search
menu

هتل Kleopatra Ada Hotel Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kleopatra Ada Hotel Alanya
امکانات کلی هتل کلئوپاترا آدا آلانیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلئوپاترا آدا آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kleopatra Ada Hotel Alanya


هتل کلئوپاترا آدا یکی از هتل‌های ۴ ستاره آلانیا است که ۷۰ متر با ساحل کلئوپاترا فاصله دارد. این هتل در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. مرکز فرهنگی آلانیا و موزه خانه آتاتورک آلانیا از نقاط برجسته فرهنگی هستند. برخی از جاذبه‌های این منطقه از جمله پارک آبی آلانیا، لوناپارک آلانیا، تله کابین آلانیا و مراکز خرید آلانیا نیز ارزش بازدید دارند. انواع کلوپ‌های شبانه را می‌توان در مرکز شهر پیدا کرد که ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. حمل و نقل با تاکسی، مینی بوس و اتوبوس در دسترس است. این هتل تا فرودگاه قاضی پاشا آلانیا ۴۰ کیلومتر، تا فرودگاه آنتالیا ۱۲۰ کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس آلانیا ۴۰۰ متر فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آلانیا با اقامت در هتل Kleopatra Ada Hotel Alanya سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل کلئوپاترا آدا آلانیا


این هتل دارای رستوران، استخر روباز، استخر کودکان و مرکز تناسب اندام است. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی سیم رایگان وب گردی کنند. علاوه بر این، بار سالن، بار کنار استخر و سونا نیز در محل وجود دارد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل کلئوپاترا آدا ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین علت اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. بعد از شنا در استخر می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید.
علاقمندان به بدنسازی می‌توانند در مرکز تناسب اندام هتل Kleopatra Ada Hotel Alanya ورزش کنند. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. سونا، حمام ترکی و انواع ماساژها نیز در این هتل ارائه می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استراحت کرده و احساس شادابی کنید. برای افرادی که از نظر جسمی کم توان یا نا توان هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر ارائه می‌شود. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید بیلیارد، والیبال یا تنیس بازی کنید. برای میهمانانی که نوزاد دارند، کالسکه و تخت کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود. این مرکز همچنین راحتی کودکان را در نظر گرفته و خدمات نگهداری از کودکان را ارائه می‌دهد.
میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، خدمات زنگ هشدار، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. هتل کلئوپاترا آدا آلانیا دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. ورود به هتل تا ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا قبل از ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های استاندارد.
همه ۸۶ اتاق هتل Kleopatra Ada Hotel Alanya مجهز به تهویه مطبوع هستند. بالکن به صورت استاندارد در برخی اتاق‌ها گنجانده شده است. گاوصندوق و مینی بار نیز موجود است. سایر امکانات عبارتند از: تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات، رادیو و وای فای. اتاق‌ها به بالکن مبله باز می‌شوند. حمام ها مجهز به دوش، وان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


یک بوفه صبحانه سخاوتمندانه، یک ناهار آلاکارته و یک بوفه شام جامع با تنوعی بسیار زیاد از میهمانان پذیرایی می‌کند. یک بار در محل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها را می‌توانید در آن بیابید.

فاصله هتل کلئوپاترا آدا آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است