search
menu

هتل BIN BILLA HOTEL ALANYA

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل BIN BILLA HOTEL ALANYA
امکانات عمومی هتل بین بیلا آلانیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بین بیلا آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل BIN BILLA HOTEL ALANYA


هتل بین بیلا آلانیا یکی از هتل‌هایی است که در رتبه بندی سایت بوکینگ دارای ۳ ستاره است و در شهر توریستی و گردشگری آلانیا قرار گرفته‌است. اگر برای تابستان خود به دنبال هتلی هستید که دارای استخر نیز باشد، این هتل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت شما باشد. این هتل با دارا بودن ساحل خصوصی و باغ برای مسافران بسیار محبوب و جذاب است. اگر می‌خواهید هواپیما را برای سفر خود انتخاب کنید، می‌توانید از طریق هوایی با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به آلانیا سفر کنید. فاصله فرودگاه آلانیا تا این هتل حدود ۳۳ کیلومتر است. خود هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید بین هتل و فرودگاه رفت و آمد کنید. با اقامت در این هتل می‌توانید به سواحل آلانیا، غار داملاتاش، قلعه آلانیا، پارک آبی آلانیا و ... بروید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید. در ادامه مطلب اطلاعات تقریبا کاملی را در رابطه با هتل ارایه خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل بین بیلا آلانیا


در رابطه با امکانات عمومی هتل BIN BILLA HOTEL ALANYA در این بخش سعی شده‌است تا اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما قرار گیرد. هتل یکی از مهمترین موارد یعنی ارایه اینترنت رایگان را در لیست خدماتش قرار داده‌است و شما به راحتی می‌توانید به امور آنلاین خود رسیدگی کنید. از موارد دیگری که ممکن است برای شما مهم و ضروری باشد، وجود پارکینگ است. پارکینگ هتل بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. افراد معلول با خیال راحت می‌توانند این هتل را برای اقامتشان انتخاب کنند زیرا امکانات و تمهیدات ویژ‌ه‌ای برای اقامت این عزیزان اندیشیده شده‌است. هتل دارای صرافی است و تبدیل ارز را برای مسافرانی که نیاز به این خدمات داشته باشند ارایه می‌دهد.
همانطور که گفته شد هتل دارای ساحل خصوصی و استخر رو باز است و علاوه بر این موارد ماساژ نیز از دیگر مواردی است که برای مسافران ارایه می‌شود و با این خدمات جذاب می‌توانید آرامش را بیش از پیش در این هتل تجربه کنید. در ضمن خدمات آرایشی و بهداشتی نیز برای مسافران ارایه خواهد‌شد.
از سایر مواردی که برای شما می‌تواند قابل توجه باشد خدمات پذیرش ۲۴ ساعته هتل است که این امکان را به شما می‌دهد که بصورت شبانه روزی بتوانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که بدانید کارکنان هتل مسلط به چند زبان از جمله : انگلیسی، ترکی، آلمانی و روسی هستند. تهویه مطبوع هتل در حد بسیار خوب و بالایی اجرا می‌شود و این مورد می‌تواند در کنار موارد دیگری که ذکر شد برای شما اقامتی ایده آل را به ارمغان آورد. در ضمن ساختمان چند طبقه هتل مجهز به آسانسور مناسبی است که می‌تواند برای رفت و آمد شما بسیار کاربردی باشد. حیوانات اجازه ورود به این هتل را ندارند. در ادامه به امکانات اتاق‌های هتل اشاره خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل BIN BILLA HOTEL ALANYA بسیار زیبا و تمیز هستند. این هتل ۶۷ اتاق برای اسکان مسافران دارد. دو عنصر چیدمان هوشمندانه و انتخاب رنگ بسیار جذاب سبب شده‌است تا مسافران اقامتی بسیار خوبی را در این هتل تجربه کنند. اتاق‌ها با تخت‌ها و دیوارهای سفید و با ابعاد نسبتا بزرگی که دارند می‌توانند آرامش را بیش از پیش به مسافران هدیه کنند. تلویزیون در تمام واحدها وجود دارد و متصل به کانال‌های ماهواره‌ای و کانال‌های ویژه کودک هستند. اینترنت در اتاق‌ها نیز قابل دسترسی است و از این لحاظ به هیچ وجه به مشکل نخواهید خورد. حمام و سرویس بهداشتی در اتاق‌ها وجود دارد و بسیار تمیز و شیک هستند. پرده‌های سفیدی بر روی پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها نصب شده‌است. علاوه بر موارد گفته شده آیینه نیز در تمام اتاق‌ها نصب شده‌است. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در درجه کیفیت بسیار بالایی در اتاق‌ها وجود دارند. اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی نیز هستند. از جمله انواع اتاق‌های هتل شامل موارد زیر است:
• اتاق‌های دو نفره با دو تخت تک نفره
• اتاق‌های دو نفره با یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل BIN BILLA HOTEL ALANYA رستوران بسیار بزرگ و تمیزی دارد که غذاهای متنوعی برای شام و نهار و صبحانه بسیار متنوعی در آن ارایه می‌شود.

فاصله هتل بین بیلا آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آلانیا: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا بندر آلانیا: ۷ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است