search
menu

هتل Taj Bentota Resort & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taj Bentota Resort & Spa
امکانات کلی تاج بنتوتا
اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاج بنتوتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taj Bentota Resort & Spa


هتل تاج بنتوتا از هتل های درجه یک شهر بنتوتا به شمار می‌رود. بنتوتا شهر ساحلی زیبایی است که در سواحل جنوب غربی سریلانکا قرار دارد. این شهر به دلیل جاذبه های فراوانی که دارد، میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. هتل تاج بنتوتا یکی از بهترین هتل های این شهر است که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. این هتل ۵ ستاره دارای بالاترین استانداردها در سطح جهان است و اقامت در آن تعطیلاتی رویایی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. تاج بنتوتا چشم انداز نفس‌گیری از اقیانوس هند را به مهمانان هتل هدیه می‌کند. یکی از بهترین روش ها برای سفر به بنتوتا و بازدید از جاذبه های آن، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت است.

امکانات کلی تاج بنتوتا


امکانات بی‌عیب و نقصی در هتل تاج بنتوتا برای مهمانان فراهم شده است. از امکانات کلی این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، صرافی، تهویه مطبوع و خدمات مخصوص معلولین اشاره کرد. از دیگر امکانات Taj Bentota Resort & Spa می‌توان فکس، فتوکپی، کپسول های آتشنشانی، دوربین مدار بسته و صندوق امانات را نام برد. در این هتل خدمات نظافت روزانه، لاندری، خشکشویی و اتو به مهمانان ارائه می‌شود. می‌توانید خرید روزانه‌تان را از داخل فروشگاه هتل انجام دهید و همچنین از گیفت شاپ برای دوستانتان سوغاتی بخرید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. کارکنان هتل تاج بسیار حرفه‌ای و مجرب هستند و به ۶ زبان آلمانی، فرانسه، انگلیسی، چینی، روسی و هندی در این هتل صحبت می‌شود.

اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی دارای طراحی داخلی مدرنی هستند و به بهترین امکانات آراسته شده‌اند. هتل Taj Bentota Resort & Spa دارای چندین نوع اتاق است که مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق موردنظرشان نمایند. واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سوپریور تویین، اتاق سوپریور دوبل، اتاق لوکس تویین، اتاق لوکس دوبل، اتاق پریمیوم، سوئیت جونیور و سوئیت لوکس است. چشم انداز اتاق ها به سمت دریا یا باغ است. اتاق ها عایق صدا هستند و امکاناتی شامل تهویه مطبوع، مینی بار، چای ساز، یخچال، آب رایگان، پرده های ضد نور، تلویزیون ۴۲ اینچ، میز، تلفن، اینترنت رایگان، حمام، دمپایی، سشوار، دمپایی، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی در آنها قرار گرفته است.

امکانات تفریحی هتل


یکی از جذاب‌ترین ویژگی های هتل تاج قرار گرفتن آن در کنار ساحل است. مهمانان می‌توانند در هر ساعتی از روز در ساحل قدم بزنند و دریا را تماشا کنند. باغ هتل Taj Bentota Resort & Spa نیز محل زیبایی برای گشت و گذار و پیک نیک است. همچنین این هتل دارای دو استخر شنای مجهز و روباز است که در تمام فصول سال باز است. به منظور ایجاد خاطره‌ای فوق‌العاده از اقامت در این هتل فعالیت هایی نظیر تنیس، بدمینتون، غواصی، دوچرخه سواری، قایق رانی، دارت و بیلیارد برای مهمانان تدارک دیده شده است. مهمانان با اقامت در هتل Taj Bentota Resort & Spa می‌توانند از تمرین در باشگاه ورزشی مجهز لذت برده و یا از امکاناتی مثل اسپا، ماساژ و سونا بهره‌ند شوند. برای سرگرمی کودکان عزیز امکاناتی مثل زمین بازی، پازل و شبکه های تلویزیونی کودکان در هتل قرار گرفته است.

رستوران هتل


۴ رستوران فوق‌العاده داخل این مجموعه بی‌نظیر قرار دارد. رستوران پالمز ۲۴ ساعته باز است و غذاهای بین‌المللی در آن سرو می‌شود. در رستوران شرقی می‌توانید اصیل‌ترین غذاهای چینی را پیدا کنید. رستوران SHACK در فضای باز قرار دارد و غذاهای آسیایی، روسی، محلی، بین‌المللی، اروپایی و کباب در آن سرو می‌شود؛ و اما در رستوران فاین داینینگ انواع غذاهای بین‌المللی با چشم انداز زیبایی به سمت دریا برای مهمانان ارائه می‌شود.

فاصله هتل تاج بنتوتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ساحل بنتوتا: ۲۰۰ متر
فاصل هتل تا دریاچه بنتوتا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا باغ لونوگانگا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد کاند ویهاری: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ های باوا:۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است