search
menu

هتل KC Resort and Over Water Villas Samui

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل KC Resort & Over Water Villas Samui
امکانات کلی هتل کی سی ریزورت اور واتر سامویی
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل کی سی ریزورت اور واتر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل KC Resort & Over Water Villas Samui


هتل کی سی ریزورت اور واتر، یک هتل ۴ ستاره زیبا در شهر سامویی، کشور تایلند است. این هتل لوکس به یک مرکز خرید در منطقه کوه سامویی متصل است و امکانات رفاهی بی نظیری به مهمانان ارائه می دهد. فاصله هتل KC Resort & Over water villas تا جاذبه های دیدنی سامویی بسیار کم است و تا فرودگاه سامویی نیز تنها ۴ دقیقه با ماشین فاصله دارد. برای رفتن به ساحل چاوِنگ که از زیباترین سواحل سامویی است تنها ۳ دقیقه پیاده روی و ساحل راک ۱۹ دقیقه پیاده روی لازم است. دریاچه چاونگ نیز فقط با ۳ دقیقه رانندگی و باغ کروکدیل سامویی با ۴ دقیقه رانندگی قابل دسترس است. بنابراین، مهمانان برای بازدید از جاهای دیدنی سامویی مجبور به طی کردن مسافت های طولانی نیستند.

امکانات کلی هتل کی سی ریزورت اور واتر سامویی


در هتل کی سی ریزورت اور واتر سامویی اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد و برای کسانی که با خودروی شخصی شان به سامویی سفر کرده و در کی سی ریزورت اور واتر اقامت می کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. تمام فضاهای داخلی و خارجی هتل KC Resort & Over Water Villas Samui ضدعفونی شده و در لابی و راهروها دستگاه های ضدعفونی کننده دست تعبیه شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان است.
مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی، خدمات کانسرج، خشکشویی و لباسشویی، تهیه بلیط و شرکت در تورها و گشت های شهری، کرایه اتومبیل، خدمات عروسی، مراقبت از کودک، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. در لابی هتل مهمانان می توانند از امکاناتی چون آسانسور، اتاق چمران، کتابخانه، اتاق مخصوص سیگار، ایستگاه روزنامه و فروشگاه استفاده کنند. تمام کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی و تایلندی مسلط هستند و به بهترین شکل ممکن با مهمانان ارتباط کرده و خواسته هایشان را تأمین می کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل لوکس و ۴ ستاره کی سی ریزورت اور واتر برای فراهم کردن رفاه و ساختن خاطره خوش برای مهمانان امکانات تفریحی متنوع در نظر گرفته است. مهمانانی که به سلامت جسم و تنشان اهمیت می دهند، می توانند در طول سفر به سامویی از باشگاه هتل استفاده و تناسب اندامشان را حفظ کنند. همچنین، شنا در استخر روباز در روزهای گرم و آفتابی یکی از بهترین تفریحات هتل به حساب می آید. در کنار استخر چتر و تخت آفتاب وجود دارند که برای حمام آفتاب در نظر گرفته شده اند. کودکان نیز می توانند در استخر مخصوص کودک شنا و آب بازی کنند. در کنار این ها استفاده از خدمات اسپا، سونا و اتاق بخار ریلکسیشن فوق العاده ای برای مهمانان رقم می زند. مهمانانی که به تفریحات آبی علاقه مند هستند می توانند سوار قایق های موتوری شده و از گشت میان آب های زلال لذت ببرند. به هنگام عصر نیز یکی از زیباترین تفریحاتی که در هتل می توان انجام داد، دوچرخه سواری است. مهمانان با کرایه دوچرخه می توانند در مسیر معین رکاب بزنند و از طبیعت اطراف خود لذت ببرند.

رستوران هتل


در هتل کی سی ریزورت اور واتر سامویی یک رستوران و یک بار نوشیدنی جات وجود دارد. وعده صبحانه همه روزه از ساعت ۶ الی ۱۰:۳۰صبح به صورت سلف سرویس سرو می شود و مشمول هزینه است. هزینه صبحانه برای بزرگسالان ۵۰۰ و برای کودکان ۲۵۰ بات است.

اتاق های هتل


در هتل کی سی ریزورت اور واتر سامویی، ۹۴ واحد اقامتی وجود دارند. تمام اتاق های هتل از نظافت بالایی برخوردارند و به طور مرتب ضدعفونی می شوند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها به گونه ای است که دارای محل نشمین و غذاخوری جداگانه هستند. برخی اتاق ها نیز به یکدیگر متصل هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند. اتاق های خانواده با منظره دریا، اتاق های دلوکس با منظره دریا و باغ، ویلاهای روی آب (اور واتر) و سوئیت های کوچک در این هتل وجود دارند که مهمانان در زمان خرید بلیط هواپیما سامویی می توانند اتاق مورد نظرشان را نیز رزرو کنند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل کی سی ریزورت اور واتر سامویی از دکوراسیون بسیار زیبا، شیک و مدرن برخوردار هستند و امکانات رفاهی عالی دارند. در همه اتاق های هتل تخت خواب، تلویزیون ال سی دی ۴۲ اینچ، کابل شبکه های ماهواره ای، چای/ قهوه ساز، شومینه، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، پنکه سقفی، تخت نوزاد (در صورت درخواست)، اتاق غذاخوری، بطری آب، میز تحریر، تلفن، لپ تاپ، محل نشیمن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، وان و دوش حمام جداگانه، حوله، دمپایی، شامپو، صابون، دستمال توالت و ... وجود دارند. امکاناتی که در اتاق های هتل در نظر گرفته شده اند، اقامتی راحت و مطمئن برای مهمانان فراهم می کنند.

فاصله هتل کی سی ریزورت اور واتر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل راک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا فستیوال مرکزی سامویی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ کروکدیل سامویی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار شب: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد بودایی پاگودا خااو هوآ جوک: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل چاونگ: ۴.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است