search
menu

هتل SunPrime C-Lounge Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SunPrime C-Lounge Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل SunPrime C-Lounge Alanya


هتل سان پرایم سی لانژ یکی از هتل‌های پنچ ستاره شهر آلانیا است که در فاصله چهل متری سواحل تماشایی پرتقال قرار گرفته است. این هتل با دارا بودن موقعیت مکانی خوب، امکانات منحصر به فرد و همچنین سرویس دهی مطلوب، میزبانی شایسته‌ای از گردشگران این شهر ساحلی به عمل آورده‌است. تمامی خدمات هتل در حد و اندازه ستاره‌های آن است و اقامتی ایده‌آل و به یاد ماندنی را برای مهمانان هتل رقم می‌زند. با اقامت در این هتل فرصت بازدید از شناخته‌ شده‌ترین مکان‌های دیدنی شهر نظیر مرکز خرید آلانیوم، برج سرخ آلانیا و قلعه آلانیا به راحتی فراهم است. فرودگاه قاضی پاشا آلانیا نیز در فاصله ۳۴.۴ کیلومتری هتل سان پرایم سی لانژ قرار دارد. گفتنی است خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در هتل فراهم شده است تا گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما آلانیا سفر می‌کنند، به آسانی به فرودگاه تردد داشته باشند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا


در هتل SunPrime C-Lounge Alanya امکانات زیادی تدارک دیده شده است تا مهمانان هتل اقامتی آسوده و لوکس را تجربه کنند. برخی از این امکانات شامل اتاق چمدان، اینترنت وای‌فای رایگان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، دوربین مداربسته در تمامی فضاهای عمومی، خدمات لاندری، اغذیه‌فروشی، روم سرویس پذیرش شبانه‌روزی و تاکسی دربستی است. برای انجام کارهای اداری نظیر تهیه فتوکپی، ارسال فکس و یا برگزاری جلسات کاری می‌توان از بخش تشریفات اداری هتل کمک گرفت. بخش صرافی هم در داخل هتل تعبیه شده است تا در صورت لزوم مهمانان برای تبادل ارز بدون نیاز به خروج از هتل بتوانند از آن استفاده کنند. علاوه بر آن سالن‌های زیبایی مجزا برای خانم‌ها و آقایان نیز در هتل وجود دارد که انواع خدمات پوستی و زیبایی در آنها به مهمانان ارائه می‌شود. گفتنی است امکاناتی نظیر آسانسور، ویلچیر، رمپ و دستگیره‌های کمکی نیز تعبیه شده‌اند تا آن دسته از افرادی که دارای معلولیت فیزیکی هستند، اقامت راحتی را در هتل سان پرایم سی لانژ تجربه کنند. در صورتی که قصد دارید با اتومبیل شخصی خود به این هتل بروید لازم است بدانید که یک پارکینگ عمومی در حوالی هتل قرار دارد که برای استفاده از آن نیازی به رزرو جا نیست و می‌توانید با خیالی آسوده ماشین خود را در آن پارک کنید.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا دارای اتاق‌های لوکس متنوعی است که در نهایت خوش سلیقگی چیدمان شده‌اند و دارای بالکن‌هایی با نمای زیبای دریا هستند. عایق صوتی به‌کار رفته در اتاق‌های هتل منجر به ایجاد سکوت و آرامش در واحدهای اقامتی مهمانان شده‌است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد اتاق‌های هتل این است که تمامی منسوجات اتاق‌ها از نوع غیر حساسیت‌زا هستند و ویژه اقامت آن افرادی هستند که حساسیت‌های خاص پوستی دارند. تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل سان پرایم سی لانژ به امکانات مورد نیاز برای اقامتی رضایت‌بخش مجهز شده‌اند. از جمله امکانات اتاق‌های هتل SunPrime C-Lounge Alanya می‌توان به تلویزیون صفحه نمایش تخت با امکان اتصال به کانال‌های خارجی، دستگاه قهوه‌ساز، لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. بخشی از فضای داخلی هر اتاق نیز به عنوان نشیمن و استراحت مهمانان در نظر گرفته شده‌است که در آن مبلمان راحتی و میز پذیرایی قرار داده شده‌است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


آنچه اقامت در هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا را لذت‌بخش‌تر کرده‌است امکانات تفریحی گوناگونی است که منجر به ایجاد لحظاتی خوش در طول اقامت مهمانان شده‌اند. ساحل اختصاصی هتل از جذاب‌ترین امکانات تفریحی آن به شمار می‌رود. در این ساحل دنج و دیدنی می‌توانید بر روی تخت‌های راحتی بنشینید و در حین گرفتن حمام آفتاب از تماشای منظره آب‌های مدیترانه‌ای نهایت لذت را ببرید. علاوه بر آن دو سالن شنای سرپوشیده و یک سالن شنای روباز نیز در هتل تعبیه شده‌است. از دیگر امکانات تفریحی هتل می‌توان به یک سالن تناسب اندام و همچنین یک مرکز اسپای بسیار مجهز اشاره کرد که انواع ماساژهای درمانی در آن به مهمانان هتل SunPrime C-Lounge Alanya ارائه می‌شود. افزون بر این بطور معمول برنامه اجرای موسیقی زنده همیشه در هتل برقرار است تا گردشگران شب‌های خاطره‌انگیزی را در هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا تجربه کنند.

رستوران هتل


در SunPrime C-Lounge Hotel دو رستوران بزرگ و شیک وجود دارد که آماده پذیرایی از مهمانان هتل در وعده‌های غذایی مختلف هستند. با شروع روز صبحانه بصورت سلف سرویس در رستوران برای مهمانان سرو می‌شود، البته مهمانان می‌توانند در صورت تمایل درخواست کنند تا صبحانه در اتاق آنها تدارک دیده شود. منوی رستوران هتل از تنوع گسترده‌ای برخوردار است و برای آن دسته از افرادی که نگران حفظ تناسب اندام خود در طول سفر هستند، امکان سفارش غذاهای رژیمی نیز وجود دارد. گذشته از اینها در کافه هتل سان پرایم سی لانژ نوشیدنی‌های سرد و گرم در تنوع گسترده‌ و انواع کیک و شکلات نیز موجود است.

فاصله هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه دیم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان آتاتورک آلانیا: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آلانیا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی آلانیا: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است