search
menu

هتل MC Mahberi Beach Hotel Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MC Mahberi Beach Hotel Alanya
امکانات کلی هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل MC Mahberi Beach Hotel Alanya


آلانیا، شهری مدرن که در ۱۰۰ کیلومتری شرق آنتالیا واقع شده است و دارای هوایی زیبا و آرام و مطمئنا یکی از محبوب ترین استراحتگاه های ترکیه است. هتل ام سی ماهبری بیچ یکی از هتل های زیبا و مدرن ۴ ستاره در آلانیا است. این هتل در سال ۱۹۸۹ ساخته شده، در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده و مساحت آن ۳۰۰۰۰ متر مربع و شامل ساحلی به طول ۲۰۰ متر است. این هتل در کوناکلی واقع شده است که به آلانیا متصل است و تقریبا ۱۱۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. دسترسی آسان به قلعه آلانیا، برج سرخ، غار داملاتاش و موزه مردم شناسی آلانیا توجه گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آلانیا، با اقامت در هتل MC Mahberi Beach Hotel Alanya سفر دلنشینی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا


این هتل طیف گسترده ای از امکانات را برای کودکان و خانواده های بزرگ ارائه می دهد. هتل ام سی ماهبری بیچ دارای ۶ طبقه و ۳۲۰ اتاق است. MC Mahberi Beach Hotel Alanya دارای یک باغ باز با مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع درست در ساحل است، نسیم بین درختان باغ به شما این فرصت را می دهد که نوع متفاوتی از تعطیلات را تجربه کنید. به غیر از ۳ استخر بزرگ در فضای باز، ۲ استخر شنای کودکان، ۱ استخر سرپوشیده و ۳ سرسره آبی در این هتل وجود دارد. صندلی آفتاب و چتر هم در استخر و هم در ساحل رایگان است. یک رستوران اصلی وجود دارد که دارای یک محوطه داخلی و یک فضای باز در ماه های تابستان است. کارکنان حرفه ای منتظر خدمات رسانی در بارها و رستوران های روزانه هستند که در زمان های مشخصی باز هستند تا نیازهای میهمانان را در لابی بار، اسنک بار، گاردن بار و ساحل بار برآورده کنند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، اتاق کنفرانس، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در هتل ام سی ماهبری بیچ در دسترس هستند. شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، آسانسور و ساحل اختصاصی از جمله دیگر امکانات این هتل به شمار می آیند.

امکانات تفریحی هتل


هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا دارای مرکز آبگرم، حمام ترکی، سونا و مرکز تناسب اندام است. علاقمندان به ورزش می توانند از امکانات آن استفاده کنند. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود بدهید. روش های سرگرمی زیادی از جمله زمین تنیس، بیلیارد، کافی نت، بولینگ، اتاق بازی، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، ورزش های آبی و مینی کلاب برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده است. انواع ماساژ نیز در دسترس است. بوفه کودکان، صندلی کودکان در رستوران، مینی کلاب برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال و مینی شو برای کودکان هر روز وجود دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل ام سی ماهبری بیچ عبارتند از: اتاق اقتصادی، اتاق استاندارد و اتاق های خانوادگی. اتاق ها هر روز تمیز می شوند، حوله ها و ملحفه ها هر ۳ روز یک بار تعویض می شوند. همه اتاق های هتل MC Mahberi Beach Hotel Alanya شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت wifi ، تهویه مطبوع و مینی بار هستند. همچنین بالکن در هر اتاق وجود دارد. اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل ام سی ماهبری بیچ صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز سرو می کند. همچنین می توانید در طول روز از نوشیدنی ها و میان وعده ها در کافه های باغ، ساحل، لابی یا کنار استخر لذت ببرید.

فاصله هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ حیدرپاشا: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است