search
menu

هتل Drita Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Drita Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل دریتا آلانیا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دریتا آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Drita Hotel Alanya


دریتا هتلی لوکسی در حاشیه دریای مدیترانه است. هتل دریتا آلانیا در سال ۱۹۹۶ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌های معروف آلانیا به شمار می‌رود. با انتخاب هتل ۵ ستاره دریتا سفر شگفت‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. طیف وسیعی از امتیازات در Drita Hotel Alanya برای مهمانان تدارک دیده شده است. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به جاهای دیدنی آلانیا مانند غار داملاتاش خواهید داشت. چنانچه قصدتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما آلانیا گذراندن تعطیلاتی به یاد ماندنی است، در انتخاب هتل دریتا تردید نکنید. این هتل گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دو نفره است. در هتل دریتا اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل دریتا آلانیا


امکانات و خدمات رفاهی متعددی در هتل دریتا آلانیا برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل دریتا آلانیا ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، آلمانی و روسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌نمایند. هتل دریتا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. برای خرید وسایل ضروری می‌توانید به فروشگاه داخل هتل مراجعه نمایید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. سالن همایش، هتل دریتا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه قاضی پاشا آلانیا در ۲۸ کیلومتری هتل Drita Hotel Alanya قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


ساختمان ۶ طبقه هتل دریتا دارای ۲۰۰ واحد اقامتی زیبا و جادار است. تنوع اتاق‌های این مجموعه شامل اتاق سینگل، اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تریپل و اتاق خانواده است. هر واحد دارای بالکنی مجزا و مبلمان فضای روباز است. واحدهای اقامتی هتل دریتا آلانیا دارای فضای راحتی هستند و تمام امکانات لازم در آن‌ها گنجانده شده است. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به کوه‌ها و دریای مدیترانه دارند. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، میز و صندوق امانات اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل دریتا آلانیا تمام امکانات لازم برای یک سفر تفریحی موجود است. با وجود ساحل اختصاصی، اقامتتان در هتل دریتا سرشار از آرامش دریا خواهد بود. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر هتل شنا کنید. هتل دریتا دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده و استخر مخصوص کودکان است. کودکان عزیز در زمین بازی اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. والیبال ساحلی، کایاک سواری، دوچرخه‌سواری و غواصی از فعالیت‌هایی است که برای مهمانان هتل Drita Hotel Alanya تدارک دیده شده است. علاقه‌مندان تناسب اندام می‌توانند تمرینات ورزشی‌شان را در باشگاه هتل انجام دهند. پس از گذراندن یک روز پرهیجان با مراجعه به مرکز اسپا انرژی دوباره‌ای کسب کنید. این مرکز دارای سونا و جکوزی است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل


صبحانه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در رستوران هتل سرو می‌شود. با وجود ۳ رستوران در داخل هتل نیازی به پیدا کردن رستوران در خارج هتل نخواهید داشت. در حین نوش جان کردن غذا از تماشای باغ حظ خواهید برد. البته این هتل دارای خدمات روم سرویس است و می‌توانید در صورت تمایل غذایتان را داخل تاقتان نوش جان کنید. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ بزنید. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل دریتا آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل محمودلار: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کودکان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی ناولا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت محمودلار: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است