search
menu

هتل SULTAN SIPAHI RESORT OTEL ALANYA

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SULTAN SİPAHİ RESORT OTEL ALANYA
امکانات و خدمات هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا
واحدهای اقامتی هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا
فاصله هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل SULTAN SİPAHİ RESORT OTEL ALANYA


هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر آلانیا است که شما می‌توانید برای اقامت در این شهر آن را انتخاب کنید. ساختمان هتل زیبا و جذاب است و نمای ظاهری خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل در فاصله بسیار نزدیکی از ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و بنابراین مهمانان هتل می‌توانند به راحتی به این سواحل جذاب دسترسی داشته باشند و گرفتن حمام آفتاب و تفریحات متنوع موجود در سواحل آلانیا را تجربه کنند. امکانات متنوعی در این هتل به مسافران ارائه می‌شوند که در حد یک هتل ۴ ستاره مناسب و معقول به نظر می‌رسند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل نزدیکی به غار داملاتاش است که می‌توان آن را از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین جاذبه‌های شهر آلانیا به شمار آورد.
این غار علاوه بر دیدنی‌های بسیار تماشایی و جذابی که دارد، نفس کشیدن در آن می‌تواند بیماری افرادی که دچار آسم هستند را تسکین دهد که همین مسئله روز به روز بر شمار بازدیدکنندگان از آن می‌افزاید، نزدیک بودن هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا به چنین جاذبه گردشگری سبب شده است که مسافران زیادی این هتل را برای اقامت خود در شهر آلانیا انتخاب کنند. آلانیا شهری ساحلی در کشور ترکیه است که طبیعت فوق العاده بکر و بی‌نظیری دارد. این شهر به دلیل توسعه‌های فراوانی که در زمینه گردشگری داشته مراکز تفریحی و تجاری و بازار‌های فراوانی را در خود جای داده است که بدون شک گشت و گذار در آن‌ها برای شما جذاب خواهد بود. قلعه آلانیا، موزه‌های آلانیا و برج سرخ از جمله دیدنی‌های جذاب شهر آلانیا هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در هتل SULTAN SİPAHİ RESORT OTEL ALANYA اقامت داشته باشید و سفر لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.

امکانات و خدمات هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا


هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا دارای ساحل خصوصی است که با امکاناتی مانند صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و البته با پرداخت هزینه اضافی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در محوطه این هتل یک استخر روباز بزرگ وجود دارد که استفاده از آن به صورت فصلی برای مهمانان امکان‌پذیر است و برای شنا کردن در آن هیچ محدودیت سنی وجود دارد. از مهم‌ترین امکانات موجود در این هتل می‌توان به سونا، جکوزی و مرکز آب گرم و سلامتی است که این امکانات می‌توانند در آرامش مهمانان در زمان اقامت تاثیر فراوانی داشته باشند. در این هتل یک رستوران وجود دارد که غذاهای ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل میل نمایند.
میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات روم سرویس است و مسافران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. پرسنل این هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی نیز مسلط هستند و همین مسئله برقراری ارتباط با کارکنان را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. هتل مجهز به وای فای است و مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات وای فای هتل استفاده کنند. یک پارک آبی نیز در این هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای سرگرم کردن فرزندان خردسال خود از آن استفاده کنند. از دیگر امکانات موجود در SULTAN SİPAHİ RESORT OTEL ALANYA می‌توان به آسانسور، اتاق‌های خانوادگی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا به مسافران ارائه می‌شوند که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این واحدها را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند. تمام واحدهای اقامتی این مجموعه غیرسیگاری هستند و بنابراین مهمانانی که به بو یا دود سیگار حساسیت دارند مشکلی برای اقامت در این هتل نخواهند داشت. علاوه بر آن واحدهای این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و به همین جهت می‌توانند فضای مطبوعی را برای اقامت مهمانان هتل SULTAN SİPAHİ RESORT OTEL ALANYA فراهم می‌کنند.

فاصله هتل سلطان سپاهی ریزورت آلانیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا ساحل کلئوپاترا: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا غار داملاتاش: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا قلعه آلانیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل عمومی آلانیا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا لوناپارک آلانیا: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است