search
menu

هتل Granada Luxury Beach Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Granada Luxury Beach Alanya
امکانات عمومی هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا
انواع اتاق‌ و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Granada Luxury Beach Alanya


هتل گرانادا لاکچری بیچ آل اینکلوسیو آلانیا هتلی بسیار زیبا و شیک در شهر آلانیا است. همانطور که می‌دانید این شهر یکی از شهرهای توریستی ترکیه است. هتل ۵ ستاره است و امکانات بسیار زیادی دارد که سبب راحتی و آسایش مسافران شده است. علاوه بر امکانات اقامتی، امکانات تفریحی بیشماری نیز در این هتل وجود دارد و آن را از همه لحاظ به یک هتل پر طرفدار تبدیل کرده است. هتل در منطقه توریستی تفریحی آلارا قرار گرفته است و دارای ۳۰۰ متر ساحل اختصاصی است. ساختمان هتل بسیار باشکوه و زیباست و همین نمای باشکوه هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. مسافران می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به آلانیا سفر و تجربه اقامت در این هتل بسیار مجلل را داشته باشند. در ادامه در رابطه با امکانات بسیار زیادی که برای هتل در نظر گرفته است بیشتر توضیح داده خواهد شد.

امکانات عمومی هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا


امکانات هتل Granada Luxury Beach Alanya بسیار زیاد است و از آنجاییکه در یک منطقه گردشگری قرار گرفته است از لحاظ امکانات تفریحی بسیار تکمیل است. هتل دارای استخر بسیار مجهز و بزرگی است که برای گردشگران بسیار جذاب است. هتل هم استخر روباز و هم استخر سرپوشیده است. امکان تفریحات دیگری از جمله والیبال ساحلی نیز برای مسافران فراهم آمده است. علاوه بر این موارد گفته شده گلف، نمایش‌های گروهی، بیلیارد، پارک آبی و کلوب کودکان نیز سایرمواردی هستند که برای سرگرمی هر چه بیشتر مسافران در هتل وجود دارد. صندوق امانات نیز از سایر گزینه‌های بسیار ضروری برای مسافران هتل است تا با خیال راحت وسایل و مدارک خود را به صندوق امانات بسپارند. از جمله خدمات دیگر می‌توان به وجود مرکز اسپا، تناسب اندام و ارایه امکانات و بسته‌های مراقبتی پوست نیز اشاره کرد.
هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا مشرف به دریاست و دارای ساحل خصوصی بسیار زیبا و چشم نواز نیز می‌باشد که می‌توانید در آرامش و زیبایی وصف ناپذیرش قدم بزنید و عکس‌های یادگاری بسیار زیبایی نیز بگیرید. کارکنان بسیار مجرب و اخلاق مدار هتل می‌توانند به سه زبان انگلیسی، ترکی و آلمانی صحبت کنند. هتل دارای پارکینگ نیز می‌باشد. ازلحاظ امنیتی نیز هتل در درجه بسیار بالایی قرار دارد و وجود سیستم اعلام حریق و تمهیدات لازم برای خاموش کردن هرگونه آتش سوزی احتمالی سبب شده است تا مسافران با خیال راحت‌تری در هتل اقامت داشته باشند. برای افراد معلول نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است که آنها نیز بتوانند در این هتل اقامت داشته باشند. برای مسافرانی که نیاز به خدمات خشکشویی و لاندری دارند نیز این خدمات البته با هزینه اضافی ارایه می‌شود.

انواع اتاق‌ و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا دارای امکانات بسیار زیادی از جمله سیستم تهویه مطبوع هستند و وسایل گرمایشی و سرمایشی هتل نیز در حد بسیار استانداردی است. اتاق‌ها اکثرا دارای تراس هستند و چشم اندازی رو به دریا دارند که همین امر سبب شده است تا اقامت در اتاق‌های این هتل رویایی بسیار دلنشین باشد. اتاق‌ها از خدمات نظافت روزانه نیز بهره می‌برند و بسیار تمیز بوده و مبلمان بسیار شیکی نیز دارند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت رایگان پرسرعت هستند. مینی بار و وسایل مورد نیاز برای درست کردن چای و قهوه نیز در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. حمام و لوازم بهداشتی نیز در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. تلویزیون نیز برای سرگرمی هرچه بیشتر مسافران در محل‌های اقامت مسافران قرار داده شده است. انواع مختلف اتاق‌های هتل شامل: اتاق استاندارد، سوییت دوبلکس، سوییت دلوکس، سوییت دلوکس جکوزی، سوییت جونیور، سوییت کینگ، سوییت پرنسس، سوییت بوتانیک و سوییت گلف هستند.

رستوران هتل


هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا دارای یک رستوران بسیار شیک و بزرگ است که در منو آن انواع مختلف غذاهای ترکی و بین المللی وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت و بر طبق سلیقه غذایی خودتان وعده‌های بسیار خوشمزه‌ای را در رستوران این هتل میل کنید. علاوه بر رستوران، هتل دارای بار با انواع مختلف نوشیدنی‌ها نیز هست.

فاصله هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گرانادا لاکچری: ۱۰۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی آواسالاه: ۳۰۰ متر
فاصله تا مجموعه تاریخی آلاراهان: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا آلانیا لونا پارک: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلوپاترا: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است