search
menu

هتل MC Beach resort Park Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل M.C Beach resort Park Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل ام سی بیچ ریزورت آلانیا
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ام سی بیچ ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل M.C Beach resort Park Alanya


هتل ساحلی ام سی بیچ ریزورت آلانیا هتلی ۵ ستاره در آنتالیای ترکیه است که دومین هتل از زنجیره هتل‌های گروه ام سی بوده و در سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در عرصه گردشگری شروع کرده است و در سال ۲۰۱۲ به طور کامل بازسازی شده است. این هتل که تنها ۲۰۰ متر با ساحل فاصله دارد، مساحتی برابر با ۳۰ هزار مترمربع را به خود اختصاص داده و معماری‌اش متناسب با طبیعت اطرافش است. کسانی که بلیط هواپیما آنتالیا خریده‌اند و به دنبال هتل لوکسی با امکانات تفریحی متنوع می‌گردد، می‌توانند با خیال راحت هتل ام سی بیچ پارک آلانیا را رزرو کنند. البته این هتل از جاذبه‌های دیدنی آلانیا مثل قلعه آلانیا، پارک آبی آلانیا و اسکله‌ آلانیا حدود ۱۳ کیلومتر دور است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ام سی بیچ ریزورت آلانیا


این هتل که سابقه طولانی در این عرصه داشته، در طول این مدت توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کند و به یکی از هتل‌های محبوب آلانیا تبدیل شود. هتلM.C Beach Resort Park Alanya دارای ۳ استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. کودکان نیز می‌توانند در استخر مخصوص خود در این هتل شنا کنند. این هتل دارای رستوران، اسپای مجهز، باشگاه و پارکینگ رایگان است. خانواده‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه از خدمات نگهداری از کودک نیز بهره‌مند شوند. برخی اتاق‌های هتل ام سی بیچ پارک برای استفاده افراد توان‌جو بهینه شده‌اند. این هتل به غیر از ساحل اختصاصی خود دارای محوطه سرسبز و باغ‌مانند بزرگی است که مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت به گشت و گذار در آن بپردازند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل ام سی بیچ ریزورت آلانیا در مجموع دارای ۴۴۵ واحد اقامتی است که در قالب اتاق‌های استاندارد ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها بیش‌تر دید به دریا و باغ هتل دارند و از پنجره‌های کف تا سقف و همچنین بالکن اتاق‌ها می‌توان منظره‌های چشم‌گیری را تماشا کرد. اتاق‌های این هتل در متراژهای ۲۶- ۲۸ متری و همچنین متراژهای ۳۸- ۴۰ مترمربعی هستند. کسانی که قصد دارند به همراه خانواده در این هتل اقامت کنند، می‌توانند اتاق‌های خانواده هتل را رزرو کنند. در این اتاق‌ها امکاناتی مثل تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانت، تلفن، تلویزیون، سشوار، میز و کمد قرار داده شده است و کف بیش‌تر اتاق‌ها فرش شده است. دکوراسیون اتاق‌های هتل M.C Beach Park Alanya شبیه هم انجام شده و رنگ‌های یکسانی در همه اتاق‌ها به کار رفته است. به همین جهت انتخاب زیادی پیش‌رو نخواهید داشت.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


با اقامت در هتل ام سی بیچ ریزورت آلانیا می‌توان با پیمودن ۲۰۰ متر به ساحل اختصاصی هتل که ساحلی شنی و زیباست، دسترسی داشت و روی صندلی‌های آفتاب‌گیر آن ویتامین دی جذب کرد. البته امکان بازی والیبال و فوتبال ساحلی نیز در این مکان فراهم شده است. کودکان هم به غیر از ۲ استخر روباز و سرپوشیده، می‌توانند در زمین بازی کودکان و کلاب کودکان هم سرگرم شوند. برای رفع خستگی از تن هم می‌توان به حمام ترکی هتل، سونا، جکوزی و اسپای هتل سر زد. اتاق بازی، میز تنیس، بیلیارد، زمین بازی تنیس، زمین فوتبال و کافه اینترنت از دیگر تفریحاتی هستند که می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد. شب‌ها هم می‌توان به آمفی تئاتر هتل M.C Beach Resort Park Alanya رفت و برنامه‌ها و اجراهای کمدی و زنده را تماشا کرد.

رستوران هتل


در این هتل امکان رزرو اتاق‌ها به صورت آل اینکلوسیو هم وجود دارد و می‌توان در طول مدت اقامت از همه نوع غذا، نوشیدنی و دسر به صورت رایگان بهره‌مند شد. هتل M.C Beach Park Alanya دارای یک رستوران اصلی و ۲ رستوران با منوی انتخابی است. “Ana Restauran” هتل در تمامی وعده‌ها به سبک سلف سرویس از مهمانان میزبانی می‌کند و علاوه بر منوی کودکان، برای کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند، غذاهایی دارد. در ماه‌های گرم سال می‌توان در رستوران فضای باز و ساحلی هتل همراه با تماشای ساحل ماهی‌های خوشمزه و لذیذ رستوران “Akdeniz” را میل کرد. رستوران “Osmanli” هم در منوی خود غذاهای متنوعی دارد و در وعده شام پذیرای مهمانان است. برای میل غذا در این ۲ رستوران حتما باید بین ساعات ۷ عصر تا ۹ شب رزرو انجام دهید.

فاصله هتل ام سی بیچ ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آلانیا: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله آلانیا: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا و جاده سرخ: ۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است