search
menu

هتل Nora Buri Resort and Spa Samui

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nora Buri Resort & Spa Samui
امکانات عمومی هتل نورا بوری ریزورت اند اسپا سامویی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل نورا بوری ریزورت اند اسپا سامویی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nora Buri Resort & Spa Samui


هتل ۵ ستاره نورا بوری ریزورت اند اسپا یکی از هتل های ساحلی با شکوه‌ و مجهز‌ در شهر سامویی در کشور تایلند است. هتل نورا بوری به دلیل برخورداری از موقعیت مکانی عالی و زیبا همواره مورد توجه گردشگران این منطقه قرار می گیرد، این هتل باشکوه بر روی تپه ای ساخته شده است و با اقامت در هتل Nora Buri Resort & Spa گویی در منزل شخصی خودتان سرشار از آرامش خواهید بود. این هتل تنها ۲.۵ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد و به راحتی قابل دسترس است، همچنین حدودا ۳ کیلومتر از مرکز شهر فاصله وجود دار، بدین جهت به مسافران این اطمینان خاطر داده می شود که به جاذبه های دیدنی دسترسی آسانی خواهند داشت.

امکانات عمومی هتل نورا بوری ریزورت اند اسپا سامویی


اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل قابل دسترس است. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و با خیال راحت می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه رویایی شوید. در لابی Nora Buri Resort & Spa بخشی به عنوان اتاق چمدان دایر است تا در صورت نیاز وسایلتان را به این اتاق بسپارید، خدمات دیگری نظیر تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط نیز انجام می گیرد. همچنین برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است. به دلیل ساحلی بودن این هتل نیازی به آسانسور نیست و مسافران با مشکلات جسمانی و ولیچری نیز اقامت راحتی در این هتل خواهند داشت.
در هنگام رزرو این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پرسنل این هتل با خوشرویی در طول اقامتتان آماده پاسخگویی به مسافران هستند و به زبان های انگلیسی، تایلندی و چینی مسلط هستند. همچنین محلی برای نگهداری بچه های کوچک وجود دارد تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل نورا بوری ریزورت اند اسپا سامویی دارای چشم انداز زیبا از طبیعت بکر است و اقامتی بی نظیر در انتظار شماست. استخر بسیار بزرگ همراه با جکوزی در فضای باز این هتل قرار دارد که جزو امکانات تفریحی به شمار می روند. همچنین دسترسی به ساحل اختصاصی یکی از مزیت های عالی Nora Buri Resort & Spa هتل است که در کنار آن می توانید از باشگاه بدنسازی، سونا، اسپا بهره مند شوید، مطمئن باشید با اقامت در این هتل لحظات تکرارنشدنی در انتظار شما خواهد بود. حتما ماساژهای این هتل را امتحان کنید و بعد از گشت و گذار روزانه با آرامش خاطر به رختخواب بروید. برای طرفداران ورزش نیز سالن ورزشی در هتل نورا بوری ریزورت اند اسپا همراه با مربی های حرفه ای آماده ارائه خدمات هستند.
در مرکز آبگرم هتل نورا بوری با استفاده از شیوه های مدرن غربی و شرقی برای میهمانان خدمات بی نظیری ارائه می شود، به طوری که استرس را به طرز قابل توجهی کاهش داده و باعث حس آرامششان می شود. در مرکز تناسب اندام هتل نورا بوری نیز با انواع دستگاه های به روز دنیا ورزش خواهید کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۱۴۴ اتاق های لوکس با منظره های تماشایی از طبیعت است و همه اتاق ها دکوراسیون بسیار زیبایی دارند. اتاق ها به شکل ویلاهای مدرنی هستند که همگی به سبک تایلندی ساخته شده اند و همگی همراه با سقف پوشالی و رنگ های سبز و طلایی آماده شده اند. طراحی داخلی اتاق های Nora Buri Resort & Spa بسیار خاص هستند و همگی حالت مجلل دارند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از ویلایی کنار ساحل، ویلایی کنار تپه، اتاق دولوکس، ویلایی با چشم انداز دریا، اتاق دوبل دولوکس. اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و امکانات رفاهی متنوع در داخل اتاق های این هتل عبارتند از تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، کمدلباس، یخچال، مینی بار، میزکار، سیستم تهویه مطبوع. در داخل اتاق ها نیز حمام های اختصاصی وجود دارند که این حمام ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی معین گردیده است.

رستوران های هتل


رستوران های هتل نورا بوری عبارتند از رستوران The Barge برای سرو وعده های ناهار و شام به صورت سلف و انواع غذا های گریل، غربی و دریایی در این رستوران قابل سفارش است. رستوران Manora نیز مخصوص صبحانه های خوشمزه ای است که با تماشای چشم انداز زیبایی از ساحل از میهمانان پذیرایی می کند. کافی شاپ The Pool Cafe انواع نوشیدنی های مختلف برای میهمانان سرو می کند. کافی شاپ Café The Lobby نیز مخصوص انواع نوشیدنی های متنوع و خوشمزه ای است که می توانید ساعت ها در این کافی شاپ نشسته و از فضای محیط لذت ببرید.
رستوران Rice Barge & Terrace انواع غذاهای تایلندی و محلی در فضایی مدرن برای میهمانان سرو می کند. غذاهای سرو شده در رستوران های این هتل مقابل ساحل لذت خاصی دارد، همچنین نوشیدنی های سرد و گرم متنوعی در کافی شاپ هتل سرو می شوند.

فاصله هتل نورا بوری ریزورت اند اسپا سامویی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنر سامویی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد وات پلای لائم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل چاونگ نوآ: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا تپه های هین تا اند هین یای: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آبشار نا موآنگ: ۲۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است