search
menu

هتل Alin Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alin Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل آلین آلانیا
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آلین آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alin Hotel Alanya


هتل آلین هتلی سه ستاره در شهر آلانیا است. این هتل در موقعیت خوبی از شهر واقع‌شده و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری دارد. هتل آلین دارای ساحل اختصاصی بوده و برای سفرهای دونفره و دسته‌جمعی مناسب است، بنابراین تنها کافی است با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. مسافران با انتخاب این هتل زیبا برای اقامتشان می‌توانند به ساحل کلئوپاترا بروند که حدوداً ۱۰۰ متر تا هتل فاصله دارد. هتل آلین در مرکز شهر آلانیا قرار دارد و با ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از موزه مردم‌شناسی و برج سرخ آلانیا بازدید کنید. برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی هتل Alin Hotel Alanya بهره‌مند شوید، البته باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آلین آلانیا


بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و از میهمانان استقبال می‌کنند. خدماتی مانند اتاق چمدان و روزنامه نیز در لابی این هتل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اینترنت وای فای بوده و در تمامی نقاط هتل به طور رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای تبدیل ارز می‌توانید به لابی هتل و بخش صرافی سر بزنید. در هتل آلین برای مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته‌شده است. این پارکینگ در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده و استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد. برای نگهداری وسایل و چمدان‌هایتان نیز اتاق چمدان در نظر گرفته‌شده است. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوکشی با هزینه مجزا در لابی هتل Alin Hotel Alanya انجام می‌گیرند. خدماتی نظیر باربیکیو شامل هزینه جداگانه بوده که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پرسنل این مجموعه کارآزموده بوده به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل علاوه بر ساحل اختصاصی می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که دو استخر روباز در این هتل دایر هستند. هر دو استخر به صورت فصلی فعالیت دارند و یک استخر مخصوص بزرگ‌سالان با ساعت کاری ۷ صبح تا ۸ شب و استخر دیگر مخصوص کودکان با ساعت کاری ۱۰ صبح تا ۷ شب است. همچنین تفریحات دیگر نیز عبارت‌اند از اسب‌سواری، ماهی گیری، تنیس. استفاده از این خدمات با هزینه مجزا انجام می‌گیرند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد و اتاق تریپل استاندارد. از میان امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد، همچنین بالکن اختصاصی با چشم‌انداز بی‌نظیر رو به استخر، دریا و شهر دارد. تمامی اتاق‌ها دلباز بوده و روشنایی خوبی دارند، همچنین در دکوراسیون اتاق‌ها از وسایل چوبی استفاده‌شده است. برخی دیگر از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به تلویزیون و مینی بار اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز دارد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، کمد لباس، گاوصندوق، وسایل شستشو، فضای نشیمن، سیستم سرمایشی و گرمایشی. برای دسترسی به تمامی طبقات هتل Alin Hotel Alanya می‌توانید سوار آسانسور شوید. همچنین استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل آلین در زمان وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار، شام دایر است. وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس بوده و به طور روزانه سرو می‌شود. برای وعده ناهار نیز می‌توانید به رستوران هتل Alin Hotel Alanya سر زده و از منوی رستوران غذای موردنظرتان را انتخاب کنید. علاوه بر این‌ها، میهمانان می‌توانند در قسمت بار استخر انواع نوشیدنی را سفارش داده و نوش جان کنند.

فاصله هتل آلین آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم‌شناسی آلانیا: ۱۵۰ متر
فاصله تا غار داملاتاش: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله قلعه آلانیا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آلانیوم: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است