search
menu

هتل Side Star Beach Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Side Star Beach Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل سیده استار بیچ آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیده استار بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Side Star Beach Hotel Alanya


هتل سیده استار بیچ هتلی پنج ستاره و لوکس در منطقه سیده آلانیای ترکیه است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان گردشگران و توریست‌ها طرفداران زیادی دارد، طوری که سالانه مملو از مسافر می‌شود؛ مسافران از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند. هتل Side Star Beach Hotel Alanya به دلیل نزدیکی به ساحل دریای مدیترانه شهرت زیادی دارد و تا منطقه سیده حدوداً ۱۰ دقیقه فاصله دارد که با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آن منطقه بازدید کنید. برخی از مشهورترین جاذبه‌های دیدنی عبارت‌اند از قلعه آلانیا، غار داملاتاش، موزه‌های آلانیا و برج سرخ آلانیا که بازدید از همه جاذبه‌های دیدنی به توریست‌ها توصیه می‌شود. امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق خانواده، مرکز سلامتی و اسپا و بار.

امکانات عمومی هتل سیده استار بیچ آلانیا


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد، این پارکینگ در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در داخل این هتل انجام می‌گیرند. خدماتی مانند برگزاری جلسات و کنفرانس و فکس و فتوکپی نیز شامل هزینه جداگانه هستند که در مرکز بیزینس انجام می‌گیرند. در لابی هتل Side Star Beach Hotel Alanya می‌توانید از سالن زیبایی و آرایشی بهره‌مند شوید و برای کودکان نیز زمین‌بازی روباز و سرپوشیده تعبیه‌شده است که می‌توانند در این قسمت‌ها سرگرم شده و بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها و انواع ماساژ و حمام ترکی سنتی اشاره کرد که در مرکز اسپا ارائه می‌شوند و در میان توریست‌ها طرفداران زیادی دارند. همچنین می‌توانید با کرایه دوچرخه از محوطه هتل لذت ببرید. سایر امکانات سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از ۲ استخر شنا، مرکز سلامتی و اسپا و انواع ورزش‌های آبی. علاوه بر موارد گفته‌شده، فضای بیرونی این هتل را باغ زیبایی فراگرفته و مبلمان و صندلی چیده شده است تا در هنگام عصر لحظات خوشی را تجربه کنید. استخر موجود در داخل هتل Side Star Beach Hotel Alanya روباز بوده و در تمامی طول سال دایر است. این استخر مناسب تمامی رده‌های سنی بوده و استفاده از آن رایگان است. سایر امکانات تفریحی نیز عبارت‌اند از ایروبیک، ورزش‌های زنده، اجراها و موسیقی زنده، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب‌های بچه‌گانه، غواصی، دوچرخه‌سواری، موج‌سواری، میز بیلیارد، زمین‌بازی کودکان. در مرکز سلامتی می‌توانید از انواع ماساژ، اتاق بخار، خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو، صندلی و چتر آفتاب‌گیری، حمام عمومی و سونا بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل سیده استار بیچ عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز باغ، اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز دریا و اتاق خانواده. در میان این اتاق‌ها نیز اتاق خانواده طرفداران زیادی دارد و در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. تمامی اتاق‌ها به شیوه مدرنی چیده شده‌اند و هر یک از آن‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند. از برخی اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریا یا استخر را تماشا کنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد. کف همه اتاق‌ها چوبی بوده و دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش را در هتل Side Star Beach Hotel Alanya تجربه خواهید کرد. امکانات اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میز کار. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات این هتل آسانسور تعبیه‌شده است، بدین‌جهت ممکن است در میان مسافران افرادی باشند که دارای مشکلات جسمانی بوده یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند که از این طریق می‌توانند به‌راحتی به‌تمامی اتاق‌ها دسترسی داشته باشند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سیده استار بیچ انواع غذاها در منو ارائه می‌شود که می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و سنتی و محلی را امتحان کنید. همچنین یکی از رستوران‌های موجود در داخل این هتل روباز است و این رستوران در تراس بزرگ رو به استخر ساخته‌شده است که می‌توانید در هنگام تناول غذا چشم‌انداز بی‌نظیری از استخر را تماشا کنید.

فاصله هتل سیده استار بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سیده: ۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی‌تئاتر سیده: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بندر سیده: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد آپولو: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است