search
menu

هتل Linda Resort Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Linda Resort Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل لیندا ریزورت آلانیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیندا ریزورت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Linda Resort Hotel Alanya


هتل پنج ستاره و مجلل لیندا ریزورت در شهر آلانیا در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل لیندا ریزورت در منطقه‌ای سرسبز، باصفا، خوش آب‌وهوا و آرام قرار دارد که اقامت در چنین هتل لوکسی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و عالی است. ریزورت هتل لیندا آلانیا برای اقامت مسافرانی که به صورت دوستانه و یا خانوادگی به‌خصوص همراه با فرزندان سفر می‌کنند و قصد تفریح و گذراندن اوقات فراغت در هتلی شیک و راحت را دارند؛ بسیار مناسب است. برای رسیدن به هتل Linda Resort Hotel می‌توانید به آسانی بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و سپس از فرودگاه آنتالیا به ریزورت هتل لیندا بروید. در طول مدت زمانی که در هتل لیندا ریزورت اقامت دارید؛ حتما از موزه‌های آلانیا و مراکز خرید بازدید کنید؛ زیرا علاوه بر خرید وسایل مورد نیاز خود و سوغاتی‌، می‌توانید اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را هم تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیندا ریزورت آلانیا


هتل Linda Resort Hotel علاوه بر داشتن لابی شیک و محوطه‌ای وسیع و سرسبز دارای امکاناتی عالی و با کیفیت بالا است که شامل تجهیزاتی است از جمله: آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ در محوطه و فضای باز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، پارک آبی، سالن زیبایی، اسپا، ماساژ، سونا، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، فکس، فتوکپی و سالن جلسات و کنفرانس. هتل لیندا ریزورت برای اقامت هرچه آسوده‌تر و بهتر مسافران، خدماتی ارائه می‌کند که شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، امکان اجاره خودرو، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات ویژه معلولین و خدمات شاتل است. همچنین از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت ریزورت هتل لیندا مطمئن باشید و با خیالی راحت بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید. قابل ذکر است که در هتل لیندا ریزورت می‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید. گفتنی است که کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل لیندا ریزورت قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی، روسی و آلمانی هم هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌هایی چشم‌گیر و زیبا در هتل لیندا ریزورت واقع شده‌اند که هر کدام چیدمانی جذاب و متنوع دارند و برای اقامتی آسوده و خوش طراحی شده‌اند. تعداد اتاق‌های هتل Linda Resort Hotel ۲۳۰ اتاق است که برای اقامت دوستان و خانواده‌ها بسیار مناسب است. انواع اتاق‌های ریزورت هتل لیندا بدین شرح هستند: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق اقتصادی یک نفره، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق خانوادگی، اتاق خانوادگی سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل. در اتاق‌های هتل Linda Resort Hotel به وسایل زیاد و کاربردی دسترسی دارید تا اقامتی شیرین و بدون کمبود برای شما فراهم باشد. امکانات داخل اتاق‌های هتل لیندا شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی و سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های ریزورت هتل لیندا وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه سفری سرشار از شادی و سرخوشی را تجربه کنید؛ حتما به بخش اسپا، ماساژ، حمام و سونا و باشگاه ورزشی هتل لیندا ریزورت سری بزنید تا خستگی‌های شما از بین برود و سلامتی و آرامش را به خود هدیه دهید. پارک آبی، دو استخر روباز و استخر سرپوشیده هم فرصتی مناسب برای سپری کردن ساعاتی مفرح و دلپذیر در هتل لیندا ریزورت است. هتل Linda Resort Hotel دارای ساحل اختصاصی است که می‌توانید به استراحت در ساحل، شنا، ورزش‌های آبی، غواصی و یا قایق سواری مشغول شوید و لحظاتی به‌یادماندنی را سپری کنید. برای کودکان هم امکانات سرگرمی در هتل مجلل لیندا ریزورت در نظر گرفته شده‌است از جمله زمین و اتاق بازی و وسایل بازی مانند پازل و بازی‌های فکری. اگر علاوه بر این تفریحات می‌خواهید سرگرم فعالیت‌های تفریحی متنوع‌تری در ریزورت هتل لیندا شوید؛ از کلاس ایروبیک، دارت، زمین تنیس، تنیس روی میز، بیلیارد، دوچرخه‌سواری، کتابخانه و تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی استفاده کنید و اوقاتی خوش را سپری کنید. حتی قدم‌زدن و نشستن در محوطه جذاب و چشم‌گیر هتل لیندا ریزورت دلچسب و دلپذیر است.

رستوران هتل


در رستوران لوکس و دنج هتل Linda Resort Hotel خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به صورت بوفه و یا منو امتحان کنید و لذت ببرید. همچنین در فضای باز و سرسبز هتل لیندا ریزورت کافی شاپ و رستوران هم وجود دارد که فضایی جذاب و چشم‌نواز دارد و می‌توانید خوراک‌هایی خوشمزه را میل کنید.

فاصله هتل لیندا ریزورت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید نوا مال: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک ساحلی کوئریز: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل سان ست: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سورگون: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه سیده: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پلاژ کومکوی: ۲۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است