search
menu

هتل Asrin Beach Hotel Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asrin Beach Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل اسرین بیچ آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسرین بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asrin Beach Hotel Alanya


هتل ۴ ستاره اسرین بیچ یکی از هتل‌های مناسب برای سفرهای خانوادگی است. این هتل در منطقه آلانیای ترکیه واقع‌شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود در میان مسافران و توریست‌ها شهرت زیادی دارد، به‌طوری‌که سالانه مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند و برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند. این هتل در نزدیکی ساحل واقع‌شده است و به جاذبه‌های دیدنی مانند قلعه آنتالیا و قلعه هانی شاراسپا به‌راحتی دسترسی خواهید داشت. همچنین با اقامت در هتل Asrin Beach Hotel Alanya می‌توانید از اتاق‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از ساحل کلئوپاترا و پلاژ اینجکوم را تماشا کنید. یکی از مزیت‌های این هتل سفر به همراه با کودکان است، زیرا خدمات خوبی برای کودکان در نظر گرفته‌شده است و لحظات خوشی در انتظارشان است. سایر جاذبه‌های دیدنی در منطقه آلانیا عبارت‌اند از غار داملاتاش، مراکز خرید و موزه‌های آلانیا و برج سرخ آلانیا که با اقامت در این هتل به‌آسانی قابل‌دسترس هستند.

امکانات عمومی هتل اسرین بیچ آلانیا


در قسمت پذیرش این هتل به‌صورت شبانه‌روزی آماده استقبال از مسافران هستند و با خوش‌رویی با همه توریست‌ها رفتار می‌کنند. همچنین کارکنان در فراهم کردن اقامتی به یادمانی بی‌وقفه در حال تلاش هستند. از خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به خشک‌شویی و لباسشویی اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین روم سرویس در لابی هتل دایر گردیده که می‌توانید غذا و نوشیدنی موردنیاز را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. اینترنت در هتل Asrin Beach Hotel Alanya به‌صورت رایگان در اختیار تمامی مسافران قرار داده می‌شود. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، محلی به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است که استفاده از این پارکینگ بدون هزینه و رایگان است. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است و اینکه در لابی می‌توانید از مغازه سوغاتی فروشی انواع سوغاتی‌های کشور ترکیه را تهیه کنید. سایر خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل عبارت‌اند از اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و میز تور و گردشگری برای آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آلانیا. بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی نیز در این قسمت قابل‌ارائه است. پرسنل این مجموعه در حال تلاش برای فراهم کردن اقامتی خاطره‌انگیز برای مسافران هستند و همگی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند.
ممکن است سفرتان به این شهر به خاطر کار و تجارت باشد که در این صورت با خیال راحت می‌توانید جلسات خود را در بخش بیزینس این هتل برگزار کنید. در تمامی نقاط هتل نیز مسیری برای رفت‌وآمد افراد ویلچری تعبیه‌شده است، زیرا ممکن است در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی باشند که برای این مسافران خدمات رفاهی مناسبی فراهم گردیده شده است، بی‌شک اقامتی توأم با آرامش و رفاه را تجربه خواهند کرد. به یاد داشته باشید که بر اساس قوانین هتل اسرین بیچ هیچ حیوان خانگی اجازه ورود ندارد.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله خدمات رفاهی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و این استخر روباز در طول سال دایر است. همچنین برای کودکان نیز اتاق بازی فراهم گردیده و می‌توانند ساعت‌ها در این قسمت سرگرم شوید. همچنین بر روی استخر یک سرسره آبی تعبیه‌شده و هیجان و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Asrin Beach Hotel Alanya مربوط به اسپا است که در این قسمت می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کرده و به آرامش برسید. خدماتی مانند اتاق بخار و سونا نیز در قسمت اسپای این هتل ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل این هتل۲۵۰ اتاق تعبیه‌شده است و اتاق‌ها به‌صورت دوبل و تریپل استاندارد هستند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل همه‌روزه به‌طور رایگان نظافت می‌شوند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Asrin Beach Hotel Alanya باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنید. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از گاوصندوق و بطری‌های آب بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها دارای بالکن با مبلمان هستند. همچنین تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی مجهز جزو خدمات ارائه‌شده در این اتاق‌ها به شمار می‌روند.

رستوران هتل


هتل اسرین بیچ شامل یک رستوران و یک بار در کنار استخر است. همه‌روزه می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را در رستوران میل کنید و در قسمت بار نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خنک را سفارش دهید.

فاصله هتل اسرین بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ عمومی آوسالار: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پلاژ اینجکوم: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع کوناکلی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ آلارا: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است