search
menu

هتل NoxInn Club Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل NoxInn Club Hotel Alanya
امکانات کلی هتل ناکسین کلاب آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ناکسین کلاب آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل NoxInn Club Hotel Alanya


هتل ناکسین کلاب یک هتل ۵ ستاره شیک و مجلل و یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از آلانیا دیدن می کنند. این هتل محیطی مقرون به صرفه را در کنار بسیاری از امکانات مفید برای اقامت شما ارائه می دهد. پارک آبی آلانیا یک جاذبه محبوب است و زیبایی طبیعی منطقه را می توانید در ساحل کلئوپاترا و غار داملاتاش مشاهده کنید. این هتل با دسترسی آسان به برج سرخ و قلعه آلانیا که از دیگر جاذبه های مشهور و محبوب این شهر به حساب می آیند، هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری شده است. ساحل کوناکلی ۱۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد.
نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه قاضی پاشا است که در فاصله ۵۵ کیلومتری هتل واقع شده است. با خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل NoxInn Club Hotel Alanya اقامت بی نظیری را در آلانیا تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ناکسین کلاب آلانیا


هتل ناکسین کلاب آلانیا دارای یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها، انبار چمدان و میز تور است و همچنین با یک سالن تناسب اندام، یک رستوران، یک پارک آبی و یک استخر روباز در طول سال پذیرای میهمانان است. برای راحتی مسافران تجاری، امکانات جلسات و ضیافت، مرکز تجاری، روزنامه ها، دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی در دسترس است. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و کرایه اتومبیل را ارائه می دهد. پارکینگ رایگان در اختیار کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، قرار می گیرد. برای مبادله ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنید. همچنین برای امنیت بیشتر می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح و گردش بپردازید. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
در هتل NoxInn Club Hotel Alanya خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز برای راحتی میهمانان در دسترس است. یک مینی مارکت در محل موجود است که می توانید محصولات مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق های جداگانه ای برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. پرسنل با تجربه و با اخلاق هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی استانبولی و اوکراینی مسلط هستند. اقامت کودکان زیر ۴ سال در این هتل رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است که علاقمندان به بدنسازی و ورزش می توانند از امکانات موجود در آن استفاده کنند. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپا یا سونا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. همچنین خدمات آرایشی و زیبایی نیز در هتل انجام می گیرد. هتل ناکسین کلاب دارای یک استخر روباز با صندلی های آفتاب است که بعد از شنا می توانید در صندلی ها استراحت کنید. این هتل دارای روش های سرگرمی متعددی از جمله سرگرمی های عصرانه، سرسره آبی، پارک آبی، ساحل خصوصی، باغ، کتابخانه، زمین بازی کودکان و باشگاه کودکان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


گردشگران می توانند یکی از ۲ اتاق هتل را انتخاب کنند: اتاق های خانوادگی دارای بالکن و اتاق های دو نفره دارای بالکن. اتاق های هتل NoxInn Club Hotel Alanya لوکس و مدرن بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، فضای نشیمن، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، سشوار و میز تحریر هستند. اتاق ها همچنین دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی و چشم انداز دریا و استخر نیز هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه در اتاق ها وجود دارد.

رستوران هتل


این هتل صبحانه بوفه ای را هر روز صبح ارائه می دهد. رستوران هتل ناکسین کلاب انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را ارائه می دهد. همچنین در کنار هتل یک رستوران دنج وجود دارد. غذای مخصوص کودکان، کیک، شیرینی، میوه و عصرانه نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد. در بار هتل NoxInn Club Hotel Alanya می توانید با انواع نوشیدنی های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل ناکسین کلاب آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل اولاس: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است