search
menu

هتل larina family resort hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل larina family resort hotel Alanya
امکانات عمومی هتل لارینا فامیلی ریزورت آلانیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لارینا فامیلی ریزورت آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل larina family resort hotel Alanya


هتل لارینا فامیلی ریزورت آلانیا یک هتل پنج ستاره در شهر توریستی و گردشگری آلانیا است. افرادیکه می‌خواهند تعطیلات یا اوقات فراغتشان را در یک شهر توریستی و ساحلی بگذرانند می‌توانند آلانیا را بعنوان مقصد سفرشان انتخاب کنند و در این هتل پنج ستاره بسیار راحت اقامت کنند. هتل larina family resort hotel Alanya با داشتن یک ساحل خصوصی برای مسافران بسیار جذاب است. هتل چه از نظر امکانات عمومی و چه از نظر امکانات اتاق‌ها جای بسیار مناسبی برای اقامت گردشگران است. برای کسانیکه می‌خواهند با هواپیما به این شهر سفر کنند، پیشنهاد می‌شود با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما بتوانند به راحتی به این شهر سفر کنند و از جاهای دیدنی آلانیا مانند: غار داملاتاش، قلعه آلانیا، ساحل کلئوپاترا و... نیز دیدن کنند. در ضمن بهتر است بدانید فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۳۰ کیلومتر است.

امکانات عمومی هتل لارینا فامیلی ریزورت آلانیا


هتل larina family resort hotel Alanya دارای امکانات متنوعی است و این امکانات در سطح کیفیت بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌شود و این موارد سبب شده‌است که هتل بتواند به رتبه پنج ستاره برسد. در این بخش از متن امکانات عمومی هتل تا حد امکان بیان خواهدشد. هتل از نظر تفریحی یکی از هتل‌های جذاب است زیرا دارای ساحل خصوصی است و علاوه بر این استخر روباز نیز در هتل وجود دارد و شما در طی مدت اقامتتان در هتل می‌توانید از این امکانات استفاده کنید و تفریح‌های جذابی را در کنار خانواده و همراهانتان تجربه کنید. علاوه بر شنا، سونا و اسپا نیز برای مسافران ارائه می‌شود. هتل از نظر امنیتی نیز جای مناسبی برای اقامت است زیرا هم دارای نگهبانی است و هم بخش‌های مختلف آن مجهز به هشدار دهنده‌های امنیتی و حس‌گرهای دود است که برای جلوگیری از آتش سوزی نیز بسیار کار آمد هستند.
پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و شما به راحتی در طول مدت شبانه روز می‌توانید با کارکنان مجرب هتل در ارتباط باشید و از خدمات هتل بهره ببرید. ترکی، انگلیسی و روسی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل لارینا فامیلی ریزورت آلانیا به این زبان‌ها مسلط هستند و شما می‌توانید به این زبان با کارکنان هتل صحبت کنید. تهویه مطبوع هتل برای ایجاد یک محیط مطبوع برای اقامت اجرا شده‌است و شما می‌توانید از وجود وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز بهره ببرید. ورود حیوانات به هتل ممنوع است و بهتر است قبل از سفر و انتخاب این هتل به این نکته توجه داشته‌باشید. پارکینگ رایگان برای مسافران هتل در دسترس قرار می‌گیرد و اگر خودرو شخصی دارید خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد. وجود بالکن و باغ اختصاصی برای هتل می‌تواند سبب شود تا مسافران در فضای باز هتل بتوانند بیش از پیش گردش کنند و لذت ببرند. در ادامه علاوه بر این امکانات، امکانات اتاق‌ها و فاصله هتل تا جاهای دیدنی آلانیا نیز بیان خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل larina family resort hotel Alanya دارای اتاق‌های مناسبی برای اقامت است. تمیزی در اتاق‌های هتل از مهم‌ترین مشخصه واحدهای اقامتی این هتل است. اتاق‌ها تمیز هستند و تخت‌هایی دارند که رنگ روشن دارند و چراغ خواب‌های کوچکی در دو طرف تخت‌ها قرار داده شده‌است. برای سرگرمی هر چه بهتر در اتاق‌ها تلویزیون نیز قرار داده شده‌است. اتاق‌ها نیز از امکانات تهویه مطبوع بهره می‌برند و فضای مطبوعی برای اقامت در اتاق‌ها تعبیه شده‌است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق‌های خانوادگی با گنجایش ۵ نفر
• اتاق‌های خانوادگی با گنجایش ۶ نفر
• اتاق استاندارد با گنجایش ۳ نفر

رستوران هتل


هتل larina family resort hotel Alanya دارای یک رستوران است که بخشی از آن در فضای باز است و شما می‌توانید در این فضا و محیط بسیار مناسب وعده‌های غذایی بسیار خوشمزه‌ای را در نهار، شام و صبحانه میل کنید.

فاصله هتل لارینا فامیلی ریزورت آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است