search
menu

هتل Kleopatra Alis Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kleopatra Alis Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل کلئوپاترا عالیس آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلئوپاترا عالیس آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kleopatra Alis Hotel Alanya


هتل کلئوپاترا عالیس از هتل‌های سه ستاره در منطقه آلانیای ترکیه است. این منطقه یکی از توریست‌پذیرترین مناطق کشور ترکیه به شمار می‌رود و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای مقصدشان آلانیا را انتخاب می‌کنند و در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو هتل کلئوپاترا عالیس برای خود و خانواده‌شان اقامتی بی‌نظیر رقم می‌زنند. این هتل بی‌نظیر در سال ۱۹۹۹ افتتاح‌شده و در سال ۲۰۱۲ نیز مورد بازسازی و مرمت قرارگرفته است. هتلی که در فاصله ۱.۹ کیلومتری از غار داملاتاش قرارگرفته و بازدید از این جاذبه دیدنی به همه توریست‌ها توصیه می‌شود. همچنین موقعیت قرارگیری هتل Kleopatra Alis Hotel Alanya به‌گونه‌ای است که تا مرکز شهر آلانیا دو کیلومتر و تا فرودگاه قاضی پاشا ۴۵ کیلومتر فاصله دارد. تنها کافی است با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دریا دسترسی داشته باشید. برخی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل که با پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند، عبارت‌اند از ساحل کلئوپاترا و مسجد جامع حسن سنلی سارای. همچنین تا قلعه کاله نیز با رانندگی بسیار اندک دسترسی خواهید داشت. با توجه به این‌که ایستگاه اتوبوس تقریباً فاصله کمی تا این هتل دارد، بنابراین از این طریق می‌توانید به جاهای مختلف شهر آلانیا دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل کلئوپاترا عالیس آنتالیا


یکی از امکانات ارائه‌شده در این هتل صرافی است که با مراجعه به آن می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، محلی به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، به‌طوری‌که در هر نقطه از هتل می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین رایج در هتل Kleopatra Alis Hotel Alanya اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نگه‌دارید و بابت این کار نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. خدماتی مانند روم سرویس به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و با خیال راحت می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند، همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در این هتل ارائه می‌شود. در لابی هتل می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و از محیط اطراف و جاذبه‌های دیدنی نزدیک با دوچرخه بازدید کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد و این استخر به صورت فصلی دایر بوده و مسافران می‌توانند در ساعات مشخص از این استخر لذت برده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل کلئوپاترا عالیس دارای ۵۷ اتاق است و انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد با یک تخت خواب تک‌نفره و اتاق استاندارد با یک تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره. اتاق‌های موجود در داخل هتل Kleopatra Alis Hotel Alanya شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. همچنین از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را تماشا کنید. علاوه بر این‌ها حمام اختصاصی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است که این حمام‌ها مجهز بوده و شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از گاوصندوق و کمد لباس.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود. مسافران می‌توانند به رستوران حیدر اوستا اجاق باشی با ۵ دقیقه پیاده‌روی دسترسی داشته و انواع غذاهای ترکی را نوش جان کنند. همچنین در قسمت بار این هتل نیز می‌توانند انواع نوشیدنی‌های تازه و خنک را سفارش دهند.

فاصله هتل کلئوپاترا عالیس آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا پارک آلانیا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی آلانیا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است