search
menu

هتل Anjeliq House Boutique Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anjeliq House Boutique Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل آنجلیک هاوس بوتیک آلانیا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنجلیک هاوس بوتیک آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anjeliq House Boutique Hotel Alanya


آنجلیک هاوس بوتیک هتل آلانیا دقیقا کنار دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل زیبا مقصدی عالی برای سفرهای تفریحی است. موقعیت مکانی ایده‌آل یکی از مهم‌ترین امتیازات اقامت در این بوتیک هتل زیبا به شمار می‌رود. با اقامت در Anjeliq House Boutique Hotel دسترسی راحتی به جاهای دیدنی آلانیا خواهید داشت. برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی آلانیا نظیر قلعه آلانیا تنها ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. سواحل آلانیا از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما آلانیا و سفر به این شهر تفریحی است. با انتخاب بوتیک هتل آنجلیک ۲ کیلومتر تا ساحل کلئوپاترا فاصله خواهید داشت. آنجلیک هاوس بوتیک هتل آلانیا گزینه‌ای عالی برای سفرهای دونفره و خانوادگی است. در بوتیک هتل آنجلیک اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل آنجلیک هاوس بوتیک آلانیا


در هتل آنجلیک هاوس بوتیک امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم می‌کند. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. پذیرش آنجلیک هاوس بوتیک هتل آلانیا ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، فاکتور، کانسیرج و کمد به مهمانان ارائه می‌شود. در این بوتیک هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل آنجلیک پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید به راحتی از تمام جاذبه‌های آلانیا بازدید نمایید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند فرودگاه قاضی پاشا آلانیا در ۳۸ کیلومتری هتل قرار دارد و سرویس شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


آنجلیک بوتیک هاوس هتل دارای ۲۰ واحد اقامتی زیبا و جادار است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های دوبل، استاندارد دوبل و دلوکس دوبل است. واحدهای اقامتی این بوتیک هتل دارای بالکن هستند و نمای زیبایی از دریا و جاذبه‌های شهر از آن دیده می‌شود. هنگام باز کردن پنجره اتاقتان لبریز از آرامش دریا خواهید شد. تمامی واحدهای اقامتی هتل Anjeliq House Boutique Hotel Alanya عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، رادیو، کمد لباس و رخت‌آویز از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است واحدهای اقامتی این بوتیک هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند. برای کودکان زیر ۲ سال گهواره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


تمام امکانات لازم برای یک تعطیلات تمام عیار در هتل آنجلیک بوتیک هاوس موجود است. ساحل خصوصی هتل، نوید سفری رویایی را به مهمانان می‌دهد. با انتخاب آنجلیک بوتیک هاوس در هر زمان که مایل باشید می‌توانید در کنار ساحل گردش کرده و از زیبایی‌های دریا حظ ببرید. برای راحتی مهمانان در کنار ساحل، آفتاب‌گیر و صندلی‌های مخصوص گنجانده شده است. در اوقات فراغتتان می‌توانید با هم‌سفرانتان به بازی دارت مشغول شده یا سری به جکوزی بزنید. گذراندن اوقاتی دلپذیر با خانواده در محوطه پیک‌نیک از دیگر گزینه‌های جذاب است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز در هتل آنجلیک سرو می‌شود و شامل گزینه‌های کانتیننتال، گیاهی و بوفه است. با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید غذایتان را در رستوران مشرف به دریا یا اتاقتان نوش جان کنید. منوی رستوران Anjeliq House Boutique Hotel Alanya شامل غذاهای ترکی، انگلیسی، آمریکایی، اروپایی، آسیایی، مدیترانه‌ای و استیک است. انواع غذای کودک، استیک و میوه نیز موجود است. در کافی‌شاپ هتل انواع دسر و نوشیدنی سرو می‌شود.

فاصله هتل آنجلیک هاوس بوتیک آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی آلانیا: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل پرتقال: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا فانوس دریایی آلانیا: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است