search
menu

هتل Grand Oriental Hotel Colombo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Oriental Hotel Colombo
امکانات عمومی هتل گرند اورینتال کلمبو
امکانات تفریح هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گرند اورینتال کلمبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Oriental Hotel Colombo


هتل گرند اورینتال در هر کلمبو واقع‌شده است. این هتل چهار ستاره در موقعیت عالی از شهر قرار دارد و دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری از این هتل آسان است. همچنین هتل گرند اورینتال دارای شاتل فرودگاهی است و با انتخاب این هتل برای اقامت دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید داشت. پس با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید و سفری خوش و به یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. مسیر فرودگاه تا هتل حدوداً ۲۰ دقیقه است. سبک ساختمان هتل Grand Oriental Hotel Colombo به روش کولونیایی است و تا بازار کلمبو نیز حدوداً ۵ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. همچنین تا مرکز خرید مجستیک سیتی نیز حدوداً ۳۰ دقیقه فاصله وجود دارد. سایر جاهای دیدنی شهر نیز عبارت‌اند از معبد گانگارامایا، مسجد سرخ کلمبو، معابد کلمبو و بازار شناور پتا کلمبو، میدان استقلال، موزه ملی سریلانکا و کلیساهای کلمبو. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، اسپا، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند اورینتال کلمبو


با انتخاب این هتل زیبا می‌توانید در سراسر نقاط آن از اینترنت وای فای به صورت رایگان بهره‌مند شوید. در لابی این هتل میز تور گردشگری دایر شده است و برای جستجو در میان جاذبه‌های دیدنی سریلانکا می‌توانید سراغ این بخش بروید. کارکنان در بخش بیزینس نیز به مسافرانی کمک می‌کنند که برای کار و تجارت عازم شهر کلمبو شده‌اند. همچنین خدمات باربری در لابی هتل برای جابجا کردن وسایل مسافران فراهم‌شده است. در هتل Grand Oriental Hotel Colombo پارکینگ وجود ندارد. در بخش لاندری نیز می‌توانید از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که به پول این کشور نیاز دارند، محلی به عنوان صرافی برای تبدیل ارز در نظر گرفته‌شده است. پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند و با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر کلمبو نیز می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و چمدان مسافران تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان در لابی هتل دایر شده است.

امکانات تفریح هتل


در بخش اسپا می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید. بعد از گشت‌وگذار و خستگی‌های روزانه نوبت ریلکس کردن فرامی‌رسد که برای این منظور ماساژ ارائه می‌شود. البته لازم به ذکر است که بهره‌مندی از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. همچنین چندین سرگرمی عصرانه نیز در این هتل ارائه می‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


چیدمان اتاق‌های این مجموعه نیز با وسایل چوبی کلاسیک هستند. انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئين یا دوبل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، سوئیت و اتاق توئين بوجت. تمامی اتاق‌ها بزرگ بوده و فضای نشیمن دارند، همه روزه این اتاق‌ها مرتب و نظافت می‌شوند. در داخل اتاق‌های هتل Grand Oriental Hotel Colombo می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در این اتاق‌ها عبارت‌اند از میز کار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، تلویزیون، مینی بار، کتری برقی، کمد لباس و میز غذاخوری. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود، اما برای افراد سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته‌شده است. همچنین از داخل اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از شهر را می‌توانید تماشا کنید.

رستوران هتل


رستوران این مجموعه دایر بوده و انواع غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی، دریایی، تایلندی، آسیایی و محلی سرو می‌کنند. همچنین بخش کافی‌شاپ نیز بعد از سرو غذاهای اصلی دایر می‌شود.

فاصله هتل گرند اورینتال کلمبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت خان: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه کلمبو: ۹۵۰ متر
فاصله تا پارک دو مل: ۲ کیلومتر
فاصله تا گالری هنر ملی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش کلمبو: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ جانورشناسی دهیوالا سریلانکا: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است