search
menu

هتل Almera Park Apart Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Almera Park Apart Hotel Alanya
امکانات کلی آلمرا پارک اپارت هتل آلانیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله آلمرا پارک اپارت هتل آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Almera Park Apart Hotel Alanya


هتل سه ستاره آلمرا پارک اپارت هتل آلانیا نزدیک به ساحل واقع شده و ۲۰ دقیقه پیاده تا مرکز آلانیا فاصله دارد. پارک آبی آلانیا و ساحل کلئوپاترا ۱۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان موزه باستان شناسی آلانیا، قلعه آلانیا و برج سرخ آلانیا را نام برد که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل انجلیق و ساحل کیکوبات مشاهده کرد، در حالی که موزه خانه آتاتورک آلانیا از نقاط برجسته فرهنگی این منطقه به شمار می‌آید. فرودگاه قاضی پاشا آلانیا ۴۰ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۱۲۷ کیلومتر با هتل فاصله دارند. خدمات شاتل به فرودگاه‌ها با پرداخت هزینه اضافی قابل سازماندهی است. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به تورهای گردشگری مراجعه کرده یا رزرو خود را به صورت آنلاین انجام داده و با رزرو هتل مجهز Almera Park Apart Hotel Alanya اقامت بی‌نظیری را در این شهر توریستی تجربه کنید.

امکانات کلی آلمرا پارک اپارت هتل آلانیا


این هتل دارای باغ، ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخر کودکان و استخر روباز با چندین سرسره آبی است. وای فای رایگان در سراسر هتل Almera Park Apart Hotel Alanya در دسترس است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان استفاده کنند. در صورت نیاز به مبادله ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. صندوق امانات نیز برای آسودگی خاطر میهمانان عزیز به هنگام گردش و تفریح در این هتل تعبیه شده است. قبل از رزرو توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. برای کشیدن سیگار نیز اتاق‌های مخصوصی تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. امکانات ویژه عبارتند از: خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، پذیرش ۲۴ ساعته و نظافت روزانه. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای افراد کهنسال و میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز از اقامت راحتی برخوردار شوند. می‌توانید در اوقات فراغت خود تنیس روی میز بازی کنید یا در سونا استراحت کنید. ماساژ و درمان‌های زیبایی با پرداخت هزینه در دسترس هستند. خدمات شامل ماساژ بافت عمیق، ماساژ ورزشی، ماساژ تایلندی و ماساژ صورت است. اسپا مجهز به سونا، وان آبگرم، اتاق بخار و حمام ترکی است. انواع درمان‌ها از جمله رایحه درمانی، آیورودا و آب درمانی نیز ارائه می‌شود. کوچولوها می‌توانند در زمین بازی کودکان سرگرم شوند. پرسنل با تجربه و خونگرم آلمرا پارک اپارت هتل آلانیا به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، سوئدی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع واحد‌های هتل Almera Park Apart Hotel Alanya عبارتند از:
• آپارتمان یک خوابه
• آپارتمان یک خوابه آنکس
• اتاق خانوادگی
این هتل ۸۵ اقامتگاه با تهویه مطبوع ارائه می‌دهد. هر آپارتمان در این هتل دارای Wi-Fi رایگان و بالکن، به‌علاوه آشپزخانه کوچک با یخچال و اجاق گاز است. میهمانان می‌توانند از امکانات رفاهی مانند مبل تختخواب شو و قسمت نشیمن و سایر امکانات از قبیل حیاط خصوصی و تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای استفاده کنند. اتاق‌ها به بالکن باز هستند. حمام‌ها شامل دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. اتاق‌ها روزانه تمیز شده و مینی‌بار در صورت درخواست شارژ می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل بروید. غذای مخصوص کودک، انواع نوشیدنی‌ها و عصرانه نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله آلمرا پارک اپارت هتل آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۳ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۳ کیلومتر
فاصله تا فانوس دریایی آلانیا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است