search
menu

هتل Riviera Hotel & Spa Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Riviera Hotel & Spa Alanya
امکانات کلی ریویرا هتل اند اسپا آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله ریویرا هتل اند اسپا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Riviera Hotel & Spa Alanya


هتل ۴ ستاره و کاملا بازسازی شده ریویرا در فاصله کوتاهی از ساحل کلئوپاترا و مرکز آلانیا واقع شده و توسط درختان نخل احاطه شده است. هتل در سال ۲۰۱۴ بازسازی شده و اتاق‌های ارائه شده دارای بالکن مشرف به باغ زیبا هستند. بندر آلانیا و قلعه آلانیا هر دو ۱.۵ کیلومتر از این هتل فاصله دارند. از سایر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به آکواپارک آلانیا، غار داملاتاش، لونا پارک آلانیا، برج سرخ و ساحل نارنجی اشاره کرد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای آلانیا را داشته باشید، هتل Riviera Hotel & Spa Alanya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت است.

امکانات کلی ریویرا هتل اند اسپا آلانیا


این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی قابل دسترسی است. مناطق عمومی هتل و اسپا ریویرا راحت بوده و دارای تهویه مطبوع هستند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه و از خدمات آن بهر مند شوید.
امکانات اضافی هتل شامل شومینه در لابی، فروشگاه هدیه، اتاق جلسه، دکه روزنامه فروشی و آرایشگاه است. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند وسیله نقلیه خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. پس از تمرین در مرکز تناسب اندام هتل، میهمانان می‌توانند با ماساژ درمانی استراحت کنند یا در سونا استراحت کنند. این هتل دارای استخر روباز و استخر سرپوشیده است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر استراحت کنید. لابی بار دارای فضایی دوستانه است و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های محلی و وارداتی دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل آسانسور، ویلچر و سرویس بهداشتی ریل دار در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به این منظور اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند.
هتل Riviera Hotel & Spa Alanya دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به صورت رایگان ارائه می‌شود. اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان است. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل با تسلط به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال می‌کنند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب، رزرواسیون آنلاین و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب هتل اند اسپا آلانیا برای اقامت است.

امکانات تفریحی هتل


ورزش‌های آبی، دوچرخه سواری، تنیس و موسیقی زنده از جمله فعالیت‌هایی است که برای سرگرمی میهمانان در هتل Riviera Hotel & Spa Alanya در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


ریویرا هتل اند اسپا آلانیا دارای اتاق‌های خانوادگی، اتاق استاندارد، اتاق استاندارد سه تخته، اتاق دبل با چشم انداز دریا و سوئیت جونیور است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. اتاق‌های هتل Riviera Hotel & Spa Alanya دارای وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، چای ساز، تلفن و مینی بار هستند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع است و همه حمام‌ها دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خودتان میل کنید.

رستوران هتل


هتل ریویرا دارای یک رستوران است که انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین المللی را سرو می‌کند. در بار هتل با انواع نوشیدنی‌ها می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. صبحانه نیز هر روز به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. افرادی که دارای رژیم غذایی هستند می‌توانند غذاهای گیاهی و بدون گلوتن را سفارش دهند.

فاصله ریویرا هتل اند اسپا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواپارک آلانیا: ۳۰۰ متر
فاصله تا غار داملاتاش: ۵۰۰ متر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است