search
menu

هتل Horus Paradise Luxury Resort Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Horus Paradise Luxury Resort Alanya
امکانات عمومی هتل هوروس پارادایس آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هوروس پارادایس لاکچری ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Horus Paradise Luxury Resort Alanya


هتل هوروس پارادایس لاکچری در منطقه ماناوگات آلانیای ترکیه واقع‌شده است. این هتل لوکس ۵ ستاره در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز برای مسافران تلاش می‌کنند، مطمئن باشید این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود و همین امر سبب می‌شود تا سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای اقامتشان این هتل بی‌نظیر را انتخاب کنند و در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. با اقامت در هتل Horus Paradise Luxury Resort Alanya می‌توانید به آبشار ماناوگات و تئاتر تاریخی سیده دسترسی آسانی داشته باشید.
همچنین جاذبه‌های دیدنی آلانیا مانند قلعه آلانیا، برج سرخ آلانیا، غار داملاتاش و غیره از این هتل قابل‌دسترس هستند که بازدید از همه این‌ها به توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود. همچنین فرودگاه آنتالیا با ۶۳ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل هوروس پارادایس آلانیا


در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و با خوش‌رویی به استقبال میهمانان می‌روند. همچنین پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط داشته و برای هرچه بهتر شدن اقامت تلاش می‌کنند. از امکانات ارائه‌شده عمومی در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی قسمت‌ها قابل‌دسترس است. در هنگام رزرو دقت داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. یکی از مزیت‌های خوب هتل Horus Paradise Luxury Resort Alanya استقبال از ورود بچه‌هاست و اینکه برایشان امکانات تفریحی خوبی تعبیه‌شده است. در لابی می‌توانید برای تبدیل ارز به صرافی سر بزنید یا اینکه از مغازه‌های سوغاتی فروشی می‌توانید انواع سوغاتی‌ها را تهیه کنید. برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات ویژه رفاهی تعبیه‌شده است. پارکینگ رایگان نیز مخصوص مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل بی‌نظیر شامل مرکز سلامتی و اسپا بوده و در این بخش می‌توانید از خدماتی مانند سونا و حمام ترکی بهره‌مند شوید. همچنین با مراجعه به این بخش می‌توانید خودتان را به ماساژی بی‌نظیر آماده کنید. ساحل اختصاصی منطقه ماناوگات نیز به این هتل بسیار نزدیک است و نوعی ساحل اختصاصی به شمار می‌رود. همچنین استخرهای سرپوشیده و روباز در این هتل دایر گردیده که جزو خدمات تفریحی به شمار می‌روند. بر روی استخر روباز پارک آبی و سرسره تعبیه‌شده است و برای کودکان نیز زمین‌بازی تدارک دیده‌شده که می‌توانید ساعت‌ها در این مرکز سرگرم شده و متوجه گذر زمان نباشند و در همین حین نیز بزرگ‌سالان می‌توانند با خیال راحت به تفریح بپردازند. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Horus Paradise Luxury Resort Alanya عبارت‌اند از تنیس و بیلیارد. یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده در هتل هوروس پارادایس نیز مربوط به باشگاه بدن‌سازی است که می‌توانید با انواع دستگاه‌ها ورزش کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل لوکس دارای ۲۲۳ اتاق است و همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. مطمئناً با اقامت در اتاق‌های این هتل یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد و برای نگهداری از کودکان کوچک‌تر خدمات پرستاری وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازید. اتاق‌های این مجموعه بسیار مجهز بوده و با وسایل لوکس چیده شده‌اند، همچنین هر یک از اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، گاوصندوق و مینی بار هستند. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. هر یک از اتاق‌های هتل Horus Paradise Luxury Resort Alanya دارای بالکن بوده و از این بالکن‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف و دریا را تماشا کنید.

رستوران هتل


رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت منویی و سلف‌سرویس ارائه می‌دهند. همچنین در قسمت بار می‌توانید انواع نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه را سفارش دهید.

فاصله هتل هوروس پارادایس لاکچری ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ کوم کوی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه سیده: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک حیوانات تماتیک: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا پلاژ عمومی سیده: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا جوی سو: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است