search
menu

هتل Hedef Kleopatra Otel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hedef Kleopatra Otel Antalya
امکانات عمومی هتل هدف کلئوپاترا آلانیا
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل هدف کلئوپاترا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hedef Kleopatra Otel Antalya


هتل هدف کلئوپاترا یکی از محل‌های اقامت دو ستاره در شهر آلانیا است. این هتل به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی برای مسافران سراسر جهان گزینه مناسبی برای اقامت است، تا در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام کنند. همچنین این هتل زیبا به دلیل اینکه در موقعیت جغرافیایی خوبی واقع‌شده است، دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر آلانیا خواهید داشت. از جاهای دیدنی نزدیک به هتل و مشهور در شهر آلانیا می‌توان به ساحل کلئوپاترا اشاره کرد که زیبایی خاص خود را دارد و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. همچنین آکوا پارک آلانیا یکی دیگر از جاهای گردشگری در شهر بوده و مسافران می‌توانند لحظات خوشی را در این پارک سپری کنند. فرودگاه قاضی پاشا نیز با ۴۳ کیلومتر فاصله از هتل Hedef Kleopatra Otel Antalya یکی از نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها محسوب می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به استخر شنای روباز، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، رستوران و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هدف کلئوپاترا آلانیا


در این هتل برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ دایر شده است. در بخش پذیرش نیز پرسنل با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند و به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند. هریک از پرسنل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید نسبت به کرایه اتومبیل اقدام کنید و با رانندگی خودتان از این شهر بی‌نظیر لذت ببرید. توجه داشته باشید که هتل Hedef Kleopatra Otel Antalya اینترنت وای فای ندارد. هریک از طبقات برای مسافران ویلچری امکانات رفاهی فراهم‌شده است. در بخش بیزینس نیز فکس و فتوکپی با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. در لابی هتل هدف کلئوپاترا مینی مارکت دایر شده است که از این قسمت می‌توانید وسایل موردنیازتان را تهیه کنید. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل نیز می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که برای مسافران بسیار جذاب است. این استخر به صورت فصلی دایر می‌شود و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. دقت داشته باشید که بهره‌مندی از این استخر رایگان است. از سایر امکانات تفریحی می‌توان به مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد که در این مرکز ماساژ ارائه می‌شود که بعد از گشت‌وگذار و خستگی برایتان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. همچنین در این هتل حمام ترکی روباز و سونا دایر هستند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


اتاق‌ها در هتل هدف کلئوپاترا به صورت اتاق تریپل استاندارد هستند. واحدهای اقامتی موجود در این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارند. همچنین در بالکن اتاق‌ها می‌توانید از تماشای منظره اطراف هتل، کوه، باغ و استخر لذت ببرید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. هریک از واحد شامل امکانات رفاهی خوبی بوده که عبارت‌اند از تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز و تختخواب‌های تمیز و مرتب، اجاق‌گاز، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، کاناپه تخت شو، کمد لباس، میز غذاخوری و گاوصندوق. تمامی طبقات هتل Hedef Kleopatra Otel Antalya از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و مسافران می‌توانند با توجه به شرایط و علاقه‌شان اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. در هیچ‌یک از اتاق‌های این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. همه واحدهای اقامتی به‌طور روزانه نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز از میهمانان استقبال کرده و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در وعده‌های ناهار و شام و میان وعده سرو می‌کنند.

فاصله هتل هدف کلئوپاترا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۳۵۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی آلانیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است