search
menu

هتل Senza Grand Santana Hotel Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Senza Grand Santana Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل سنزا گرند سانتانا آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنزا گرند سانتانا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Senza Grand Santana Hotel Alanya


هتل سنزا گرند سانتانا در منطقه ساحلی آلانیای ترکیه واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است و در طول سال مملو از مسافر می‌شود. اینجا یکی از هتل‌هایی است که برایتان تعطیلاتی به‌یادماندنی و سفری خاطره‌انگیز رقم می‌زند و مطمئناً با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید لحظات خوشی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هتل Senza Grand Santana Hotel Alanya به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در داخل آن امکانات و خدمات زیادی ارائه می‌شود، بدین‌جهت علاقه زیادی به سپری کردن اوقات سفرتان در داخل هتل خواهید داشت. این هتل حدوداً ۱۰ کیلومتر تا مرکز شهر آلانیا فاصله دارد که با رفتن به این شهر زیبا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند قلعه آلانیا، برج سرخ آلانیا و موزه‌های آلانیا بازدید کنید، همچنین فرودگاه قاضی پاشا آلانیا با ۳۰ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل سنزا گرند سانتانا آلانیا


بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است و از مهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. همچنین در بخش روم سرویس نیز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و می‌توانید با خیال راحت انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها را سفارش داده و در داخل اتاقتان میل کنید. این هتل برای سفرهای خانوادگی گزینه مناسبی است و پارکینگ رایگان در داخل هتل Senza Grand Santana Hotel Alanya تعبیه‌شده است تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت بتوانند ماشینشان را در داخل این پارکینگ پارک کنند. از خدمات عمومی ارائه‌شده می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. خدماتی نظیر لباسشویی در این هتل دایر گردیده و جزو خدماتی است که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. پرسنل هتل سنزا گرند سانتانا نیز به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل بی‌نظیر شامل استخر روباز، ساحل اختصاصی و خدمات اسپا است. استخر این مجموعه به‌صورت فصلی دایر بوده و بر روی آن سرسره آبی تعبیه‌شده است. در بخش اسپا خدماتی مانند حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و باشگاه بدن‌سازی وجود دارد و انواع ماساژها در این بخش ارائه می‌شود، بعد از سپری کردن روز خسته‌کننده و پر از تکاپو می‌توانید خودتان را به ماساژ بی‌نظیر مهمان کنید. ساحل اختصاصی این هتل موردتوجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد و در طول اقامتشان ساعات زیادی را در ساحل سپری می‌کنند. همچنین ازجمله سرگرمی‌های ارائه‌شده در هتل Senza Grand Santana Hotel Alanya می‌توان به بازی والیبال ساحلی، میز تنیس و دارت اشاره کرد. برای کودکان و نوجوانان نیز کلاب بازی تعبیه‌شده است و خیالتان از بابت نگهداری کودکان کوچک‌تر نیز آسوده باشد، زیرا در لابی بخشی برای این مورد در نظر گرفته‌شده است، شما نیز با خیال راحت می‌توانید به گشت‌وگذار بپردازید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سنزا گرند سانتانا دارای ۳۰۷ اتاق است که همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. در داخل اتاق‌های هتل سنزا گرند سانتانا می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن بهره‌مند شوید. همچنین هر یک از اتاق‌ها دارای مینی یخچال بوده و در این یخچال‌ها می‌توانید از انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها نیز با خدمات رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. از امکانات ارائه‌شده می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، بالکن و فضای نشیمن اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران اصلی این هتل در طبقه هفتم قرار دارد، انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی سرو می‌کنند. توجه داشته باشید که در این رستوران می‌توانید تصویر پانورامای بی‌نظیر ۳۶۰ درجه‌ای از دریا را تماشا کنید. همچنین از این رستوران هتل Senza Grand Santana Hotel Alanya می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه و عثمانی را سفارش داده و نوش جان کنید. نوشیدنی‌های تازه و خنک در کنار استخر و بار این هتل ارائه می‌شوند.

فاصله هتل سنزا گرند سانتانا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج محمود لار: ۵۰۰ متر
فاصله تا پارک کابل طلایی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آلانیوم: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا غاز دیم: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است