search
menu

هتل Selene Beach & Spa Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Selene Beach & Spa Hotel Alanya
امکانات کلی هتل سلن بیچ اند اسپا آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلن بیچ اند اسپا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Selene Beach & Spa Hotel Alanya


هتل ۵ ستاره سلن بیچ اند اسپا آلانیا با معماری منحصر به فرد خود در آوسالار واقع شده است. هتل کنار دریا و یک بندر قدیمی قرار گرفته است که قدمت آن به ۲۰۰ سال می‌رسد. قلعه آلانیا، برج سرخ، لونا پارک آلانیا و پارک آبی آلانیا از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه قاضی پاشا است که ۵۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آلانیا می‌توانید با اقامت در هتل Selene Beach & Spa Hotel Alanya سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سلن بیچ اند اسپا آلانیا


خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، انبار چمدان، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان در هتل سلن بیچ اند اسپا آلانیا برای آسایش و راحتی میهمانان ارائه می‌شود. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و برای گشت و گذار در شهر می‌توانید ماشین کرایه کنید. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. یک صرافی در هتل وجود دارد، در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. توجه کنید که از آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل خودداری کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای حفظ امنیت سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل تعبیه شده است. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی از جمله خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن استفاده کنند. یک استخر روباز نیز در هتل وجود دارد.
بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و آفتاب بگیرید. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید با مراجعه به مرکز اسپا هتل به بدن خود استراحت دهید و از خدمات ماساژ آن بهره مند شوید. سونا، حمام ترکی و سالن آرایش و زیبایی از دیگر خدماتی است که در هتل Selene Beach & Spa Hotel Alanya ارائه می‌شود. پرسنل بسیار حرفه‌ای هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی زیادی از جمله آیروبیک، اجرای موسیقی زنده، ورزش‌های آبی و دارت برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در هتل سلن بیچ اند اسپا آلانیا وجود دارد. همچنین علاقمندان به مطالعه می‌توانند به کتابخانه هتل رفته و ساعاتی را صرف مطالعه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Selene Beach & Spa Hotel Alanya دارای انواع اتاق‌های دبل با چشم انداز باغ، اتاق دبل با چشم انداز دریا و اتاق کوئین با چشم انداز استخر است. اتاق‌‌ها دارای میز، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و چای ساز هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به حوله، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


میهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. در رستوران هتل Selene Beach & Spa Hotel Alanya انواع غذاهای ترکی، بین المللی و رژیمی سرو می‌شود. همچنین در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل سلن بیچ اند اسپا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جهانی لونیسرا: ۳۵۰ متر
فاصله تا ساحل سبز فوگلا آرماس: ۴۰۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی آوسالار: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل اینچکوم: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آلاراهان تاریخی: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است