search
menu

هتل Morven Hotel Colombo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Morven Hotel Colombo
امکانات عمومی هتل مورون کلمبو
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل مورون کلمبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Morven Hotel Colombo


هتل چهار ستاره و شیک مورون کلمبو برای مسافران اقامتی و خوش به یاد ماندنی به ارمغان می‌آورد. این هتل زیبا دارای شاتل فرودگاهی بوده و مسافران به راحتی می‌توانند مسیر ۳۵ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی باندارانایکا را تا هتل دسترسی داشته باشند. برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی نیز باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری عالی این هتل در سطح شهر می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنید و زمان کمی را برای رسیدن به این جاذبه‌ها سپری خواهید کرد. با اقامت در هتل Morven Hotel Colombo حدوداً ۴.۲ کیلومتر تا برج ساعت خان فاصله خواهید داشت، سایر جاهای دیدنی در شهر کلمبو عبارت‌اند از باغ جانورشناسی دهیوالا، میدان استقلال، موزه ملی سریلانکا و بازار شناور پتا کلمبو. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، رستوران، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مورون کلمبو


در بخش لابی به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و مسافران در هر ساعتی که مایل باشند برای خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر می‌توانند اقدام کنند. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. بخش بیزینس شامل فکس و فتوکپی بوده و برای برگزاری جلسات و کنفرانس محل مشخصی دایر شده است. در لابی هتل مورون می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. پارکینگ اختصاصی هتل نیز دایر بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. کارکنان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است تا اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند. در فضای بیرونی هتل مبلمان چیده شده است و امکاناتی نظیر باربیکیو با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. به دلیل ممنوعیت ورود حیوانات خانگی به هتل Morven Hotel Colombo بهتر است قبل از سفر نسبت به این موضوع اطلاع داشته باشید و در صورت داشتن حیوان خانگی همراه خودتان به سفر نبرید.

امکانات تفریحی هتل


هتل مورون کلمبو دارای استخر شنای روباز بوده و مسافران لحظات خوشی را در این هتل تجربه می‌کنند. این استخر در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. ساعت کاری این استخر از ۷ صبح تا ۷ عصر است. باشگاه بدنسازی مجهزی در هتل مورون دایر بوده و با دستگاه‌های به روز دنیا می‌توانید ورزش کنید. خدمات تفریحی دیگری مانند بیلیارد نیز در این هتل دایر شده است.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌ها در این هتل زیبا عبارت‌اند از اتاق کینگ سوپرییر، اتاق پریمیوم با چشم‌انداز اقیانوس، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق توئين یا دوبل دلوکس و اتاق دوبل بوجت. تمامی واحدهای اقامتی در هتل مورون کلمبو مجهز به تلویزیون، حمام اختصاصی و یخچال هستند. برخی از اتاق‌های هتل Morven Hotel Colombo نیز چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز و قهوه ساز، کتری برقی. دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه در رستوران این هتل زیبا ارائه می‌شود. همچنین در این هتل امکان سرو صبحانه در داخل اتاق‌ها نیز فراهم‌شده است. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای، پیتزا و دریایی در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شوند.

فاصله هتل مورون کلمبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد سیما مالاکا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا گالری هنری ملی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه کلمبو: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت خان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سرخ کلمبو: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است