search
menu

هتل Pearl Grand By Rathna Colombo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pearl Grand By Rathna Colombo
امکانات عمومی هتل پرل گرند کلمبو
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پرل گرند کلمبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pearl Grand By Rathna Colombo


هتل پرل گرند جزو هتل‌های شیک و چهار ستاره در شهر کلمبو است. این هتل با شاتل فرودگاهی خود مسافران را از فرودگاه به هتل می‌رساند و به دلیل موقعیت عالی خود در شهر مسافران می‌توانند با اقامت در این محل خود را به جاهای دیدنی و گردشگری شهر برسانند. در شهر کلمبو تعداد جاذبه دیدنی کم نیست و برخی از جاهای مشهور عبارت‌اند از سواحل تفریحی، مسجد سرخ کلمبو، باغ جانورشناسی دهیوالا، بازار شناور پتا، میدان استقلال کلمبو و موزه ملی سریلانکا و چندین جای دیگر. با انتخاب هتل زیبای Pearl Grand By Rathna Colombo برای اقامت به ساحل بابالاپیتیا حدوداً ۴ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا خودتان را برای سفری بی‌نطیر آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنای روباز مخصوص بزرگسالان و کودکان، شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اسپا، باشگاه بدنسازی، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پرل گرند کلمبو


در میان امکانات ارائه‌شده در هتل پرل گرند می‌توان به وجود پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. در بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. پارکینگ مجموعه به صورت اختصاصی و رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. خدمات دیگر مانند میز تور گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی، صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران و خدمات باربری در لابی هتل Pearl Grand By Rathna Colombo ارائه می‌شوند. بخش لاندری در لابی هتل دایر شده و انواع خدمات مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در این بخش انجام می‌گیرد که همگی شامل هزینه جداگانه هستند. در بخش بیزینس نیز فکس و فتوکپی با هزینه مجزا انجام می‌گیرد و برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس نیز می‌توانید به این بخش بروید. پرسنل علاوه بر زبان تامیل به زبان انگلیسی نیز صحبت می‌کنند. دسترسی به تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه که دوست دارند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند و مسیری برای رفت‌وآمد ویلچر در تمامی طبقات تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند. استفاده از این استخر رایگان است و در طول سال دایر می‌شود. ساعت کاری آن نیز از ۷ صبح تا ۱۰ شب است و برای کودکان نیز مناسب اعلام‌شده است. باشگاه بدنسازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به تناسب اندام خود حتی در سفر هم اهمیت می‌دهند. برای نگهداری از کودکان خردسال در هتل Pearl Grand By Rathna Colombo محل مشخصی در نظر گرفته‌شده است، البته باید برای این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. از سایر سرگرمی‌های این هتل می‌توان به اجرای موسیقی زنده اشاره کرد. در بخش اسپا انواع ماساژ ارائه می‌شود، برای راحتی و ریلکس کردن مسافران بعد از گشت‌وگذار دریافت چنین ماساژی پیشنهاد می‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق در این هتل عبارت‌اند از سوئيت با بالکن، اتاق توئين دلوکس با بالکن، اتاق توئين سوپرییر با بالکن، اتاق کینگ سوپرییر با بالکن، اتاق کینگ دلوکس با بالکن. به دلیل وجود روم سرویس در این هتل می‌توان انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داد و در اتاق میل نمود. در هریک از اتاق‌های این هتل می‌توان از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی، بالکن با چشم‌انداز شهر اشاره کرد، از برخی اتاق‌ها نیز منظره دریا را می‌توانید تماشا کنید. هر اتاق دارای گاوصندوق است و مسافران در هنگام ترک هتل می‌توانند با خیال راحت وسایل گرانبها و ارزشمند خود را داخل آن بگذارند. همچنین کمد لباس و کتری برقی، اتو، مینی بار، فرش و میز غذاخوری جزو سایر امکانات موجود در اتاق‌های هتل Pearl Grand By Rathna Colombo هستند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها باید مسافران سیگاری این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای آمریکایی، پیتزا، دریایی، محلی، آسایی و بین‌المللی سرو می‌کند. وعده صبحانه نیز همه‌روزه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

فاصله هتل پرل گرند کلمبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا گالری هنر ملی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی سریلانکا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت خان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ جانورشناسی دهیوالا: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است