search
menu

هتل Earl's Regent Hotel Kandy

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل Earl's Regent Hotel Kandy
امکانات هتل ارل ریجنت
خدمات هتل ارل ریجنت
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ارل ریجنت تا اماکن مهم و گردشگری

معرفی هتل Earl's Regent Hotel Kandy


سری لانکا جزیره ای معروف در اقیانوس هند است که در جنوب کشور هند قرار گرفته است. این کشور با جاذبه های شگفت انگیز خود بدون شک یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری آسیا به شمار می آید و جاذبه های طبیعی و سواحل خیره کننده آن حقیقتا زیبا و تماشایی هستند. شهر کندی در ۱۲۰ کیلومتری پایتخت سری لانکا قرار دارد و یکی از جذاب ترین شهرهای گردشگری این کشور به حساب می آید. هتل ارل ریجنت کندی در این شهر واقع شده و با امکانات بی نظیر و لوکسی که دارد قطعا مسافران را شگفت زده خواهد کرد. این هتل ۴ ستاره از نظر دسترسی در یکی از بهترین مناطق شهر کندی بنا شده است و موقعیت آن به گونه ای است که به بسیاری از جاذبه های گردشگری کندی، از جمله باغ گیاه شناسی معروف رویدی با بیش از ۴۰۰۰ گونه گیاهی مختلف، اشراف دارد. البته این باغ تنها یکی از چندین جاذبه های معروف شهر است که در نزدیکی این هتل قرار گرفته.
علاوه براینکه هتل Earl's Regent Hotel Kandy به گونه ای طراحی شده است که اقامت در آن بدون شک خاطرات شگفت انگیزی را برای مهمانان به ارمغان می آورد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر کنید و ضمن تجربه یک اقامت لوکس و سلطنتی در هتل ارل ریجنت کندی، از تماشای زیبایی های شهر نیز لذت ببرید.

امکانات هتل ارل ریجنت


طراحی و امکانات هتل ارل ریجنت کندی فوق العاده عالی و بی نظیر است به گونه ای که هیچکس از اقامت در آن پشیمان نخواهد شد. استخر روباز این هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. علاوه برآن استفاده از وای فای و پارکینگ نیز برای تمام مسافران رایگان است. صندلی های آفتاب گیری که کنار ساحل قرار گرفته اند این امکان را برای مهمانان فراهم می سازند تا ساعت ها کنار ساحل بنشینند و از منظره فوق العاده آن لذت ببرند. وجود باربیکیو و باشگاه بدنسازی نیز از جمله امکانات ویژه هتل Earl's Regent Hotel Kandy به حساب می آید که بدون شک تجربه ی اقامتی فوق العاده را برای مهمانان رغم می زند.
همچنین هتل ارل ریجنت دارای یک مرکز تجاری بزرگ است که مسافران می توانند در این مرکز به خرید و گشت و گذار بپردازند و از سفر لذت ببرند. از جمله امکانات دیگر این هتل می توان به داشتن شومینه در فضای باز، تراس، باغ، امکانات آب گرم، جکوزی و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است رستوران هتل نیز با انواع غذاهای آسیایی لذیذ و متنوع و نوشیدنی های فوق العاده، همواره آماده پذیرایی از مهمانان است. تمامی این موارد دست به دست هم می دهند تا هتل Earl's Regent Hotel Kandy به یگانه مقصد مسافران شهر زیبای کندی مبدل گردد.

خدمات هتل ارل ریجنت


بدون شک شما از شنیدن تمام خدماتی که این هتل به مهمانان خود ارائه می دهد شگفت زده خواهید شد. هتل ارل ریجنت کندی طیف گسترده ای از خدمات را برای مسافران ساکن هتل در نظر گرفته است تا مهمانان از هر نظر در آسایش کامل باشند و از سفر دلچسب خود بیشترین بهره را داشته ببرند. از جمله خدماتی که این هتل در زمینه سلامتی به مهمانان ارائه می کند می توان به ماساژ سر، ماساژ گردن، ماساژ پشت، ماساژ کل بدن، پاشویی، درمان های بدن و... اشاره کرد. همچنین این هتل در زمینه زیبایی نیز انواع خدمات درمان صورت، مانیکور و پدیکور را به مسافران عرضه می کند. تفریحات شبانه، اجرای موسیقی زنده و برگزاری تورهای گردشگری به منظور آشنایی با فرهنگ غنی سری لاکا، جزء خدمات محبوب هتل به حساب می آیند که هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می کنند. از دیگر خدمات هتل Earl's Regent Hotel Kandy می توان به سرویس روزانه، داشتن خشکشویی، سرویس اتو، پرس شلوار، تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان، شاتل رفت و برگشت به فرودگاه و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل


تمام واحدهای اقامتی هتل ارل ریجنت کندی لوکس و مجهز هستند و قطعا خاطرات بسیار خوشی از اقامت را برای شما به یادگار خواهند گذاشت. انواع واحد های اقامتی این هتل شامل اتاق لوکس سوپریور، سوئیت جونیور با نمای کوه و سوئیت با نمای کوه است. که تمامی آنها دارای بهترین امکانات رفاهی هستند و هر سلیقه ای را خشنود خواهند ساخت.

امکانات واحدهای اقامتی


هرگونه امکانات رفاهی را که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید می توانید در واحد های اقامتی هتل ارل ریجنت کندی مشاهده کنید. اتاق ها همه مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و از این جهت اقامت را برای شما دلچسب می کنند. از امکانات رفاهی واحد های هتل Earl's Regent Hotel Kandy می توان به بالکن خصوصی، یخچال، مینی بار، وسایل بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن و... اشاره کرد.

فاصله هتل ارل ریجنت تا اماکن مهم و گردشگری


مجسمه بودا: ۲٫۸ کیلومتر
ورزشگاه بوگامبارا: ۲٫۸ کیلومتر
دریاچه کندی: ۲٫۹ کیلومتر
برج ساعت کندی: ۲٫۹ کیلمتر
پارک رویال قصر: ۳٫۱ کیلومتر
موزه کندی: ۳٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است