search
menu

هتل Club Sidar Apart Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Sidar Apart Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان کلاب سیدار آلانیا
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان کلاب سیدار آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Sidar Apart Hotel Alanya


هتل‌آپارتمان کلاب سیدار از هتل‌های سه ستاره شهر آلانیای ترکیه است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و قیمت مقرون‌به‌صرفه در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. از مزیت‌های این هتل‌آپارتمان می‌توان به چشم‌انداز بسیار زیبای اتاق‌ها اشاره کرد که از پنجره‌های اتاق‌ها می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز شاهد این چشم‌انداز باشید و لذت ببرید. با توجه به اینکه هتل Club Sidar Apart Hotel Alanya در فاصله ۳۰۰ متری از ساحل کلئوپاترا قرار دارد، بنابراین مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیما با انتخاب این هتل می‌توانند به ساحل دسترسی آسانی داشته باشند. برای دسترسی به مرکز شهر آلانیا نیز تنها ۵ دقیقه فاصله وجود دارد که در این شهر زیبا می‌توانید از جاهای دیدنی مانند غار داملاتاش، برج سرخ آلانیا و موزه‌های آلانیا بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به چهار استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان کلاب سیدار آلانیا


در صورت اقامت در این هتل زیبا می‌توانید با کرایه دوچرخه به گشت‌وگذار بپردازید. ممکن است در طول سفرتان به پول رایج این کشور نیاز داشته باشید، در این صورت با خیال راحت می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر زده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است، برای بهره‌مندی از این خدمات نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارد. پارکینگ نیز به صورت عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است. استفاده از این پارکینگ رایگان است و نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتوکشی در لابی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. برای بهره‌مندی از خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به بخش بیزینس هتل Club Sidar Apart Hotel Alanya سر زده و با پرداخت هزینه مربوطه استفاده کنید. در لابی نیز بخشی به عنوان مینی مارکت فعالیت می‌کند و سالن آرایشی و زیبایی نیز برای ارائه خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی در لابی دایر شده است. به دلیل دسترسی به تمامی طبقات از طریق آسانسور و ارائه خدمات مناسب افراد ویلچری می‌توانند با خیال راحت در هر طبقه که دوست داشته باشند واحد موردنظرشان را رزرو کنند. پرسنل هتل‌آپارتمان کلاب سیدار در هرچه بهتر شدن خدمات تلاش می‌کنند و همگی علاوه بر زبان ترکی استانبولی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از تفریحات این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که چهار استخر موجود در این هتل روباز هستند و همگی به صورت فصلی فعالیت دارند. ساعت کاری استخرها نیز همه‌روزه از ۸ صبح تا ۸ شب است. استخر سوم مخصوص کودکان است ولی سه استخر دیگر برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از استخرهای هتل Club Sidar Apart Hotel Alanya رایگان هستند. همچنین حمام ترکی همراه با انواع ماساژ نیز در بخش اسپای این هتل زیبا ارائه می‌شوند که باید برای بهره‌مندی از این خدمات هزینه موردنظر را پرداخت کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از آپارتمان تکخوابه برای چهار بزرگسال، آپارتمان تکخوابه برای سه بزرگسال، آپارتمان دوخوابه برای شش بزرگسال، آپارتمان تکخوابه برای دو بزرگسال و سوئیت خانواده مخصوص پنج بزرگسال. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از بالکن اتاق‌ها می‌توانید تصویر پانورامای بی‌نظیری از دریای مدیترانه یا استخر را تماشا کنید. همچنین از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Club Sidar Apart Hotel Alanya می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز اشاره کرد که در داخل آشپزخانه می‌توانید از یخچال، میز غذاخوری، اجاق‌گاز، مایکرویوو و لوازم آشپزی بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از کمد لباس، گاوصندوق، کاناپه، فضای نشیمن، بالکن. برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل‌آپارتمان آسانسور تعبیه‌شده است، همچنین به دلیل عایق صدا بودن درو پنجره در داخل اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران هتل کلاب سیدار نیز انواع غذاها را به صورت منویی برای مسافران سرو می‌کنند. با توجه به اینکه در داخل واحدهای اقامتی امکانات آشپزی فراهم‌شده است، ولی برای آن دسته از مسافرانی که وقت یا حوصله آشپزی ندارند، در رستوران در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی و سلف‌سرویس انواع غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌شوند که مطمئناً از طعمشان سیر نخواهید شد.

فاصله هتل‌آپارتمان کلاب سیدار آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کودک چلیکلر: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی آلانیا: ۹۰۰ متر
فاصله تا پارک باریش مانچو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است