search
menu

هتل SUN VERA HOTEL ALANYA

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SUN VERA HOTEL ALANYA
امکانات عمومی هتل سان ورا آلانیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان ورا آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل SUN VERA HOTEL ALANYA


هتل سان ورا آلانیا یک هتل محبوب و شناخته شده برای گردشگرانی است که آلانیا را مقصد سفرشان قرار داده‌اند. این هتل دارای سه ستاره است. گردشگرانیکه به دنبال یک شهر و هتل با امکانات شنا و ساحل هستند اقامت در این شهر و هتل می‌تواند پیشنهاد خوبی برای آن‌ها باشد. هتل از تمیزی بسیار خوبی برخوردار است و یکی از شناخته شده‌ترین هتل‌های شهر آلانیا است. از هتل تا فرودگاه حدود ۴۰ کیلومتر فاصله وجود دارد و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید بصورت هوایی به این شهر سفر کنید. البته به خاطر داشته باشید که هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را به شما ارائه خواهد داد. کارکنان هتل SUN VERA HOTEL ALANYA بسیار اخلاق مدار هستند و در کل با انتخاب این هتل می‌توانید اسکان خوب و خوشی را تجربه کنید. با اسکان در این هتل علاوه بر بهره بردن از دیدن دریای مجاور این شهر می‌توانید از جاهای دیدنی آلانیا همچون: برج آلانیا، غار داملاتاش، موزه مردم شناسی آلانیا و .. نیز بازدید کنید. با ما همراه باشید تا خدمات عمومی و امکانات اتاق‌های هتل را بصورت جامع توضیح دهیم.

امکانات عمومی هتل سان ورا آلانیا


هتل SUN VERA HOTEL ALANYA یک هتل سه ستاره است و امکانات نسبتا خوبی دارد که این امکانات را به ترتیب توضیح داده می‌شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمیزی هتل برای شما بسیار مهم است، باید گفت که این هتل می‌تواند از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد زیرا تمیزی و بهداشت در جای جای آن رعایت می‌شود. ذکر این نکته بسیار ضروری است که شما با انتخاب این هتل به اینترنت دسترسی نخواهید داشت و در واقع هتل هیچ اینترنتی را به شما ارائه نمی‌دهد. هتل دارای لابی مبله و نسبتا بزرگی است که برای استراحت کوتاه مدت شما بسیار مناسب است. لابی نیز دارای پذیرشی است که بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما است. خدمات شاتل فرودگاهی امتیازی است که برای شما در نظر گرفته شده‌است تا در صورت سفر هوایی به استانبول بتوانید از آن استفاده کنید و مشکلی در رفت و آمد نداشته باشید. همانطور که پیش‌تر بیان شد هتل دارای امکانات تفریحی از جمله استخر، سونا و اسپا نیز هست. مانند بسیاری از هتل‌های دیگر، هتل سان ورا نیز از پذیرفتن حیوانات معذور است. ساحل نیز برای هتل وجود دارد و علاوه بر استخر می‌توانید از ساحل آلانیا نیز برای استراحت و تفریح بهره ببرید. هتل به افرادی که با خودرو شخصی به این سفر آمده باشند پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار می‌دهد، پس از بابت خودرو شخصیتان خیالتان راحت باشد. آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها مسلط هستند. در هتل اتاق‌هایی وجود دارد ویژه کسانیکه سیگاری هستند تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران بتوانند سیگار بکشند. تهویه مطبوع و وسایل سرمایشی و گرمایشی در همه قسمت‌های هتل با کیفیت بالایی تعبیه شده‌است. در ادامه در رابطه با اتاق‌ها نیز توضیحاتی ارائه خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل SUN VERA HOTEL ALANYA دارای اتاق‌هایی است که در تمام آن‌ها نظافت در حد بالایی رعایت شده‌است. بیشتر اتاق‌ها رو به دریا هستند و این مورد می‌تواند اقامت شما را لذت‌بخش‌تر سازد. تلویزیون برای همه اتاق‌ها وجود دارد و می‌توانید ساعاتی را که در اتاق خودتان هستید با آن سرگرم شوید. حمام و دستشویی در تمام اتاق‌ها وجود دارد و سشوار و لوازم بهداشتی دیگری نیز در آن‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق‌های دو نفره با یک تخت دو نفره
• اتاق‌های دو نفرخ با دو تخت تک نفره
• اتاق‌هایی که سیگار در آن آزاد است

رستوران هتل


هتل SUN VERA HOTEL ALANYA رستوران نیز دارد و تقریبا می‌توانید غذای مورد علاقه خودتان را از لیست غذاهای آن انتخاب کنید و وعده‌های غذایی را در کنار اعضای خانواده و در محیط سالم و تمیز این هتل میل کنید.

فاصله هتل سان ورا آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان آتاتورک آلانیا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است