search
menu

هتل Acar Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Acar Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل آکار آلانیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکار آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Acar Hotel Alanya


هتل آکار آلانیا این هتل چند طبقه و زیبا با داشتن امکانات مهم و ضروری می‌تواند مقصد خوبی برای اقامت شما باشد. ساختمان هتل بسیار شیک است و استخر و باشگاه ورزشی آن می‌تواند از مواردی باشد که سبب جذابیت هر چه بیشتر آن برای مسافران شود. هتل دارای جذابیت‌های بیشماری است که یکی از آن‌ها وجود رستوران با غذاهای سنتی است. مرکز شهر با هتل Acar Hotel Alanya حدود ۲ و نیم کیلومتر فاصله دارد. در آلانیا می‌توانید به بازدید از جاهای دیدنی آلانیا مانند: قلعه آلانیا، برج سرخ، غار داملاتاش، اسکله بندر آلانیا و ... بروید و با عکاسی در هر کدام از جاهای دیدنی آلانیا، خاطراتی بسیار زیبا و به یاد ماندنی را ثبت خواهید کرد. از طریق تورهای گردشگری و با رزرو آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید بسیار راحت به این شهر سفر هوایی داشته باشید و بدون هیچ مشکلی در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید.

امکانات عمومی هتل آکار آلانیا


هتل آکار آلانیا را می‌توان در لیست هتل‌هایی قرار داد که امکانات نسبتا خوبی را برای مسافران ارائه می‌کند. تراس، باغ و وجود یک ساحل اختصاصی برای مسافران این هتل از مواردی است که سبب محبوبیت هر چه بیشتر هتل شده‌است. بازی‌ها و ورزش‌های متنوعی را می‌توانید در این هتل تجربه کنید مانند دارت، تنیس روی میز و زمین بازی کودکان که هر کدام با بهترین کیفیت و خدمات برای شما ارائه می‌شود. اینترنت وای فای پرسرعت در تمام قسمت‌های هتل قابل دسترسی است ولی رایگان نیست و برای استفاده از آن باید حدود ۲ یورو در هر ۲۴ ساعت هزینه پرداخت کنید. پارکینگی در هتل وجود ندارد و قبل از رزرو باید به این نکته توجه داشته‌باشید. صرافی موجود در هتل می‌تواند پول شما را به پول رایج ترکیه تبدیل کند. انبار چمدان‌ها بخش مجزا و ویژ‌ه‌ای است که می‌توانید وسایل و چمدان‌های خود را به آنجا بسپارید. از شاتل فرودگاهی می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید و خیالتان از بابت رفت و آمد بین هتل و فرودگاه راحت باشد. تهویه مطبوع نیز در هتل وجود دارد تا هوای مطبوع و دلنشینی برای اقامت مسافران ایجاد شود.
اگر خودرو نیاز دارید و می‌خواهید در شهر رانندگی کنید، می‌توانید از طریق هتل یک خودرو را اجاره کنید. فروشگاه بهداشتی و آرایشی نیز در هتل وجود دارد و می‌توانید نیازهای خود را از این فروشگاه‌ها تهیه کنید. یک هتل روباز درون هتل وجود دارد که تمام افراد در تمام سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. سرویس اتو برای مرتب شدن لباس‌هایتان در این هتل وجود دارد. فکس و فتوکپی برای مسافران ارائه می‌شود و شما با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از آن استفاده کنید. حمام، اسپا و ماساژ بسیار خوب و ماهرانه‌ای در هتل وجود دارد که برای استفاده و بهره بردن از آن‌ها باید هزینه اضافی آن را پرداخت کنید. اگر از علاقه‌مندان به ورزش هستید باید بدانید که یک باشگاه ورزشی بسیار مجهز با تمام وسایل ورزشی در هتل Acar Hotel Alanya وجود دارد. در ادامه مواردی را راجع به اتاق‌های هتل به شما ارائه خواهیم داد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل برای اقامت شما بسیار راحت هستند. شما می‌توانید در این اتاق‌ها همانند بخش‌های دیگر از اینترنت هتل استفاده کنید که برای استفاده از آن باید هزینه مجزایی پرداخت کنید. اتاق‌ها دارای تخت، مبل، چای ساز و تلویزیون هستند که تقریبا تمام وسایل با کیفیت خوب و چیدمان مناسبی در اتاق‌ها قرار داده شده‌اند. اتاق‌های هتل Acar Hotel Alanya شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره شامل یک تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی چهار نفره با یک تخت دو نفره و یک تخت دو طبقه
• اتاق استاندارد سه نفره شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل مذکور دارای یک رستوران جالب با غذاهای بسیار خوشمزه است که می‌توانید حتی غذاهای اصیل کشور ترکیه را نیز در رستوران هتل Acar Hotel Alanya میل کنید.

فاصله هتل آکار آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آلانیا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آکوا پارک آلانیا: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است