search
menu

هتل Side Star Resort Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Side Star Resort Hotel Alanya
امکانات کلی هتل سیده استار ریزورت آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیده استار ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Side Star Resort Hotel Alanya


هتل ۵ ستاره سیده استار ریزورت بازسازی شده در ماناوگات اقامتی دلپذیر را برای میهمانان تضمین می‌کند. چه برای کسب و کار و چه برای تفریح به آلانیا آمده باشید این هتل گزینه ایده آلی برای اقامت محسوب می‌شود. این هتل سومین هتل از هتل‌های زنجیره‌ای سیده استار است که در سال ۲۰۱۰ به طور کامل بازسازی شد. این هتل از مرکز شهر فاصله دارد و دسترسی به امکانات مهم شهر را فراهم می‌کند. مرکز شهر پر جنب و جوش آنتالیا ۱.۵ ساعت با ماشین تا هتل فاصله دارد. برج سرخ، قلعه آلانیا، معابد آپولو و آتنا و موزه ساید از جمله جاهای دیدنی هستند که به هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از آ‌ن‌ها بازدید کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفربه آلانیا را داشته باشید، هتل Side Star Resort Hotel Alanya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار مطلوبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل سیده استار ریزورت آلانیا


کارکنان پذیرش ۲۴ ساعته می‌توانند کرایه ماشین و خدمات رفت و آمد به فرودگاه بین المللی آنتالیا را ترتیب دهند. میز تور، صرافی، انبار چمدان، خدمات پستی، صندوق امانات و امکانات برای افراد کم توان و ناتوان از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شود. اینترنت بی سیم رایگان در لابی، اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل در دسترس است. هتل سیده استار ریزورت درست در ساحل شنی منحصر به فرد خود قرار دارد. ساحل ماسه‌ای با شیب ملایم دارای "پرچم آبی" است. پرچم آبی کیفیت آب خوب، ایمنی ساحل و ساحل طبیعی را تضمین می‌کند. یک محوطه استخر عالی با یک استخر بزرگ، یک استخر با ۳ سرسره آبی، یک استخر کودکان و استخر سرپوشیده آب گرم به شما نوید سرگرمی و لذت می‌دهد.
هتل دارای مرکز تناسب اندام، سونا، خدمات ماساژ، حمام ترکی و یک مرکز اسپای مجهز است که بعد از شنا و ورزش می‌توانید در آن به استراحت بپردازید. در مینی کلاب می‌توانید فرزندان خود را با همسالان خود به ما بسپارید تا از تعطیلات خود لذت ببرند. امکانات تجاری ۱ اتاق چند منظوره با ظرفیت ۴۵۰ نفر و ۲ اتاق جلسه هرکدام با ظرفیت۱۵۰ نفر با تجهیزات فنی مناسب بهترین امکان را برای درخواست ملاقات‌های شما فراهم می‌کند. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است بدین منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل دقت کنید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را با خود به داخل هتل بیاورید. پرسنل هتل Side Star Resort Hotel Alanya به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


با استفاده از امکانات ورزش‌های آبی هتل، میهمانان می‌توانند از ساحل خصوصی به بادسواری یا قایق رانی بپردازند. این ملک همچنین دارای پارک آبی و مینی کلاب نیز است. دوچرخه سواری، مینی گلف، دارت، پینگ پونگ، تنیس و اتاق بازی از دیگر روش‌های سرگرمی در هتل Side Star Resort Hotel Alanya به شمار می‌آیند. یکی دیگر از نکات برجسته نمایش‌های رقص حرفه‌ای و موسیقی زنده است که در طول شب برگزار می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


برای راحتی میهمانان ۴۶۲ اتاق وجود دارد. از این تعداد ۳۱۸ اتاق دو نفره، ۱۳۳ اتاق خانوادگی با ۲ اتاق خواب، ۶ سوئیت با ۲ اتاق خواب و ۱ اتاق نشیمن و ۵ اتاق معلولان است. اتاق‌ها به زیبایی تزئین شده اند و از بالکن خصوصی خود منظره باغ یا دریا دارند. همه اتاق‌ها مجهز به Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه ‌تخت، تهویه مطبوع و تجهیزات تهیه قهوه و چای هستند. همچنین اتاق‌های هتل Side Star Resort Hotel Alanya دارای نور روز زیاد و یک قسمت نشیمن کوچک هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با دوش و سشوار است.

رستوران هتل


هتل سیده استار ریزورت آلانیا غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می‌دهد. انتخاب‌های متنوعی برای همه وجود دارد. رستوران آلاکارت یک شام در فضایی متفاوت با انتخاب‌های متفاوت و لحظات فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. ۳ رستوران تخصصی ترکی، مکزیکی و خاور دور نیز در خدمت شما هستند.

فاصله هتل سیده استار ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی کولاکلی: ۴۰۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی سیده: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی اورنسکی: ۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل کومکوی: ۷ کیلومتر
فاصله تا بندر سیده: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه سیده: ۱۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است