search
menu

هتل Hotel Ergun Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ergun Alanya
امکانات عمومی هتل ارگون آلانیا
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ارگون آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ergun Alanya


هتل سه ستاره ارگون جزو هتل‌های آلانیا در ترکیه است. این هتل در قلب شهر آلانیا واقع‌شده و مسافران با انتخاب این هتل در هنگام رزرو بلیط هواپیما مطمئناً اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. با اقامت در هتل زیبای Hotel Ergun Alanya در عرض چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دریا دسترسی داشته باشید، همچنین چندین جای دیدنی دیگر نیز در فاصله اندکی از هتل واقع‌شده‌اند که عبارت‌اند از مراکز خرید آلانیا، قلعه آلانیا، برج سرخ آلانیا و موزه‌های آلانیا. فاصله هتل ارگون تا فرودگاه قاضی پاشا حدوداً ۳۸ کیلومتر است که از طریق شاتل فرودگاهی می‌توانید به این فرودگاه دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ارگون آلانیا


اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط هتل حتی نزدیک ساحل نیز به صورت رایگان قابل‌دسترس است. در هنگام ورود به لابی این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. خدماتی نظیر باربیکیو و تراس با چشم انداز شهر و کوه در این هتل وجود دارند. همچنین خدمات دیگر مانند باربری و اتاق چمدان نیز در لابی هتل دایر شده‌اند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر بزنید. پارکینگ موجود در هتل Hotel Ergun Alanya نیز اختصاصی بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. در هنگام اقامت ممکن است به خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتوکشی نیاز داشته باشید که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای برگزاری جلسات کاری‌تان نیز می‌توانید به بخش بیزینس سر زده و در این حین از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. به دلیل وجود آسانسور در این هتل مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، به راحتی می‌توانند در هر طبقه اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. همچنین برای گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های دیدنی نیز می‌توانند نسبت به کرایه اتومبیل از لابی این هتل اقدام کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که این استخر روباز بوده و لحظات خوشی را برای میهمانان رقم می‌زند. این استخر به صورت فصلی دایر می‌شود و استفاده از آن رایگان است. همچنین لازم به ذکر است که در کنار استخر هتل Hotel Ergun Alanya می‌توانید به کافه بروید و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع خوراکی‌های سبک را تهیه کنید. در کنار استخر نیز صندلی‌های آفتاب‌گیری تعبیه‌شده‌اند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


اتاق‌ها در این هتل زیبا به دو صورت هستند که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد و اتاق تریپل بیسیک. هریک از اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید از فضای نشیمن و بالکن بهره‌مند شوید. حمام اختصاصی در داخل همه واحدهای اقامتی تعبیه‌شده است. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم انداز بسیار زیبایی از کوه و شهر آلانیا را تماشا کنید که در هر ساعتی از شبانه‌روز بی‌نهایت زیباست. از خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Ergun Alanya می‌توان به کمد لباس، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وسایل شستشو، میز کار، تلویزیون و تلفن، بالکن و مینی بار. توجه داشته باشید که تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل ارگون در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام دایر است. این هتل انواع غذاهای بین‌المللی را به صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهد.

فاصله هتل ارگون آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی آلانیا: ۴۵۰ متر
فاصله تا پارک باریش مانچو: ۴۵۰ متر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۶۵۰ متر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی آلانیا: ۸۵۰ متر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است