search
menu

هتل Klas Hotel Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Klas Hotel Alanya
امکانات هتل کلاس آلانیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
فاصله هتل کلاس آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Klas Hotel Alanya


هتل ۴ ستاره کلاس در ساحل آلانیای ترکیه واقع شده است و یکی از مکان‌های اقامتی مورد توجه این منطقه است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن به اماکن مهم و همچنین جاذبه های گردشگری همچون قلعه آلانیا، موزه های آلانیا، برج سرخ و همچنین مراکز خرید آلانیا که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، همواره مورد توجه گردشگران بوده است. نزدیک‌ ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه قاضی پاشا است که در فاصله ۲۶ کیلومتری از این هتل قرار دارد. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Klas Hotel Alanya یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل کلاس آلانیا


هتل Klas در فضای بیرونی دارای باغ است که یک فضای بی نظیری را برای استراحت و تفریح مسافران فراهم کرده است. در این هتل وای فای در همه مناطق در دسترس است ولی رایگان نبوده و هزینه آن ۲ یورو در هر ۲۴ ساعت است. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ عمومی رایگان در محل در دسترس است که برای استفاده نیازی به رزرو نیست. سایر امکاناتی که در اختیار مهمانان است شامل انبار چمدان، میز تور، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و خدمات فکس و فتوکپی است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. خدمات نظافتی از قبیل سرویس اتو، برق کفش و لباسشویی در این هتل فراهم شده است. هتل دارای فروشگاه بوده و مهمانان می‌توانند نیازهای خود را از این فروشگاه‌ها تهیه کنند. همچنین هتل کلاس دارای سالن بار و رستوران است. یک رستوران بوفه ای برای صبحانه، ناهار و شام وجود دارد و می‌توانید وعده های غذایی خود را در رستوران آلاکارته، رستوران در فضای باز و رستوران سرپوشیده در این مرکز صرف کنید. همچنین سایر رستوران های واقع در مکان های مختلف در سراسر هتل می‌توانند کوکتل های تازه و نوشیدنی های خوشمزه ارائه دهند.
هتل Klas Hotel Alanya دارای خدمات تفریحی و رفاهی متعدد شامل یک پارک آبی با ۳ سرسره، یک ساحل خصوصی با چترهای آفتابی و کوسن های ساحلی رایگان است که اوقات فراغت بی نظیری را برای مهمانان فراهم می‌کند. علاوه برآن هتل دارای یک استخر سرپوشیده و یک استخر در فضای باز است که در هر ساعتی از شبانه ‌روز در اختیار مسافران است. سایر امکانات رفاهی موجود در این هتل شامل مرکز تناسب اندام، حمام بخار ترکی، سونا و خدمات ماساژ است که برای مسافران فراهم شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دارای دو نوع اتاق شامل اتاق دوبل استاندارد و اتاق سه خوابه استاندارد است و متناسب با نیاز مسافران امکان رزرو و دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد. اتاق‌های بزرگ دارای بالکن خصوصی هستند و بسیاری از آنها منظره بی نظیری از ساحل ارائه می‌دهند. واحدهای زیبا با کف پارکت و مبله دارای Wi-Fi، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز، تلفن و ملحفه و حوله است است. اتاق های هتل Klas Hotel Alanya ضد سیگار بوده و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در تمام اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، توالت فرنگی و دستمال توالت است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


از جمله فعالیت های تفریحی که این هتل برای اوقات فراغت مسافران فراهم کرده است شامل ورزش ایروبیک، قایق رانی، دارت و بیلیارد است. همچنین هتل دارای اتاق بازی و زمین بازی مخصوص کودکان است.

فاصله هتل کلاس آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کارگیجاک : ۵۰ متر
فاصله تا ساحل محمودلار : ۱۰۰ متر
فاصله تا ساحل کستل : ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا غار دیم: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا رودخانه دیم: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است