. استخرهای سرپوشیده و روباز هتل در طول چهار فصل و همچنین استخرهای کودکان که باید تحت نظارت والدین باشد در دسترس هستند. تخت‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی در ساحل کلئوپاترا (منطقه ویژه برای میهمانان هتل) را می‌توان با قیمت پایین‌تری اجاره کرد. توجه داشته باشید که حوله ساحل و استخر توسط هتل ارائه نمی‌شود. جکوزی، ساحل خصوصی، مرکز تناسب اندام و سونا مکان‌های ایده آلی برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. بعد از شنا و ورزش نیز می‌توانید از خدمات ماساژ هتل استفاده کرده و استراحتی به بدن خود بدهید.
همچنین می‌توانید از خدمات بی نظیر و واقعا معتبر اسپا در هتل Tac Premier Hotel & Spa Alanya لذت ببرید. در این ملک مغازه‌ها، برگر کینگ، آرایشگاه، محل خالکوبی، عینک فروشی و فروشگاه عکس و موارد دیگر برای راحتی میهمانان وجود دارد. میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از خدماتی از قبیل ویلچر استفاده کرده و اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. برای جا به جایی بین طبقات نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. اتاق جلسات با ظرفیت ۷۰ نفر در طول سال در دسترس است. خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی با هزینه اضافی انجام می‌گیرد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی هتل ممنوع است. دقت داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید به داخل هتل بیاورید. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت کرده و با خوش رویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای همه علاقمندان به ورزش، ورزش‌های آبی موتوری و غیرموتوری درست در جلوی هتل (بسته به شرایط آب و هوایی)، و همچنین فوتبال، بسکتبال و والیبال در حدود ۱ کیلومتری هتل وجود دارد. در هتل Tac Premier Hotel & Spa Alanya برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود نیز می‌توانید دارت و پینگ پونگ بازی کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Tac Premier Hotel & Spa Alanya عبارتند از: اتاق دبل، اتاق سه تخته، اتاق دبل استاندارد دارای حمام آب گرم، اتاق دبل استاندارد با چشم انداز دریا و اتاق دبل با چشم انداز قلعه آلانیا. تاچ پریمیر هتل اند اسپا آلانیا دارای ۲۵۶ اتاق خواب مجهز به تهویه مطبوع است. همه آن‌ها با سلیقه مبله شده‌اند و حتی بسیاری از آن‌ها امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی سیم، تلفن، قفسه لباس، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، قهوه فوری رایگان و چای رایگان را ارائه می‌دهند. حمام‌ها مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل Tac Premier Hotel & Spa Alanya ترکیبی از طعم سنتی ترکی و بین المللی را در بوفه صبحانه و همچنین وعده های ناهار و شام به میهمانان ارائه می‌دهد. در زمان نوشیدن قهوه و چای نیز می‌توانید انواع کیک‌ها و کلوچه‌های خانگی را سفارش دهید.

فاصله تاچ پریمیر هتل اند اسپا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۸۰۰ متر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل پورتاکال: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است