search
menu

هتل SUN FIRE BEACH BY JULITAT ALANYA

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SUN FIRE BEACH BY JULITAT ALANYA
امکانات عمومی هتل سان فایر بیچ آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان فایر بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل SUN FIRE BEACH BY JULITAT ALANYA


هتل سان فایر بیچ از هتل‌های ۴ ستاره مشهور و موردتوجه در آلانیای ترکیه است. موقعیت قرارگیری این هتل به‌قدری خوب است که دسترسی آسانی به برج سرخ آلانیا، میدان آتاتورک و قلعه آلانیا دارد، همچنین موزه باستان‌شناسی و غار داملاتاش نیز تا این هتل فاصله اندکی دارند و از طریق تاکسی‌های شهری یا ترانسفر گشت‌وگذار در داخل هتل دسترسی آسانی به این جاذبه‌های دیدنی خواهید داشت. یکی از جاهای تفریحی آلانیا پارک آبی آکوا پارک است که در ۱۲ کیلومتری هتل واقع شده و برای مسافران اوقاتی خوش رقم می‌زند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل SUN FIRE BEACH BY JULITAT ALANYA نیز فرودگاه قاضی پاشا بوده و با ۲۸ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامت و اسپا، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سان فایر بیچ آلانیا


پرسنل مجرب در بخش پذیرش این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند و همین امر سبب جلب مسافران در هنگام ورود به این هتل می‌شود. باتوجه‌به قوانین هتل حیوانات خانگی اجازه ورود را ندارند. توجه داشته باشید که در این هتل دسترسی به اینترنت وجود ندارد و بدین‌جهت برای تأمین اینترنت می‌توانید از سیم‌کارت‌های ترکیه استفاده کنید. همچنین پارکینگ نیز در این هتل دایر نگردیده است، بنابراین باید در محیط‌های اطراف ماشینتان را پارک کنید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، برایشان امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی تعبیه شده است. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در این هتل سر بزنید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو از جمله خدماتی هستند که در هتل سان فایر بیچ انجام می‌گیرند و شامل هزینه جداگانه هستند. علاوه بر اینها در مرکز بیزینس هتل SUN FIRE BEACH BY JULITAT ALANYA می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های مربوط به کار و تجارتتان را برگزار کنید، البته استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند. مغازه‌های سوغاتی فروشی برای خرید سوغاتی در لابی فراهم گردیده است و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. پرسنل این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت برای مسافران از سراسر جهان مشکلی دررابطه‌با برقراری ارتباط وجود ندارد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل علاوه بر ساحل اختصاصی می‌توان به پارک آبی با انواع وسایل و سرسره‌های تفریحی اشاره کرد. همچنین در هنگام عصر نیز در این هتل سرگرمی‌های مفرحی وجود دارد، بی شک لحظات خوشی در انتظار شماست، دارت، میز تنیس و بیلیارد جزو امکانات تفریحی هستند که با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. برای کودکان محل بازی روبازی در محوطه این هتل تعبیه شده است تا ساعت‌ها در آنجا سرگرم شوند. استخرهای موجود در هتل SUN FIRE BEACH BY JULITAT ALANYA روباز بوده و به‌صورت فصلی دایر می‌شوند، همچنین استفاده از آن برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. امکانات تفریحی دیگر عبارت‌اند از انواع ماساژ برای آرامش یافتن، مرکز سلامتی و اسپا برای ریلکس کردن، چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری در کنار استخرها، انواع سرسره‌های آبی، حمام عمومی، حمام ترکی و سونا.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


برخی از اتاق‌های این هتل شامل بالکن بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از زیبایی‌های شهر آلانیا مقابل چشمانتان خواهد بود. اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا و اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا. شما نیز بر اساس تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. وجود اتاق خانواده در هتل سان فایر از مزیت‌های آن به شمار می‌رود، زیرا سفرهای خانوادگی به شهر آلانیا با خرید بلیط هواپیما در طول سال زیاد است. باتوجه‌به اینکه اتاق‌های هتل SUN FIRE BEACH BY JULITAT ALANYA به طور مرتب روزانه نظافت می‌شوند، تمیزی و پاکی را در هر ساعتی از شبانه‌روز لمس خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها محلی به‌دوراز از افراد دیگر برای افراد سیگاری تعبیه شده است.

رستوران هتل


این هتل زیبا دارای یک رستوران و یک کافی‌شاپ است، وعده صبحانه به‌صورت بوفه‌ای در این هتل ارائه می‌شود. رستوران این هتل Main نام داشته و انواع غذاهای ترکی استانبولی و محلی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد.

فاصله هتل سان فایر بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آلانیوم: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا لنگرگاه آلانیا: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است