search
menu

هتل Miarosa Incekum West Resort Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Miarosa Incekum West Resort Alanya
امکانات کلی هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Miarosa Incekum West Resort Alanya


هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت از هتل های ۳ ستاره مدرن و شیک در آلانیا است. این هتل در مجاورت قلعه آلاراهان و بازار آلارا واقع شده است. بزرگترین مزیت Miarosa Incekum West Resort Alanya موقعیت منحصر به فرد آن است که در میان طبیعتی سرسبز و دریای مدیترانه احاطه شده است. همچنین دسترسی آسان به برج سرخ، قلعه آلانیا و دیگر جاهای تاریخی این شهر مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این هتل همه چیز را در یک مکان با گزینه های عالی اقامتی، استراحت، سرگرمی و خرید به شما ارائه می دهد. هتل تا فرودگاه قاضی پاشا ۶۹ کیلومتر فاصله دارد و شاتل فرودگاهی در اختیار میهمانان قرار می گیرد. اگر قصد خرید بلیط هواپیای خارجی و سفر به آلانیا را داشته باشید، هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت با داشتن امکانات رفاهی عالی و منحصر به فرد گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت آلانیا


اینترنت بی سیم رایگان در سراسر قلمرو محل اقامت موجود است. یک مینی مارکت در هتل کار می کند که می توانید محصولات مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید. اگر قصد سفر با ماشین شخصی خود را دارید، پارکینگ رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، رستوران، یک استخر سرپوشیده و دو استخر روباز، مرکز تناسب اندام و اسپا تنها چند مورد از امکاناتی است که در هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت آلانیا در اختیار میهمانان گرامی قرار می گیرد. برای افرادی که دارای ناتوانی یا کم توانی جسمانی هستند خدمات ویژه ای از قبیل صندلی چرخدار و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده است تا این افراد نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Miarosa Incekum West Resort Alanya ممنوع است. در ضمن توجه داشته باشید که استعمال دخانیات نیز در این هتل ممنوع است به همین منظور اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می توانید خودرویی کرایه کرده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. خدمات نظافتی به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت آلانیا دارای باغی زیبا و ساحل اختصاصی است که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه های خوبی هستند. از دیگر امکانات تفریحی این هتل می توان به ایروبیک، سرگرمی های عصرانه، باشگاه کودکان، ورزش های آبی، غواصی، ماهیگیری، قایق رانی، دارت، کتابخانه، تنیس روی میز و زمین بازی بچه ها اشاره کرد. بعد از شنا و ورزش می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و ریلکس کنید یا از خدمات ماساژ، سونا و حمام ترکی بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت دارای اتاق های خانوادگی با منظره دریا، اتاق دبل با منظره دریا، اتاق استاندارد تک نفره با منظره دریا، اتاق دبل و اتاق استادارد تک نفره است. در این هتل اتاق های زیادی با چشم انداز کوه، دریا و استخر وجود دارند. هتل Miarosa Incekum West Resort Alanya دارای ۱۴۲ اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، یخچال، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی سیم رایگان است. حمام خصوصی مجهز به وان، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است.

رستوران هتل


وعده های غذایی و نوشیدنی در رستوران و بار هتل موجود است. رستوران هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را برای وعده های ناهار و شام سرو می کند. صبحانه نیز به صورت بوفه ای در اختیار میهمانان قرار می گیرد. در یک بار ساحلی، یک بار کنار استخر یا یکی از ۲ بار سالن های استراحت می توانید با یک نوشیدنی گوارا از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل میاروسا اینجکوم وست ریزورت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل اینجکوم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی آوسالار: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل جهانی لونیجرا: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار آلارا: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا آلاراهان تاریخی: ۱۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است