search
menu

هتل Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka
امکانات کلی هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سری‌لانکا
اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سری‌لانکا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka


هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سری‌لانکا یک هتل ۵ ستاره لوکس است که در شهر تفریحی بنتوتا قرار دارد. سنتارا سی سندز در شبه جزیره بنتوتا قرار دارد و موقعیت مکانی بی‌نظیر آن، امکان دسترسی به اقیانوس هند و دریاچه بنتوتا را برای مهمانان فراهم می‌کند. ساحل اختصاصی یکی از امتیازهای ویژه این هتل مدرن است که مهمانان را شیفته خود می‌کند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید سفری راحت به این شهر جذاب داشته و از تمام جاذبه های بنتوتا بازدید کنید.

امکانات کلی هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سری‌لانکا


هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سری‌لانکا با ایجاد بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات برای مهمانان، خاطراتی فراموش نشدنی برای مهمانان رقم می‌زند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، پارکینگ رایگان، باشگاه ورزشی، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، فکس، فتوکپی، کپسول آتش نشانی، دوربین مدار بسته در مناطق مشترک، تهویه مطبوع، آسانسور، امکانات برای معلولان و روزنامه اشاره کرد. سیگار کشیدن در هتل سنتارا سی سندز ممنوع است ولی محوطه‌ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. خیالتان از بابت تمیزی هتل Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka راحت باشد، چراکه به‌ صورت روزانه نظافت می‌شود. ناگفته نماند با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک شویی، اتو و واکس بهره‌مند شوید. به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی و تایلندی در این هتل صحبت می‌شود.

اتاق های هتل


تنوع اتاق های هتل سنتارا سی سندز تمامی سلیقه ها را راضی می‌کند. شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود، اقدام به رزرو اتاق موردنظر خود نمایید. از انواع اتاق های هتل Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka می‌توان به اتاق سوپریور دوبل با بالکن، اتاق دلوکس رو به اقیانوس، اتاق سوپریور دوبل با چشم انداز دریا، اتاق دلوکس با تراس کنار استخر، اتاق خانواده با بالکن، سوئیت دلوکس، اتاق دلوکس با چشم انداز رودخانه، اتاق سوپریور تویین، اتاق دلوکس تویین، اتاق دلوکس تویین با چشم اندازه دریا و اتاق سوپریور تویین با چشم انداز دریا اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل سنتارا سی سندز با فراهم کردن امکانات تفریحی درجه یک و ترتیب دادن تفریحات فراوان یک تعطیلات ایده‌آل برای مهمانان ایجاد می‌کند. از جمله فعالیت هایی که می‌توانید در این هتل به صورت رایگان انجام دهید، بیلیارد، دارت و دوچرخه سواری است. همچنین با پرداخت هزینه می‌توانید به غواصی، ماهیگیری و دوچرخه سواری بپردازید. استخر روباز لوکس این هتل، هر روز باز است. خدماتی مثل اسپا و ماساژ هم در هتل Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka ارائه می‌شود. جالب است بدانید هتل سنتارا سی سندز با داشتن استخر مخصوص کودکان، کلوب، زمین بازی و سرگرمی‌ هایی نظیر فیلم و کتاب یکی از بهترین گزینه برای اقامت افرادی است که فرزند کوچک دارند.

رستوران هتل


صبحانه را می‌توانید در اتاقتان میل کنید و یا به رستوران کافه بم تشریف ببرید. جز این رستوران، ۳ رستوران دیگر هم داخل هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سری‌لانکا قرار دارند. در رستوران ،۳۶۰ غذاهای بین‌المللی و دریایی سرو می‌رود و برای وعده های ناهار و شام مهمان می‌پذیرد. رستوران سوان بوا فقط برای شام مهمان می‌پذیرد، در این رستوران غذاهای تایلندی سرو می‌شود.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل سنتارا سی سندز با داشتن امکانات متعدد فرصت دلتنگی برای خانه را از شما می‌گیرند. تمامی اتاق های زیبای این هتل به شیوه مدرن طراحی شده‌اند و عایق صدا هستند. بعضی از اتاق ها دارای تراس و یا بالکن هستند، چشم انداز فوق‌العاده به سمت دریا و دریاچه از جذابیت های دیگر اتاق های این هتل ۵ ستاره است. از امکانات دیگر این اتاق ها می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، حمام شخصی و مینی بار اشاره کرد.

فاصله هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سری‌لانکا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل بنتوتا: ۱۰۰ متر
فاصله تا دریاچه بنتوتا: ۹۰۰ متر
فاصله تا ساحل ونتورا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد کاند ویهاری: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ لونوگانگا: ۴.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است