search
menu

هتل Justiniano Deluxe Resort Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Justiniano Deluxe Resort Alanya
امکانات کلی هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Justiniano Deluxe Resort Alanya


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا در مکانی واقع شده است که دریای دیدنی و طبیعت بی نظیر در مرکز تفریحات ساحلی با یکدیگر ملاقات می‌کنند. با اقامت در این هتل فضای جادویی تاریخ رم باستان را احساس می‌کنید و از اسرار و جذابیت‌های سرگرمی و تعطیلات خود لذت می‌برید. قلعه آلانیا، برج سرخ و موزه باستان شناسی آلانیا از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که توجه گردشگران بسیاری به سوی خود جلب می‌کنند. مرکز خرید "سوهو بازار" کمتر از ۱.۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. هتل تا فرودگاه قاضی پاشا ۶۸ کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی از طریق تورهای گردشگری را داشته باشید، بهتر است بدانید که هتل Justiniano Deluxe Resort Alanya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت در این شهر زیبا است.

امکانات کلی هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا


این هتل دارای پارک آبی، آرایشگاه و پارکینگ رایگان در محل است. هتل Justiniano Deluxe Resort Alanya دارای یک منطقه ساحلی خصوصی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتاب رایگان در Okurcalar، استخر روباز با سرسره و استخر سرپوشیده است. مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی و امکانات ماساژ موجود است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. اینترنت بی سیم در تمام مناطق مشترک در دسترس است. یک کلوپ شبانه نیز موجود است. مینی مارکت در محل مایحتاج اولیه را فراهم می‌کند. پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و انبار چمدان از جمله خدماتی است در این هتل ارائه می‌شود. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد.
خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. کارکنان میز تور میهمانان را در تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری راهنمایی می‌کنند تا زمان با ارزش خود را در صف‌های طولانی تلف نکنند. یک باغ نیز در هتل وجود دارد که برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید به قدم زدن در آن مشغول شوید. این هتل دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. تخت اضافی و تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در آلانیا می‌توان به تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، موقعیت مکانی عالی، قیمت مناسب و رزرواسیون آنلاین اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


فعالیت‌های هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا عبارتند از ورزش های آبی، موج سواری، والیبال ساحلی، بیلیارد، تنیس روی میز و دارت. کودکان نیز می‌توانند در زمین بازی سرگرم شوند. کارکنان، نمایش‌ها و مسابقات مختلفی را در طول روز سازماندهی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق خانوادگی
• اتاق یک نفره استاندارد
اتاق‌های مجهز به تهویه‌ مطبوع در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا دارای مینی‌بار، اینترنت بی سیم، تلفن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. در هر اتاق تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز وجود دارد. همچنین هر اتاق در هتل Justiniano Deluxe Resort Alanya دارای حمام مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز صبح در رستوران به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. می‌توانید از غذاهای بین المللی در رستوران آلاکارت لذت ببرید. کنار استخر نوشیدنی‌های با طراوت و خوشمزه ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند طیف وسیعی از غذاهای ترکی و بین المللی را در گزینه‌های مختلف غذاخوری هتل از جمله رستوران‌های موضوعی، بار ساحلی و بار استخر میل کنند.

فاصله هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل اوکورکالار: ۲۵۰ متر
فاصله تا ساحل اینچکوم: ۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی آوسالار: ۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی کیزیلوت: ۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل سبز فوگلا آرماس: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است