search
menu

هتل Royalisa Palmiye Beach Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royalisa Palmiye Beach Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل رویالیسا پالمیه بیچ آلانیا
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رویالیسا پالمیه بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royalisa Palmiye Beach Hotel Alanya


هتل رویالیسا پالمیه بیچ در شهر آلانیا قرار دارد. این هتل سه ستاره و مقرون به صرفه بوده و با ارائه خدمات و امکانات خوب جزو هتل‌های پرطرفدار در این منطقه به شمار می‌رود. این هتل زیبا دارای ساحل اختصاصی است، بنابراین با انتخاب این هتل برای اقامت در هنگام خرید بلیط هواپیما یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. به دلیل فاصله اندک تا مرکز شهر می‌توانید از اتوبوس بهره‌مند شوید، زیرا ایستگاه اتوبوس در نزدیکی هتل Royalisa Palmiye Beach Hotel Alanya قرار دارد. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه قاضی پاشا آلانیا است که ۴۰ کیلومتر فاصله دارد، برای رفتن به این فرودگاه نیز شاتل فرودگاهی دایر شده و مسافران با خیال راحت می‌توانند نسبت رزرو این هتل زیبا اقدام کنند.

امکانات عمومی هتل رویالیسا پالمیه بیچ آلانیا


از خدمات ارائه‌شده در این هتل زیبا نیز کرایه دوچرخه و ماشین است که از این طریق می‌توانید به جاهای دیدنی و گردشگری شهر مانند ساحل آلانیا، موزه‌های آلانیا، قلعه آلانیا و برج سرخ آلانیا دسترسی داشته باشید. اینترنت وای فای نیز در سراسر بخش‌های هتل و نزدیک ساحل نیز قابل‌دسترس است. اینترنت به صورت رایگان ارائه می‌شود. پارکینگ این مجموعه نیز به صورت عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است. برای بهره‌مندی از این هتل نیازی به رزرو قبلی ندارید. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر بزنید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی هتل Royalisa Palmiye Beach Hotel Alanya انجام می‌گیرند. در هتل رویالیسا پالمیه بیچ خدمات مربوط به بیزینس مانند فکس و فتوکپی انجام می‌گیرند، البته باید بابت این خدمات هزینه جداگانه پرداخت کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، سوئدی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


استخر موجود در این هتل روباز است و استفاده از آن رایگان بوده و به صورت فصلی دایر می‌شود. دقت داشته باشید که این استخر برای استفاده بزرگسالان تعبیه‌شده است. از تفریحات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تنیس روی میز و بیلیارد اشاره کرد. همچنین دسترسی به ساحل و صندلی‌های کنار ساحل به همراه پاراسل جزو سایر امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌روند. در فضای بیرونی هتل Royalisa Palmiye Beach Hotel Alanya نیز می‌توانید از امکانات باربیکیو بهره‌مند شوید. سایر خدمات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از موسیقی زنده، سرگرمی‌های عصرانه، ورزش‌های آبی، دارت و تورهای گردشگری. برای بهره‌مندی از همه این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در بخش اسپا می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کنید و بعد از خستگی روزانه به آرامش برسید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در هتل رویالیسا پالمیه بیچ اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد و از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری ساحل کلئوپاترا را تماشا کنید. اتاق‌ها در این هتل دارای وسایل ساده و شیک هستند. هریک از اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و بالکن هستند. همچنین برخی از اتاق‌ها نیز چشم‌انداز رو به دریا دارند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل بوجت، اتاق تریپل سوپرییر با چشم‌انداز دریا و اتاق توئين یا دوبل با چشم‌انداز ساحل دریا. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، گاوصندوق، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز کار، تلویزیون و تلفن و میز غذاخوری. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است. در آشپزخانه‌های موجود در داخل واحدهای اقامتی هتل Royalisa Palmiye Beach Hotel Alanya می‌توانید از میز غذاخوری، وسایل شستشو و کتری برقی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را در رستوران میل کنند. در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار، شام به صورت سلف‌سرویس و منویی انواع ترکی، بین‌المللی و گریل ارائه می‌شوند. همچنین وعده صبحانه در داخل اتاق سرو می‌شود.

فاصله هتل رویالیسا پالمیه بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم‌شناسی آلانیا: ۸۵۰ متر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مجسمه مصطفی کمال آتاترک: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است