search
menu

هتل KLEOPATRA ROYAL PALM ALANYA

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل KLEOPATRA ROYAL PALM ALANYA
امکانات عمومی هتل کلئوپاترا رویال پالم آلانیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلئوپاترا رویال پالم آلانیا تا جاهای دیدنی

درباره هتل KLEOPATRA ROYAL PALM ALANYA


هتل کلئوپاترا رویال پالم آلانیا یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر بسیار دیدنی آلانیا است که می‌توانید با کسب اطلاعات کافی آن را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل بزرگ با داشتن ۱۸۸ اتاق یکی از بزرگترین و کاملترین هتل‌های شهر آلانیا از نظر امکانات است. لابی بسیار بزرگ هتل با دکوراسیون و چیدمانی با رنگ‌های روشن و شیک می‌تواند بیانگر این باشد که در تمام بخش‌های دیگر هتل نیز همین اندازه جذابیت وجود دارد. شما می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و هتل از طریق تورهای گردشگری، باخیال راحت به این شهر سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید. بدون شک در طول مدت سفر خود به آلانیا از جاهای دیدنی آلانیا مانند: غار داملاتاش، موزه مردم شناسی آلانیا، قلعه آلانیا و ... دیدن خواهید کرد که اگر هتل KLEOPATRA ROYAL PALM را برای اقامت خود انتخاب کنید می‌توانید سفری به یاد ماندنی‌تری را ثبت کنید.

امکانات عمومی هتل کلئوپاترا رویال پالم آلانیا


هتل بسیار خوب کلئوپاترا رویال پالم آلانیا از امکانات خوبی برخوردار است و شما به راحتی می‌توانید اقامت آرامی را در آن تجربه کنید. اینترنت رایگان پر سرعت از مهمترین مواردی است که در همه جای هتل KLEOPATRA ROYAL PALM ALANYA می‌توانید بدون پراخت هزینه از آن استفاده کنید تا به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید یا اطلاعات کافی در رابطه با سفرتان را از طریق آن جستجو کنید. این هتل هم چشم انداز بسیار زیبایی به سمت دریا دارد و هم دارای یک استخر روباز است که یک استخر بزرگ و بسیار مجهز است. برای انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریحی نیز هتل تمهیداتی را اندیشیده‌است و تنیس، دارت، امکانات لازم برای والیبال، بیلیارد و باشگاه ورزشی بسیار مجهزی نیز در این هتل قرار داده شده‌است.
اگر برای قرارهای کاری یا برگزاری جلسات خاصی به این شهر سفر کرده‌اید با خیال راحت می‌توانید این هتل را رزرو کنید زیرا سالن برگزاری جلسات و همایش‌ها در هتل آماده ارائه خدمات به شما است. پذیرش هتل تقریبا در تمام طول شبانه روز پاسخگوی شما خواهد بود و کارکنان هتل به چندین زبان زنده دنیا می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند. صرافی و تبدیل ارز خدمت دیگری است که برای سهولت در امور مسافران این هتل در نظر گرفته شده‌است تا از این نظر دغدغه خاصی نداشته‌باشند. برای کودکان نیز هتل امکاات خاصی در نظر گرفته‌است و می‌توانند در زمین مخصوص بازی برای کودکان اوقات خوش و مهیجی را تجربه کنند. معلولان نیز به راحتی می‌توانند اقامت در این هتل را انتخاب کنند زیرا امکاناتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌است می‌تواند گویای این امر باشد که بدون شک اقامت راحتی برای آن‌ها قابل انتظار است. سگ‌ها و سایر حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را نخواهند داشت. حس‌گرهای دود که در بخش‌های مختلف نصب شده‌اند این امکان را به وجود آورده‌اند تا از هر خطر و حادثه احتمالی پیشگیری شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل دارای امکانات بسیار خوبی هستند و دکوراسیون آن به گونه‌ای انجام شده‌است که می‌تواند اقامت شما را بسیار دلنشن‌تر سازد. اتاق‌ها ترکیبی از رنگ کرمی و آبی را دارا می‌باشند و شما به راحتی‌ می‌توانید از پنجره‌های بزرگ آن مناظر اطراف و بخصوص دریای بسیار زیبای اطراف را ببینید و لذت ببرید. وجود تلویزیون در تمام واحدها و اتصال آن به شبکه‌های ماهواره‌ای می‌تواند در سرگرمی ساکنان هتل موثر باشد. واحدها بزرگ هستند و سرویس بهداشتی و حمام تمیز و اختصاصی برای هر کدام از آن‌ها در نظر گرفته شده‌است. انواع واحدهایی که می‌توانید در هتل KLEOPATRA ROYAL PALM ALANYA رزرو کنید شامل:
• اتاق دو نفره با یک تخت توئین
• اتاق با یک تخت تک نفره
• اتاق با دو تخت تک نفره
• اتاق سه نفره با یک تخت دو نفره و یک تخت تک دو نفره
• سوئیت و آپارتمان
• اتاق اقتصادی
• اتاق دابل یا تویین استاندارد

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران بزرگ است که محیط بسیار تمیزی دارد. تمام وعده‌ها را می‌توانید از منوی متنوع هتل KLEOPATRA ROYAL PALM ALANYA انتخاب کنید.

فاصله هتل کلئوپاترا رویال پالم آلانیا تا جاهای دیدنی


فاصله تا آکواپارک آلانیا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است