search
menu

هتل Alva Donna Beach Resort Comfort Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alva Donna Beach Resort Comfort Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل آلوا دونا بیچ ریزورت کامفورت آلانیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلوا دونا بیچ کامفورت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alva Donna Beach Resort Comfort Alanya


هتل آلوا دونا بیچ ریزورت کامفورت آلانیا در میان گردشگران ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار است. این هتل در منطقه ساحلی قرار گرفته است و دارای یک ساحل اختصاصی و اسکه است. چشم‌اندازهای سرسبز و دل‌نشین باغ هتل نیز فضایی رویایی برای اقامت مهمانان فراهم کرده‌است. این هتل پنج ستاره با میزبانی گرم و صمیمانه از مهمانانش و همچنین فراهم کردن طیف گسترده‌ای از امکانات لوکس، میزبان خوبی برای گردشگران شهر ساحلی آلانیا است. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند قلعه آلانیا، برج سرخ آلانیا و غار داملاتاش بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آلوا دونا بیچ ریزورت کامفورت آلانیا


مهمانان در طول اقامت خود در هتل آلوا دونا بیچ ریزورت کامفورت از امکانات رفاهی مختلفی بهرمند هستند که از میان آنها می‌توان اینترنت پرسرعت وای‌فای در سراسر هتل، سوپر مارکت، آسانسور، تجهیزات برای معلولین، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی خودرو، بخش راهنمای گردشگران، پذیرش شبانه‌روزی، اتاق چمدان، هشدار امنیتی، سیستم اطفاء حریق، روم سرویس، دوربین مدار بسته امنیتی در فضاهای بیرونی هتل، خدمات لاندری، خشکشویی و نظافت روزانه را ذکر کرد. بعلاوه آن دسته از افرادی که با خرید بلیط هواپیما آلانیا سفر می‌کنند، می‌توانند در قبال پرداخت هزینه از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی هتل نیز استفاده کنند. بخش تشریفات اداری در هتل آلوا دونا بیچ ریزورت کامفورت نیز با تهیه فتوکپی، ارسال فکس و برگزاری جلسات رسمی به آن دسته از مهمانانی که به قصد تجارت و انجام امور اداری سفر کرده‌اند، خدمات‌رسانی می‌کند.
گذشته از اینها هتل دارای امکانات ویژه‌ای نظیر سالن‌های ماساژ، سالن زیبایی، مرکز سولاریوم و سالن بدنسازی مجهز است که اغلب مورد استقبال فراوان از سوی مهمانان قرار می‌گیرند. گفتنی است سه استخر شنای وسیع و مجهز هم در هتل قرار دارد که بطور اختصاصی برای بزرگسالان و بچه‌ها در نظر گرفته شده است و مهمانان می‌توانند از سونای خشک و بخار هم بهرمند شوند. مهمانان هتل برای گرفتن راهنمایی‌های مختلف می‌توانند در طول شبانه‌روز به بخش پذیرش هتل مراجعه کنند تا کارمندان پذیرش که به زبان‌های مختلفی نظیر آلمانی، انگلیسی، روسی، ترکی و فرانسوی تسلط دارند، با خوش‌رویی پاسخگوی آنها باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل آلوا دونا بیچ واحدهای اقامتی متفاوتی برای اقامت مهمانان تدارک دیده‌ شده‌است که از میان آنها می‌توان به اتاق‌های دونفره دابل و توئین استاندارد، اتاق‌های اقامت خانوادگی و سوئیت‌ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که برخی از اتاق‌ها دارای تراس با چشم‌انداز زیبای دریا و برخی دیگر دارای نمای معمولی مناظر اطراف هستند. برای رفاه بیشتر مهمانان در بالکن اتاق‌ها مبلمان راحتی قرار داده شده‌است تا مهمانان قادر باشند در فضای تراس بنشینند و از تماشای نمای باغ هتل و سواحل زیبای آن نهایت لذت را ببرند. فضای داخلی تمامی واحدهای هتل نیز با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند و از چیدمانی امروزی و مدرن بهره برده‌اند. گفتنی است از آنجا که اتاق‌های هتل از نوع سیگار ممنوع هستند فضای مجزایی برای استعمال سیگار در هتل در نظر گرفته شده است. برای رفاه هر چه بیشتر مهمانان در هتل Alva Donna Beach Resort Comfort اتاق‌ها به امکانات متعدد رفاهی تجهیز شده‌اند. برخی از این امکانات شامل تلویزیون با صفحه نمایش تخت، لوازم بهداشتی، کتری برقی، سیستم تهویه هوا و صندوق امانات است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


همه چیز برای سرگرمی‌های مهیج و تفریحات لذت‌بخش در هتل آلوا دونا بیچ ریزورت کامفورت آلانیا مهیا شده‌است تا مهمانان از تک تک لحظات اقامت خود در این هتل لذت ببرند. در هتل یک پارک آبی مجهز قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند در آن به انواع تفریحات آبی بپردازند. افزون بر این امکان بهرمندی از انواع تفریحات مختلف از جمله قواصی، شنا، اسکواش، تنیس، گلف، بیلیارد و بولینگ نیز در فضای داخلی هتل مهیا شده است. علاوه بر شرکت در تورها و گشت‌های شهری، مهمانان می‌توانند با کرایه دوچه در هتل از دوچرخه سواری در سواحل اطراف نیز لذت ببرند. گفتنی است در این هتل محوطه ویژه بازی برای کودکان نیز تعبیه شده است که کودکان می‌توانند ساعت‌ها به بازی‌های متنوع و متناسب سن خود مشغول شوند. جالب است بدانید که برای علاقمندان به کتابخوانی هم یک کتابخانه در هتل آلوا دونا بیچ ریزورت کامفورت قرار دارد که امکان مطالعه کتاب در موضوعات مختلف و به زبان‌های متفاوت را برای مهمانان مهیا کرده‌است. افزون بر این برنامه‌های شاد و کنسرت زنده موسیقی نیز در زمان‌های مشخص برگزار می‌شوند تا مهمانان از شب‌های اقامت خود در این هتل خاطرات فراموش‌نشدنی بسازند.

رستوران هتل


بعد از گشت و گذار در شهر زیبای آلانیا، برای صرف وعده‌های غذایی مختلف می‌توانید از رستوران‌های متعدد هتل آلوا دونا بیچ ریزورت کامفورت استفاده کنید. منوی رستوران هتل به دو صورت انتخابی و بوفه است و شامل انواع غذاهای معروف ترکی و بین المللی است. علاوه بر آن غذاهای رژیمی و غذای مخصوص کودکان نیز به درخواست مهمانان برای آنها در رستوران تدارک دیده می‌شود.

فاصله هتل آلوا دونا بیچ کامفورت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی سیده: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کومکی: ۶ کیلومتر
فاصله تا معابد آپولو و آتنا: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه سیده: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آبشار ماناوگات: ۱۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است