search
menu

هتل Kleopatra Life Hotel Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kleopatra Life Hotel Alanya
امکانات کلی هتل کلئوپاترا لایف آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلئوپاترا لایف آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kleopatra Life Hotel Alanya


هتل کلئوپاترا لایف یکی از هتل‌های ۴ ستاره شیک و مجلل آلانیا است و به یک مرکز خرید متصل است. این هتل که در منطقه معروف ساحلی کلئوپاترا آلانیا واقع شده است، دسترسی آسان به سرگرمی‌ها، فعالیت‌ها و فرصت‌های خرید را برای میهمانان به لطف موقعیت مرکزی خود فراهم می‌کند. زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل کلئوپاترا مشاهده کرد. در عین حال این امکان برای میهمانان وجود دارد که در مدت کوتاهی با پای پیاده به مکان‌های مهم تاریخی و گردشگری مانند قلعه آلانیا، برج سرخ، غار داملاتاش، منطقه اسکله بندر آلانیا و مرکز شهر برسند. فرودگاه قاضی پاشا ۴۰ کیلومتر از هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آلانیا، هتل Kleopatra Life Hotel Alanya گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل کلئوپاترا لایف آلانیا


از امکانات ویژه این هتل می‌توان به داشتن فای وای رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی، شاتل فرودگاهی، بار و رستوران اشاره کرد. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، سرویس اتاق، میز تور و انبار چمدان نیز در هتل کلئوپاترا لایف آلانیا ارائه می‌شود. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. به هنگام تفریح و بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان استفاده کنند.
کشیدن سیگار در هتل Kleopatra Life Hotel Alanya ممنوع است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در این هتل تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. این هتل دارای یک استخر روباز برای بزرگسالان و یک استخر برای کودکان است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و اتاق جلسات نیز در دسترس است. کارکنان مجرب هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای دوچرخه سواری شرکت کنید یا دارت بازی کنید. از دیگر روش‌های سرگرمی می‌توان به ماهیگیری، موسیقی زنده و ورزش‌های آبی اشاره کرد. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام هتل Kleopatra Life Hotel Alanya استفاده کنند. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. سونا، حمام و خدمات ماساژ نیز در این هتل ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل کلئوپاترا لایف آلانیا عبارتند از: اتاق دبل استاندارد و اتاق توئین دارای بالکن.
این هتل دوستدار محیط زیست است و در مجموع دارای ۸۶ اتاق و واحد اصلی با طراحی مدرن است. اتاق‌های میهمان مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، وای فای رایگان، تلفن و مینی بار هستند. همچنین اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی هستند. هر واحد هتل Kleopatra Life Hotel Alanya دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز در هتل کلئوپاترا لایف آلانیا موجود است. انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه برای وعده‌های غذایی ناهار و شام در رستوران هتل سرو می‌شود. در پایان روز با انواع نوشیدنی‌ها در بار سالن یا بار کنار استخر می‌توانید استراحت کنید.

فاصله هتل کلئوپاترا لایف آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۴۰۰ متر
فاصله تا آکواپارک آلانیا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی آلانیا: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است