search
menu

هتل Alanya City Hotel & Residence

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alanya City Hotel & Residence
امکانات عمومی هتل آلانیا سیتی اند رزیدنس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آلانیا سیتی اند رزیدنس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alanya City Hotel & Residence


هتل آلانیا سیتی اند رزیدنس جزو هتل‌های مشهور در شهر آلانیا است که به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی موردتوجه توریست‌های سراسر جهان قرار می‌گیرد. در این هتل شاتل فرودگاهی دایر گردیده و مسافران می‌توانند با خیال راحت از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشند، لازم به ذکر است که بهره‌مندی از این خدمات رایگان است. محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته و از تراس اتاق‌ها می‌توانید چشم انداز زیبایی از باغ، شهر و ساحل را تماشا کنید. از جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به ساحل عمومی آلانیا اشاره کرد. همچنین میدان آتاتورک و برج سرخ آلانیا از دیگر جاذبه‌های گردشگری در این شهر به شمار می‌روند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه قاضی پاشا آلانیا است که در ۴۰ کیلومتری هتل سیتی آلانیا اند رزیدنس واقع‌شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Alanya City Hotel & Residence می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و تراس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آلانیا سیتی اند رزیدنس


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از میهمانان استقبال کرده و در هرچه بهتر شدن اقامتشان تلاش می‌کنند. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس بوده و مسافران به صورت رایگان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. پارکینگ مجموعه نیز به صورت عمومی در محلی نزدیک به هتل تعبیه‌شده است. این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد و به صورت رایگان قابل‌استفاده است. پرسنل در هتل Alanya City Hotel & Residence به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و همین مورد سبب می‌شود تا ایرانی‌های زیادی در هنگام سفر به شهر آلانیا مشتاق به رزرو این هتل باشند، زیرا به راحتی می‌توانند با پرسنل ارتباط برقرار کنند. با توجه به قوانین رایج در این هتل به مسافرانی که حیوانات خانگی دارند، اجازه بردن به همراه خود داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


از خدمات تفریحی در این هتل زیبا می‌توان به نزدیکی ساحل اشاره کرد که برای مسافران بسیار لذت‌بخش بوده و لحظات خوشی در انتظارشان است.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در هتل آلانیا سیتی اتاق‌های خانواده وجود دارد تا همراه با خانواده اوقات خوشی را تجربه کنید. تمامی اتاق‌ها در این هتل دارای بالکن هستند و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی اشاره کرد. در اتاق‌های این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود و مسافران سیگاری باید به دور از اتاق‌ها و مسافران سیگار مصرف کنند. روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در صورت تمایل می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. با توجه به قوانین رایج در این هتل زیبا زمان تحویل اتاق ساعت ۱ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما سفرمارکت نسبت به این موضوع دقت داشته باشید تا در زمان مناسبی اتاق را تحویل بگیرید. همچنین در هنگام رزرو این هتل به تعداد نفرات خودتان و ظرفیت اتاق‌ها دقت داشته باشید، زیرا برای مهمان اضافی امکان ارائه خدمات وجود ندارد.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز وعده صبحانه را به صورت رایگان سرو می‌کند ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت کنید یا اینکه به راحتی می‌توانید به رستوران‌های موجود در شهر آلانیا یا نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل آلانیا سیتی اند رزیدنس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آتاتورک آلانیا: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کودک کارایولاری: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی آلانیا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است