search
menu

هتل Cinnamon Red Colombo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cinnamon Red Colombo
امکانات و خدمات عمومی هتل سینامون رد کلمبو
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سینامون رد کلمبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cinnamon Red Colombo


هتل سینامون رد کلمبو از هتل‌های ۳ ستاره شهر کلمبو است. در Cinnamon Red Colombo امکانات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌شود. سینامون رد کلمبو در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و ساختمان ۲۴ طبقه زیبایی دارد. با اقامت در هتل سینامون از مزایای متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل سینامون رد نزدیکی به جاهای دیدنی کلمبو است. معبد بودایی گانگارا مایا و پارک ویرا مهداوی حدود ۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما کلمبو با جاذبه‌ها و فرهنگ متفاوت سریلانکا آشنا خواهید شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سینامون رد کلمبو


در Cinnamon Red Colombo از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار خواهید شد. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با دوستانتان در ارتباط باشید. استفاده از پارکینگ رایگان است و نیازی به رزرو ندارد. پذیرش هتل سینامون رد کلمبو ۲۴ ساعته است. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. در قسمت پذیرش هتل، خدمات تور، صرافی، کانسیرج، چک‌این/اوت سریع و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. مرکز تجاری، فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل سینامون را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. ناگفته نماند این هتل برای استفاده مهمانان دچار معلولیت بهینه‌سازی شده است. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. برای استفاده از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری نیاز به پرداخت هزینه اضافی است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای رعایت حال مهمانان دیگر از استعمال سیگار در نواحی عمومی خودداری کرده و به این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی راتمالانا و فرودگاه بین‌المللی باندرانیکی به ترتیب ۱۰ و ۲۸ کیلومتر از هتل فاصله دارند و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. حیوانات خانگی در هتل سینامون پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Cinnamon Red Colombo دارای واحدهای اقامتی زیبا و راحتی است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد کینگ، سوئیت با منظره دریاچه و اتاق استاندارد با ویوی پانورامیک است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. چای‌ساز، مینی‌بار، میز، اتو، فرش، کمد لباس، تلفن و صندوق امانات در تمام واحدها موجود است. هر اتاق دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از اتاق‌ها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. گهواره رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روف‌تاپ هتل شنا کنید. استفاده از استخر در هتل Cinnamon Red Colombo برای مهانان عزیز رایگان است. در کنار استخر، آفتاب‌گیر و وسایل جانبی قرار گرفته و امکان سرو نوشیدنی نیز وجود دارد. محوطه هتل فضای زیبایی برای گردش دارد. امکان بازی گلف نیز برای مهمانان تدارک دیده شده است. تمرینات ورزشی‌تان را می‌توانید در باشگاه مجهز هتل دنبال کنید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل Cinnamon Red Colombo می‌توانید غذایتان را داخل هتل نوش جان کنید. رستوران هتل Flavoured نام دارد و هر روزه از ۶ صبح تا ۱۰.۳۰ شب آماده پذیرایی از مهمانان است. انواع غذاهای بین‌المللی در فضایی مدرن سرو می‌شود. انواع اسنک، غذای کودک، میوه و نوشیدنی نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی گرم سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند هتل سینامون رد دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل سینامون رد کلمبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد بودایی گانگارامایا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک ویرا مهداوی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کلمبو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک گاله فیس گرین: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان استقلال: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد سری کایلا واساناتان: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است