search
menu

هتل Moonlight Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Moonlight Hotel Alanya
امکانات کلی هتل مون لایت آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مون لایت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Moonlight Hotel Alanya


هتل مون لایت یک هتل ۳ ستاره میان رده ای در آلانیا است که تنها ۱۵۰ متر از ایستگاه اتوبوس و تقریبا ۱۲۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. اگر برای تفریح و یا برای مسافرت کاری به آلانیا سفر کرده باشید، این هتل گزینه ای عالی برای اقامت است. با توجه به نزدیک بودن مکان های دیدنی معروف مانند برج سرخ، قلعه آلانیا، غار داملاتاش و بندرگاه میهمانان هتل می توانند به راحتی بازدید از معروف ترین جاذبه های آلانیا را تجربه کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کشور ترکیه و شهر آلانیا را داشته باشید، Moonlight Hotel Alanya با قیمت مناسب و امکانات عالی گزینه خوبی اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل مون لایت آلانیا


در هتل مون لایت تمامی کارکنان تلاش خود را می کنند تا میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد. ۴۲ اتاق در ۴ طبقه گسترش یافته و مکانی گرم و دلپذیر را برای شما فراهم می کند که دسترسی به اتاق ها با آسانسور امکان پذیر است. پرسنل خوش برخورد میز پذیرش در لابی هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی خوشحال می شوند که هر سوالی را پاسخ دهند. میز پذیرش ۲۴ ساعته، رختکن، اینترنت بی سیم در مکان های عمومی و اتاق ها، صندوق امانات، اتاق تلویزیون و اتاق کنفرانس در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل در خدمت شماست. باغ، فضای اضافی را برای استراحت در هوای آزاد فراهم می کند. میهمانانی که با ماشین وارد هتل مون لایت می شوند می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. استعمال دخانیات در مکان های عمومی ممنوع بوده و اتاق هایی برای افراد سیگاری اختصاص داده شده است تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. همچنین دقت داشته باشید که در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

امکانات تفریحی هتل


هتل امکانات تفریحی فوق العاده ای مانند قایق سواری، مینی گلف، استخر روباز، باغ، ورزش های آبی و موتوری را ارائه می دهد تا اقامتی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد. در حالی که بزرگسالان در استخر روباز شنا می کنند، کودکان می توانند در محل شنای خود از شنا کردن لذت ببرند. صندلی های آفتاب گیر و چترهای آفتاب موجود است. از دیگر امکانات رفاهی هتل مون لایت می توان به اسپا، جکوزی، سونا و دوش های عمومی اشاره کرد. بعد از یک روز خسته کننده می توانید به مرکز ماساژ رفته و از خدمات بی نظیر ماساژ آن بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۸ اتاق یک نفره و ۳۴ اتاق دونفره است که در ۴ طبقه پراکنده شده اند. تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی که به صورت جداگانه قابل تنظیم هستند، این اطمینان را به شما می دهند که اتاق ها دارای دمای مناسبی هستند. در بعضی از اتاق ها بالکن به صورت استاندارد موجود است. برای میهمانان کوچک تر می توان تخت کودکان را درخواست کرد. اشیای با ارزش را می توان به طور ایمن در گاو صندوق نگهداری کرد. تلفن، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، کمد لباس و اینترنت بی سیم تمام موارد ضروری را برای یک تعطیلات راحت فراهم می کند. اتاق ها دارای حمام های مجهز به دوش و وان، دمپایی و همچنین سشوارهستند. اتاق هایی که قابلیت دسترسی به ویلچر دارند نیز قابل رزرو است.

رستوران هتل


گزینه های مختلف برای سرو غذا از جمله اتاق ناهار خوری، اتاق صبحانه و بار وجود دارد. در هتل مون لایت میهمانان می توانند غذای خود را در رستوران غیر سیگاری، که دارای تهویه مطبوع و یک مکان جداگانه برای افراد سیگاری است، میل کنند. یک بوفه صبحانه قاره ای نیز شروع عالی روز را تضمین می کند.

فاصله هتل مون لایت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آتاتورک آلانیا: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آلانیا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است