search
menu

هتل Arsi Hotel Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arsi Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل ارسی آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل ارسی آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Arsi Hotel Alanya


هتل ارسی یکی از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه آلانیای ترکیه است. این هتل برای سفرهای دو نفر مناسب بوده و در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه این هتل در مرکز شهر آلانیا واقع‌شده و دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی از این منطقه آسان است، بدین‌جهت موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. همچنین در چند قدمی این هتل چندین رستوران، مراکز خرید و بار وجود دارند.
همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری هتل Arsi Hotel Alanya می‌توانید به ایستگاه اتوبوس دسترسی داشته باشید و به‌راحتی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی رفت‌وآمد کنید. ازجمله جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مشهور در این منطقه می‌توان به برج سرخ، قلعه آلانیا، غار داملاتاش و موزه‌های آلانیا اشاره کرد که بازدید از همه این جاذبه‌ها به گردشگران توصیه می‌شود، مطمئن باشید در هنگام سفر به شهر آلانیا خاطرات خوشی را تجربه خواهید کرد که برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد، همین امر باعث می‌شود تا نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید و خاطراتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ارسی آلانیا


از امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. ازجمله خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به لابی هتل Arsi Hotel Alanya مراجعه کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید با کرایه اتومبیل به‌راحتی و با رانندگی خودتان به‌تمامی جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. خدماتی مانند اتوکشی و لباسشویی نیز با هزینه مجزا در لابی انجام می‌گیرند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و لحظات خوشی را تجربه کنید. سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از استخر شنای روباز که این استخر رایگان بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین حمام عمومی برای توریست‌ها تعبیه‌شده است که موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ها، مهمانان می‌توانند در بخش اسپای هتل Arsi Hotel Alanya خودشان را به ماساژ میهمان کنند. همچنین در سونا می‌توانند ریلکس کرده و به آرامش برسند. از سرگرمی‌های دیگر در این هتل می‌توان به دارت، میز تنیس و بیلیارد اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد با دو تخت خواب تک‌نفره و اتاق تریپل استاندارد با دو تخت خواب تک‌نفره و یک کاناپه تخت شو. اتاق‌های موجود در داخل هتل ارسی دارای دکوراسیون مدرن بوده و همگی شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا و فضای نشیمن جداگانه هستند. همچنین در داخل هر یک از واحدهای اقامتی هتل Arsi Hotel Alanya می‌توانید به حمام‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید که شامل امکانات مجهزی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی و بالکن. همچنین استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و باید افراد سیگاری به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

فاصله هتل ارسی آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ پرتقال: ۲۴۰ متر
فاصله تا غار داملاتاش: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۳ کیلومتر
فاصله تا لوناپارک آلانیا: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است